Taajama ja kaupungin keskutan nopeudet ulkomailla

Anonyymi-ap

Katsoin live steam lähetystä Thaimaasta, niin siellä oli nopeusrajoitus kaupungin keskustasssa 60 km/h, kun vastaavalla alueella suomessa olisi
nopeusrajoitus 40km/h.
Aika kova nopeus 60km/h kapealla kadulla, jossa parin meriä leveä kävelyväylä ja rakennukset kolme metriä autotiestä.
Suomessa vastaavassa paikassa olisi liikennerajoitus 40km/h.

15

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, thaimaalaiset ovat lukeneet tutkimuksen, jonka mukaan liian alhaiset rajoitukset lisäävät onnettomuuksia ja päätyneet tuollaisiiin rajoituksiin.
      Siksi Thaimaassa ei kuole liikenneonnettomuuksissa kuin 20 000 ihmistä vuodessa, ja loukkaantuneita on ainoastaan miljoona. Asukkaita vähän päälle 70 miljoonaa.

      • Anonyymi

        Tuo on varmasti pyöräliiton syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on varmasti pyöräliiton syytä.

        Tietenkin on, kuten ilmastonmuutoskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on, kuten ilmastonmuutoskin on.

        Pyöräliitto kiittää taas kerran saamastaan aiheettomasta huomiosta. Kaikki julkisuus on hyvästä, jatka valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräliitto kiittää taas kerran saamastaan aiheettomasta huomiosta. Kaikki julkisuus on hyvästä, jatka valitsemallasi tiellä.

        Kun tuon pyöräliiton vedit esiin, niin tässähän olisi ko. järjestölle tuhannen taalan paikka kirkastaa erittäin huonoa julkikuvaansa. Ei muuta kuin jakamaan oikeaa tietoa jäsenilleen. Tässä taitaa kuitenkin olla pieni ongelma, koska pyöräliiton tavoitteet ovat hieman ristiriidassa lain kanssa. Sieltä ei siis ole odotettavissa parannusta asiaan , vaan lisää homopropagandaa ja asioiden sotkemista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuon pyöräliiton vedit esiin, niin tässähän olisi ko. järjestölle tuhannen taalan paikka kirkastaa erittäin huonoa julkikuvaansa. Ei muuta kuin jakamaan oikeaa tietoa jäsenilleen. Tässä taitaa kuitenkin olla pieni ongelma, koska pyöräliiton tavoitteet ovat hieman ristiriidassa lain kanssa. Sieltä ei siis ole odotettavissa parannusta asiaan , vaan lisää homopropagandaa ja asioiden sotkemista.

        Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.

        Olisi mielenkiintoista tietää, toimiiko Saksassa ja vaikka Italiassa paikallinen pyöräliitto? Jos toimii, onko se yhtä aggressiivinen kaikkea liikenneturvallisuutta parantavia asioita ja heteroita kohtaan? Vai onko tällainen propagandaa tuottava hihhuliporukka vain Suomen erikoisuus?

        Pyöräliiton mielestä kaikki julkisuus on eduksi, olkoonkin että pyöräliiton ulostulojen vuoksi sen julkikuva on äärimmäisen ryvettynyt. Joonas (iih!) tietysti yrittää hieman paikata tilannetta, mutta reisille (tirsk) näyttäisi menevän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.

        Täytyy siinä järjenjuoksussa ja luetun ymmärtämisessä olla jotain pahasti ja peruuttamattomasti vialla, kun aivan julkiselle palstalle kuvittelee rikollisjärjestö pyöräliiton opuksissa olevin paikkansa pitävää tietoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy siinä järjenjuoksussa ja luetun ymmärtämisessä olla jotain pahasti ja peruuttamattomasti vialla, kun aivan julkiselle palstalle kuvittelee rikollisjärjestö pyöräliiton opuksissa olevin paikkansa pitävää tietoa.

        Monesti on epäilty, että pyöräliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!

        Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.

        Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.

        Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Arvelisin jopa että Suomessa olisi vastaavalla alueella nopeusrajoitus 40km/h, vai mitä luulet?

      • Anonyymi

        Minäkin arvelisin, että Suomessa olisi vastaavalla alueella nopeusrajoitus 40km/h


      • Anonyymi

        Minun mielestäni Suomessa vastaavassa paikassa olisi liikennerajoitus 40km/h.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kukkahattu tädit on tumpeloita, suomes ja briteissä.🧙

    • Anonyymi
      UUSI

      Thaimaassa (Bangkok) aamulla kun tullaan kaupunkiin niin vihreä aalto palaa sen 10 minuuttia ja jono etenee kilometrikaupalla. Sitten pätkitään ja risteävät kadut saavat vuoron. Illalla toiseen suuntaan. Pienillä kaduilla ihmiset ylittävät kadut "suojateitä" pitkin, pääkaduilla on ylikulkusillat. Tämä katutasossa. Bangkokin päällä kulkee ilmasillat, (maasilta) ikäänkuin pitkä silta missä maksulliset moottoriliikennetiet kulkee kahdessa tasossa. Maasillan pituus on pari sataa kilometriä. Kaupungin alla kulkee metro ja ilmassa ilmajuna. Päärautatieasemia ja linja-autoasemia on kolme-neljä.
      Liikenteessä kuolee silti suhteessa Suomeen noin 20 kertainen määrä ihmisiä. Suurin osa nuoria poikia/miehiä mopolla ja moottoripyörällä. Suurin osa maaseutukaupungeissa ja taajamissa missä liikennejärjestelyt ovat surkeat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Theermannilla kulkee!

      Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7360
    2. Näin unta viime yönä

      Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5450
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

      https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3019
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

      Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2533
    5. Kuhmo tekisi perässä

      Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1548
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

      Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      195
      1382
    7. Olen jälleen pahoillani

      Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1099
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

      Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      317
      1037
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

      Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      234
      996
    10. Oot vaan niin hellä

      Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      906
    Aihe