Taakse jäi Metsa Man että heilahti. Ei Kosulan kääpiötä auttaneet edes ostetut kanavatilaukset, eikä homeisen vintin rakennusprojekti. Junttura jäi kiinni Kosulaan, kuin paska Junttilan tuvan seinään.
RebelWerksillä jo 83 000 kanavan tilaajaa
10
259
Vastaukset
- Anonyymi
Paljo massii? Or not spuge idoli.
- Anonyymi
Rebelikin on suosittu nuorison mieleen.
- Anonyymi
En jaksa kuunnella tätä yli innokasta partajeesusta
- Anonyymi
Ihan teini menoa, tummennetaan ikkunat, voi jeesus.
- Anonyymi
Niilo 22 yli 100 tuhatta tilaajaa
- Anonyymi
LAKKO 995 TUHATTA TILAAJAA.RONI,B YLI MILJOONA TILAAJAA.
- Anonyymi
Kaikki tienaa hyvinkin.
- Anonyymi
Itse tienasin 289 000€ tubetuksella vuodessa.
- Anonyymi
Onnea,nyt kateilemaan kaikki.
- Anonyymi
Eiks nää muut tubettajat, jotka tulevat tänne Metsa Manin hoodeille mainostamaan kanavaansa ja toivovat saavansa lisää tilaajia ja katselijoita, niin eivätkö olekin aika säälittäviä?
- Anonyymi
Ei ne metsa manin tontille tule mainostamaan yhtään mitään
- Anonyymi
Kun ei ole osaamista niin kaikki on kohellusta.
Koheltajat samaistuu ja kas katsojia piisaa. - Anonyymi
Katsokaa jotain vaikka amerikkalaista puutyöyrittäjiä, ei siellä romujen keskellä seisota sotkuisissa pikku talleissa.
- Anonyymi
Miksi suomalaisten tubettajien kaikki touhut on köyhää sotkuista ja lapsellista, se on ihme asia se.
- Anonyymi
No katos, kun ameriiiiikassa on kaikki paljon suuurempaaaa, kuin suomessa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804