Katsoin live steam lähetystä Thaimaasta, niin siellä oli nopeusrajoitus kaupungin keskustasssa 60 km/h, kun vastaavalla alueella suomessa olisi
nopeusrajoitus 40km/h.
Aika kova nopeus 60km/h kapealla kadulla, jossa parin meriä leveä kävelyväylä ja rakennukset kolme metriä autotiestä.
Suomessa vastaavassa paikassa olisi liikennerajoitus 40km/h.
Taajama ja kaupungin keskutan nopeudet ulkomailla
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, thaimaalaiset ovat lukeneet tutkimuksen, jonka mukaan liian alhaiset rajoitukset lisäävät onnettomuuksia ja päätyneet tuollaisiiin rajoituksiin.
Siksi Thaimaassa ei kuole liikenneonnettomuuksissa kuin 20 000 ihmistä vuodessa, ja loukkaantuneita on ainoastaan miljoona. Asukkaita vähän päälle 70 miljoonaa.- Anonyymi
Tuo on varmasti pyöräliiton syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on varmasti pyöräliiton syytä.
Tietenkin on, kuten ilmastonmuutoskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin on, kuten ilmastonmuutoskin on.
Pyöräliitto kiittää taas kerran saamastaan aiheettomasta huomiosta. Kaikki julkisuus on hyvästä, jatka valitsemallasi tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöräliitto kiittää taas kerran saamastaan aiheettomasta huomiosta. Kaikki julkisuus on hyvästä, jatka valitsemallasi tiellä.
Kun tuon pyöräliiton vedit esiin, niin tässähän olisi ko. järjestölle tuhannen taalan paikka kirkastaa erittäin huonoa julkikuvaansa. Ei muuta kuin jakamaan oikeaa tietoa jäsenilleen. Tässä taitaa kuitenkin olla pieni ongelma, koska pyöräliiton tavoitteet ovat hieman ristiriidassa lain kanssa. Sieltä ei siis ole odotettavissa parannusta asiaan , vaan lisää homopropagandaa ja asioiden sotkemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuon pyöräliiton vedit esiin, niin tässähän olisi ko. järjestölle tuhannen taalan paikka kirkastaa erittäin huonoa julkikuvaansa. Ei muuta kuin jakamaan oikeaa tietoa jäsenilleen. Tässä taitaa kuitenkin olla pieni ongelma, koska pyöräliiton tavoitteet ovat hieman ristiriidassa lain kanssa. Sieltä ei siis ole odotettavissa parannusta asiaan , vaan lisää homopropagandaa ja asioiden sotkemista.
Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.
Olisi mielenkiintoista tietää, toimiiko Saksassa ja vaikka Italiassa paikallinen pyöräliitto? Jos toimii, onko se yhtä aggressiivinen kaikkea liikenneturvallisuutta parantavia asioita ja heteroita kohtaan? Vai onko tällainen propagandaa tuottava hihhuliporukka vain Suomen erikoisuus?
Pyöräliiton mielestä kaikki julkisuus on eduksi, olkoonkin että pyöräliiton ulostulojen vuoksi sen julkikuva on äärimmäisen ryvettynyt. Joonas (iih!) tietysti yrittää hieman paikata tilannetta, mutta reisille (tirsk) näyttäisi menevän. - Anonyymi
Monesti on epäilty, että pyöräliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!
Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.
Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.
Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, toimiiko Saksassa ja vaikka Italiassa paikallinen pyöräliitto? Jos toimii, onko se yhtä aggressiivinen kaikkea liikenneturvallisuutta parantavia asioita ja heteroita kohtaan? Vai onko tällainen propagandaa tuottava hihhuliporukka vain Suomen erikoisuus?
Pyöräliiton mielestä kaikki julkisuus on eduksi, olkoonkin että pyöräliiton ulostulojen vuoksi sen julkikuva on äärimmäisen ryvettynyt. Joonas (iih!) tietysti yrittää hieman paikata tilannetta, mutta reisille (tirsk) näyttäisi menevän.Onhan niitä ja on jo ennenkin vastattu.
World Cycling Alliance - Jäsenliittoja ja yhdistyksiä.
https://www.worldcyclingalliance.org/general-7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti on epäilty, että pyöräliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!
Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.
Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.
Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta.Vielä ei ole onnistuttu osoittamaan se paikkansa pitämätön tieto pyöräliiton sivuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.
Mistä tuollaisen mielettömän ajatuksen, että terroristijärjestö pyöräliiton esitteiden sivuilta oikeaa ja paikkansa pitävää tietoa löytyisi/siellä sellaista olisi edes tarkoitettu olevan?
lue huolella ja lukemasi ymmärtäen anonyymi 2024-11-19 11:46:36 hieno kirjoitus, siitä selviää se mitä asioita se pyöräliitto tosiasiassa ajaa.
- Anonyymi
At least 20,000 people die on Thailand's roads every year
https://news.sky.com/story/killer-roads-why-thailand-has-one-of-the-worst-death-rates-from-driving-in-the-world-12051841 - Anonyymi
Arvelisin jopa että Suomessa olisi vastaavalla alueella nopeusrajoitus 40km/h, vai mitä luulet?
- Anonyymi
Minäkin arvelisin, että Suomessa olisi vastaavalla alueella nopeusrajoitus 40km/h
- Anonyymi
Minun mielestäni Suomessa vastaavassa paikassa olisi liikennerajoitus 40km/h.
- Anonyymi
Kukkahattu tädit on tumpeloita, suomes ja briteissä.🧙
- Anonyymi
Thaimaassa (Bangkok) aamulla kun tullaan kaupunkiin niin vihreä aalto palaa sen 10 minuuttia ja jono etenee kilometrikaupalla. Sitten pätkitään ja risteävät kadut saavat vuoron. Illalla toiseen suuntaan. Pienillä kaduilla ihmiset ylittävät kadut "suojateitä" pitkin, pääkaduilla on ylikulkusillat. Tämä katutasossa. Bangkokin päällä kulkee ilmasillat, (maasilta) ikäänkuin pitkä silta missä maksulliset moottoriliikennetiet kulkee kahdessa tasossa. Maasillan pituus on pari sataa kilometriä. Kaupungin alla kulkee metro ja ilmassa ilmajuna. Päärautatieasemia ja linja-autoasemia on kolme-neljä.
Liikenteessä kuolee silti suhteessa Suomeen noin 20 kertainen määrä ihmisiä. Suurin osa nuoria poikia/miehiä mopolla ja moottoripyörällä. Suurin osa maaseutukaupungeissa ja taajamissa missä liikennejärjestelyt ovat surkeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851