Miehen mielelle on hyväksi, että saa paljon naida ja tyhjentää paineet. Keskiiässä naitiin 2-3 kertaa vuorokaudessa, mutta nyt eläkkeellä riittää jo 2-3 kertaa viikossa. Vaimolle tuntuu sekin riittävän, vaikka hänkin tykkää seksistä.
Miehen mieli
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ja mieheni kun tavattiin niin naitiin 3 kertaa sen yön aikana. Ja sitten alettiin seurustella niin 2 kertaa.
Naimisiin menon jälkeen kun syntyi ensimmäinen lapsi ja heti kun oli hyvä tilaisuus pantiin uutta alulle ja niin syntyi toinen ja kun isompi lapsi leikki olohuoneessa ja vauva nukkui sängyssä niin naitiin jälleen ja jotenkin tuohon tahtiin meni kaikki 6.
Kyllä me muistaakseni naitiin kun lapsi halusi pelata makuuhuoneessa jollakin pelikoneella ja hän keskittyi niin hyvin niin ratsastin mieheni kullin päällä, oli peitto päällämme telttana mutta lapsi oli häipynyt jossain vaiheessa, huohotin kyllä hiljaa mielestäni mutta en sitten tiedä.
Kyllä me naiskentelimme aina kun tilaisuus tuli. Ja vähän kotimme muutenkin hyväillä ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158