Kulutus vähenee/vääntö lisääntyy

Jonski850

Jos pientä ja helppoa "viritystä" kaipaat niin vilkaise osoitteeseen: www.gigapower.fi Sieltä voit tilata paketin joka laitetaan bensaletkuun ulkoisesti kiinni. Sen magneetti hajottaa bensan molekyylistä rakennetta ja polttaa bensan nopeammin ja tehokkaammin. Tällöin kulutus laskee (ha jopa 1l/100km) ja vääntö nousee! Ja hintakin tuntuu aika halvalta. Maksaa itsensä takaisin bensakuluissa nopeasti...
Näin ainakin lupaavat.

Onko kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Vaikuttaa moottorin seoksiin tms?! Ettei ala venttiilit kolista parin kilometrin jälkeen...

9

2005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan että

Ei siä kyllä mitää FAKTAA ole esitää, kovia väitteitä on kyllä vaikka kuinka ja paljon. Tää edustaa aivan samaa luotettavuutta kuin vaikkapa laihdutusvalmisteet.

Aika mainosmainen toi sun alotus..

• Jonski850

Kai se on kokeiltava niin sit tietää! Otsikosta puuttui ehkä kysymysmerkki.. Ajattelin josko jollain olisi kyseinen kapistus kiinni autossaan..?

• Zexel

Joko olet monta typerystä löytänyt asiakkaaksi?

Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa! Vai että magneetti hajoittaa molekyylistä rakennetta! Kyllä pitäisi olla peruskoulun oppimäärässä pakollisena fysiikan alkeidenkin oppiminen, jotta aivan älyttömyyksiä ei uskottaisi! Mitäkö molekyylejä siitä syntyy, kun bensiinin hiilivetyjä hajoitettaisiin?!!!!

Kun bensiinin energiasisältö on noin 10 kWh / kg, mistä se lisäenergia tyhjästä lisääntyisi, jotta polttoaineenkulutus voisi laskea? Ikiliikkuja on mahdoton, lukee alkeetkin sisältävässä fysiikan kirjassa.

Taatusti sen asentamisesta ei ole moottorillesi vahinkoa, sillä kun ei ole mitään vaikutusta. Osta niitä 10 kpl ja asenna ne kaikki sinne riviin. Vaikutushan tietysti kymmenkertaistuu. Polttoaine lakkaa kulumasta kokonaan, päinvastoin, sitä alkaa lisääntyä tankkiin jopa niin, että tankki tulvii yli.

• Jonski850

On se kumma kun ei täällä nykyään saa mitään asiallisia vastauksia. Syytöksiä ja solvauksia. Joo, kiitos niistä... Tuotteesta kyllä olen kuullut ihan asiallista palautetta muualta. Kuulemma todella toimii. Systeemiä on yritetty kokeilla aiemminkin, mutta se vaatii toimiakseen todella voimakkaan magneetin. En sitten tiedä todella itse miten se toimii, kun en mikään ydinfyysikko ole! Eikä näyty mitään ruudinkeksijöitä olevan näiden syytöksien kirjoittajatkaan!

• NigAri
        Jonski850 kirjoitti:

On se kumma kun ei täällä nykyään saa mitään asiallisia vastauksia. Syytöksiä ja solvauksia. Joo, kiitos niistä... Tuotteesta kyllä olen kuullut ihan asiallista palautetta muualta. Kuulemma todella toimii. Systeemiä on yritetty kokeilla aiemminkin, mutta se vaatii toimiakseen todella voimakkaan magneetin. En sitten tiedä todella itse miten se toimii, kun en mikään ydinfyysikko ole! Eikä näyty mitään ruudinkeksijöitä olevan näiden syytöksien kirjoittajatkaan!

Varmaan itsekin ymmärrät että jos laitteesta olisi hyötyä muille kun myyjille,
        se olisi varmasti jossain käytössäkin.

Muuten kannatta perustaa osakeyhtiö jos tämänlaisia laitteita ym. tämänkaltaista myy.

On vaarassa aina että menettää koko omaisuutensa ja jää vielä korvattavaakin.
        Toiset myy tämänlaisia ja ansaitsee, toiset etsii tämänlaisia jota voi haastaa heidät oikeuteen.

• ollenkaan
        Jonski850 kirjoitti:

Ko. laite on kyllä testattu mm. Tuulilasissa ja todettiin mittausten perusteella täydeksi huijaukseksi. Ainoa mikä laitteessa toimi on se, että myyjä rikastuu...

• Wahler
        Jonski850 kirjoitti:

Mielenkiintoinen asenne: asiaperusteet ovat solvausta, mutta kun joku heittää "juu olen kuullut että se toimii", niin sepä kelpaa sinulle asiallisena vastauksena.

Minä olen kuullut, että kun ko. magneetit laittaa korviin, järki alkaa juosta niin maan perusteellisesti. Pitää vain olla todella vahvat magneetit!

• vempain

kyllä siel lukee ,mut mulle ihan uusi vempele,jos olet nähnyt kuvan siitä ?? mä en löytännyt kuvaa ollenkaan se kiinnosti nähdä,mut sehän vähentään kans polttoaineen kulutusta kun lisää ilmaapoltoaineen sekaan,sitä on tehty jo 90 luvun alusta asti,,Oli pikkasen kumma jos niitä olis myyty jo tuhansia niin olis siitä monet jo kertoneet aikasemminkin ,,sekin on arveluttavaa et 3kk päästä vois vasta palauttaa ja vaatia rahat pois,,eihän selläisella osalla ole mitään takuuta,kun 8 päviää vain,,

• Tämä

Vempain toimisi edes puoliksi siitä mitä lupaavat.Tämä olisi vakiovaruste jokaisessa uudessa autossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      7953
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      91
      6188
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2177
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2086
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2053
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196