Katsoin live steam lähetystä Thaimaasta, niin siellä oli nopeusrajoitus kaupungin keskustasssa 60 km/h, kun vastaavalla alueella suomessa olisi
nopeusrajoitus 40km/h.
Aika kova nopeus 60km/h kapealla kadulla, jossa parin meriä leveä kävelyväylä ja rakennukset kolme metriä autotiestä.
Suomessa vastaavassa paikassa olisi liikennerajoitus 40km/h.
Taajama ja kaupungin keskutan nopeudet ulkomailla
7
190
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, thaimaalaiset ovat lukeneet tutkimuksen, jonka mukaan liian alhaiset rajoitukset lisäävät onnettomuuksia ja päätyneet tuollaisiiin rajoituksiin.
Siksi Thaimaassa ei kuole liikenneonnettomuuksissa kuin 20 000 ihmistä vuodessa, ja loukkaantuneita on ainoastaan miljoona. Asukkaita vähän päälle 70 miljoonaa.- Anonyymi
Tuo on varmasti pyöräliiton syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on varmasti pyöräliiton syytä.
Tietenkin on, kuten ilmastonmuutoskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin on, kuten ilmastonmuutoskin on.
Pyöräliitto kiittää taas kerran saamastaan aiheettomasta huomiosta. Kaikki julkisuus on hyvästä, jatka valitsemallasi tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöräliitto kiittää taas kerran saamastaan aiheettomasta huomiosta. Kaikki julkisuus on hyvästä, jatka valitsemallasi tiellä.
Kun tuon pyöräliiton vedit esiin, niin tässähän olisi ko. järjestölle tuhannen taalan paikka kirkastaa erittäin huonoa julkikuvaansa. Ei muuta kuin jakamaan oikeaa tietoa jäsenilleen. Tässä taitaa kuitenkin olla pieni ongelma, koska pyöräliiton tavoitteet ovat hieman ristiriidassa lain kanssa. Sieltä ei siis ole odotettavissa parannusta asiaan , vaan lisää homopropagandaa ja asioiden sotkemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuon pyöräliiton vedit esiin, niin tässähän olisi ko. järjestölle tuhannen taalan paikka kirkastaa erittäin huonoa julkikuvaansa. Ei muuta kuin jakamaan oikeaa tietoa jäsenilleen. Tässä taitaa kuitenkin olla pieni ongelma, koska pyöräliiton tavoitteet ovat hieman ristiriidassa lain kanssa. Sieltä ei siis ole odotettavissa parannusta asiaan , vaan lisää homopropagandaa ja asioiden sotkemista.
Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.
Olisi mielenkiintoista tietää, toimiiko Saksassa ja vaikka Italiassa paikallinen pyöräliitto? Jos toimii, onko se yhtä aggressiivinen kaikkea liikenneturvallisuutta parantavia asioita ja heteroita kohtaan? Vai onko tällainen propagandaa tuottava hihhuliporukka vain Suomen erikoisuus?
Pyöräliiton mielestä kaikki julkisuus on eduksi, olkoonkin että pyöräliiton ulostulojen vuoksi sen julkikuva on äärimmäisen ryvettynyt. Joonas (iih!) tietysti yrittää hieman paikata tilannetta, mutta reisille (tirsk) näyttäisi menevän. - Anonyymi
Monesti on epäilty, että pyöräliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!
Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.
Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.
Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, toimiiko Saksassa ja vaikka Italiassa paikallinen pyöräliitto? Jos toimii, onko se yhtä aggressiivinen kaikkea liikenneturvallisuutta parantavia asioita ja heteroita kohtaan? Vai onko tällainen propagandaa tuottava hihhuliporukka vain Suomen erikoisuus?
Pyöräliiton mielestä kaikki julkisuus on eduksi, olkoonkin että pyöräliiton ulostulojen vuoksi sen julkikuva on äärimmäisen ryvettynyt. Joonas (iih!) tietysti yrittää hieman paikata tilannetta, mutta reisille (tirsk) näyttäisi menevän.Onhan niitä ja on jo ennenkin vastattu.
World Cycling Alliance - Jäsenliittoja ja yhdistyksiä.
https://www.worldcyclingalliance.org/general-7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti on epäilty, että pyöräliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!
Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.
Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.
Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta.Vielä ei ole onnistuttu osoittamaan se paikkansa pitämätön tieto pyöräliiton sivuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paikkansa pitävää tietoa on pyöräliiton sivusto täynnä. Kannattaisi ensiksi tutustua ja osoittaa sen jälkeen s paikkansa pitämätön tai väärä tieto sieltä.
Mistä tuollaisen mielettömän ajatuksen, että terroristijärjestö pyöräliiton esitteiden sivuilta oikeaa ja paikkansa pitävää tietoa löytyisi/siellä sellaista olisi edes tarkoitettu olevan?
lue huolella ja lukemasi ymmärtäen anonyymi 2024-11-19 11:46:36 hieno kirjoitus, siitä selviää se mitä asioita se pyöräliitto tosiasiassa ajaa.
- Anonyymi
At least 20,000 people die on Thailand's roads every year
https://news.sky.com/story/killer-roads-why-thailand-has-one-of-the-worst-death-rates-from-driving-in-the-world-12051841 - Anonyymi
Arvelisin jopa että Suomessa olisi vastaavalla alueella nopeusrajoitus 40km/h, vai mitä luulet?
- Anonyymi
Minäkin arvelisin, että Suomessa olisi vastaavalla alueella nopeusrajoitus 40km/h
- Anonyymi
Minun mielestäni Suomessa vastaavassa paikassa olisi liikennerajoitus 40km/h.
- Anonyymi
Kukkahattu tädit on tumpeloita, suomes ja briteissä.🧙
- Anonyymi
Thaimaassa (Bangkok) aamulla kun tullaan kaupunkiin niin vihreä aalto palaa sen 10 minuuttia ja jono etenee kilometrikaupalla. Sitten pätkitään ja risteävät kadut saavat vuoron. Illalla toiseen suuntaan. Pienillä kaduilla ihmiset ylittävät kadut "suojateitä" pitkin, pääkaduilla on ylikulkusillat. Tämä katutasossa. Bangkokin päällä kulkee ilmasillat, (maasilta) ikäänkuin pitkä silta missä maksulliset moottoriliikennetiet kulkee kahdessa tasossa. Maasillan pituus on pari sataa kilometriä. Kaupungin alla kulkee metro ja ilmassa ilmajuna. Päärautatieasemia ja linja-autoasemia on kolme-neljä.
Liikenteessä kuolee silti suhteessa Suomeen noin 20 kertainen määrä ihmisiä. Suurin osa nuoria poikia/miehiä mopolla ja moottoripyörällä. Suurin osa maaseutukaupungeissa ja taajamissa missä liikennejärjestelyt ovat surkeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866276Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654753Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu924571Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734323Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa852759En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321691odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541568
- 381385