Ympyrätalo Toijalassa herää jälleen eloon – Uusi baari avaa ovensa jo tämän vuoden puolella. Onko kokemuksia? Turkkilainen omistaja ilmeisesti on?
Baari Akaa
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
uusi juottola deekuille.
- Anonyymi
Asiakaskunta tulee olemaan samoja turpajuntteja, joita on Toijalan muissakin baareissa. Ei siis mitään eroa mihinkään. Ihan yhtä ankea paikka kuin muutkin siellä.
- Anonyymi
Työttömiä häviäjiä, tuijottavia taulapäitä ja muutama pahapäinen turpajuntti. Joku noista saattaa joskus avautua kännissä paikallisiin faceryhmiin, jos heitä ei ole päästetty baariin sisään tai heidät on heitetty sieltä ulos. Joskus kesäisin terassien lähistöllä olevissa ojissa saattaa nähdä sammuneita juoppopariskuntia Rautalan slummeista.
- Anonyymi
Koskas aukeaa? Ja uskaltaako tuolla mennä käymään vaikkei asu toijalassa vai saako tuolla ulkopaikkakuntalaiset turpaansa?
- Anonyymi
Kai siitä tulee savulihojen kantapaikka.
- Anonyymi
Ei saa. Toijalan juopoista nahjuksista ei ole mihinkään. Jos baariin astelee heille entuudestaan tuntematon ihminen, niin he vain tuijottavat monttu auki tai hullun kiilto silmissä.
- Anonyymi
Joskus kauan kauan sitten siinä oli joku karkkikauppa.
- AnonyymiUUSI
60-70 luvulla ympyrätalossa oli Lastenkulma niminen vaatekauppa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862