Seiskan kannattaa nyt liittyä perussuomalaisiin
Miksi Eurooppa on hävinnyt USA:lle, kannattaa lukea
Perussuomalaisten eduskuntaryhmän talouspoliittinen asiantuntija Henri Alakylä kuvaa tilanteen
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/susijumala/suomalaisen-median-sokea-piste-2/
Seiska ryhtiin ja uudet otteet
Anonyymi-ap
1
223
Vastaukset
- Anonyymi
Alakylä ei näköjään ole tutustunut siihen, kuka on eniten vallassa ollut viimeiset 16 vuotta.
Voin kertoa oikeisto puolueet.
Ovat myös velkaannuttaneet valtiota yli 100 miljardilla, vaikka ovat samaan aikaan myyneet veronmaksajien omaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446817
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505816- 1214988
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444567Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543966- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242562- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253