Täyttävätkö vasemmistonaiset ulkoisen siisteuskoodin?

Anonyymi-ap

Mediassa vasemmistonaisen tunnistaa heti joukosta rasvaisesta repsottavasta tukasta, jonka välistä korvanlehdet kurkkivat, Ulkoinen asu on kuin harmaavarpusella ja puvuntakki haalistunut maustettuna kalpeansävyisellä käsilaukun hihnalla. Jos silmälaseja on, ne ovat 70-luvun taitolaisuus mallia.

12

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi meidän suvussa ei ole kuin yksi Vasur,ja siinäon yksi liikaa.

• Anonyymi

Kyllä vasemmistolle ja vihreille riittä peseytyminen kerran kahdessa viikossa.

• ja se vielä, etteivät vihervasemmistolaiset paskanna kirkkoihin, PS= Paskantaa myös Sakastiin ja persumepeistä lähtien myös housuihin , varsinkin jos pääsee esiintymään julkisesti, vaikka televisiolähetykseen

• Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

ja se vielä, etteivät vihervasemmistolaiset paskanna kirkkoihin, PS= Paskantaa myös Sakastiin ja persumepeistä lähtien myös housuihin , varsinkin jos pääsee esiintymään julkisesti, vaikka televisiolähetykseen

Vasuvihreet/vasut ei verenvuodatuksista piittaa, kaikki terrorismi niille voitto.
        https://yle.fi/a/74-20106484

• Anonyymi

Hmm. Ihan ekana tuosta kuvauksesta tuli mieleen muuan "riikka", vaikkei nyt hiestä kiiltelevää naamaa mainitakaan.

• Anonyymi

Vasuakka ja sisäsiittoinen persu ovat kuin samasta puusta veistettyjä

• Anonyymi

Vasemmisto on typerien ihmisten puolue,ei mulla muuta.

• Anonyymi

Persut ja vasemmisto ovat älykkyydeltä suunnilleen samalla tasolla. Persut hieman sisäsiittoisempia.

• Anonyymi

Kuka on eduskunnan paskasin tukka sekasin huutava ukko.
      Se on Persujen Keskikalja.
      Halla Ahon pitää antaa sille pukeutumis neuvontaa.
      Paitsi housun kauluksen sisään ja kravatti pois housuista

• Anonyymi

missä nasiman ja tuppuraisen jätesäkit on?

• Anonyymi

kai niillä on eroja kuten ihmisillä yleensä tai sitten siistit eivät oikeasti ole vasemmistolaisia 🤣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe