Taakse jäi Metsa Man että heilahti. Ei Kosulan kääpiötä auttaneet edes ostetut kanavatilaukset, eikä homeisen vintin rakennusprojekti. Junttura jäi kiinni Kosulaan, kuin paska Junttilan tuvan seinään.
RebelWerksillä jo 83 000 kanavan tilaajaa
18
489
Vastaukset
- Anonyymi
Paljo massii? Or not spuge idoli.
- Anonyymi
Rebelikin on suosittu nuorison mieleen.
- Anonyymi
En jaksa kuunnella tätä yli innokasta partajeesusta
- Anonyymi
Ihan teini menoa, tummennetaan ikkunat, voi jeesus.
- Anonyymi
Niilo 22 yli 100 tuhatta tilaajaa
- Anonyymi
LAKKO 995 TUHATTA TILAAJAA.RONI,B YLI MILJOONA TILAAJAA.
- Anonyymi
Kaikki tienaa hyvinkin.
- Anonyymi
Itse tienasin 289 000€ tubetuksella vuodessa.
- Anonyymi
Onnea,nyt kateilemaan kaikki.
- Anonyymi
Eiks nää muut tubettajat, jotka tulevat tänne Metsa Manin hoodeille mainostamaan kanavaansa ja toivovat saavansa lisää tilaajia ja katselijoita, niin eivätkö olekin aika säälittäviä?
- Anonyymi
Ei ne metsa manin tontille tule mainostamaan yhtään mitään
- Anonyymi
Kun ei ole osaamista niin kaikki on kohellusta.
Koheltajat samaistuu ja kas katsojia piisaa. - Anonyymi
Katsokaa jotain vaikka amerikkalaista puutyöyrittäjiä, ei siellä romujen keskellä seisota sotkuisissa pikku talleissa.
- Anonyymi
Miksi suomalaisten tubettajien kaikki touhut on köyhää sotkuista ja lapsellista, se on ihme asia se.
- Anonyymi
No katos, kun ameriiiiikassa on kaikki paljon suuurempaaaa, kuin suomessa!
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
No katos, kun ameriiiiikassa on kaikki paljon suuurempaaaa, kuin suomessa!
Niin se on kun on isopi maa
- Anonyymi00020
https://youtube.com/shorts/NMEhyMHAFQ8?si=TP1Q7XN6lBJWZ0VM
Katsokaa, hän on kuin herkullinen juusto!- Anonyymi00021
Hehe
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990