Moi naikkoset! Meitsi on tällänen kolmekymppinen mies. Treeni taustaa ja kuntoilua on. Jonkin verran massaa tullut mut urheilun puute. Ei paljon. Piparin reunaa tekisi mieli. Jos Päijät-Hämeen alueelta joku tulis pussukat tyhjentämään olisin kiitollinen. Jos natsaa katsellaan tuleva suutta. Kokoa on keskiverto tai enemmän tyvestä mitattuna. Kokemusta on. M 30 kuittaa.
Moi naiset
17
163
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yksi apukoululainen sönköttämässä.
- Anonyymi
Mitäs olet mee pois.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat noin huonosti?
- Anonyymi
Sillä on ollut niin kiire bodata käteen, ettei ehtinyt panostaa opiskeluun apukoulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on ollut niin kiire bodata käteen, ettei ehtinyt panostaa opiskeluun apukoulussa.
Sinähän sen tuonkin ittestäs tiedät. Oletko nähnyt jonkun muun tekevän niin.
- Anonyymi
Opettele uusavuton apina kirjoittamaan hähähää
- Anonyymi
Kuules käteni itse bodaaja oon vanginvartija ja turva alan käynyt. Joten suu kiinni. 🙂🙂
- Anonyymi
Js syy ennakkosyöttö
- Anonyymi
Ei se sitä muuta että kirjoitat kuten lapsi, todennäköisesti olet myös henkisesti lapsen tasolla.
Saat lyhyeenkin kirjoitukseen paljon virheitä ja et osaa käyttää edes välimerkkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Js syy ennakkosyöttö
Ennakoiva tekstinsyöttö kyllä korjaa useimmat sanalliset virheet mutta et sitä voi syyttää että et ressukka osaa käyttää välimerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä muuta että kirjoitat kuten lapsi, todennäköisesti olet myös henkisesti lapsen tasolla.
Saat lyhyeenkin kirjoitukseen paljon virheitä ja et osaa käyttää edes välimerkkejä.Älä ressuka ala taas avautua ittestäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennakoiva tekstinsyöttö kyllä korjaa useimmat sanalliset virheet mutta et sitä voi syyttää että et ressukka osaa käyttää välimerkkejä.
Mitäs olet välimerkki runkkari. Ootko seksi saanut ikinä. Sun aikas menee täällä kyttäämässä onko pilkut paikallaan. Olet todella säälittävä luuseri.
- Anonyymi
En ole käynyt apukoulua sekuntiakaan. Haukkukaa vaan lisää. Tämä puhelin on huonompi malli. No turha vatipäälle selittää.
- Anonyymi
Ja tämän pitäs olla seksipalsta. Pilkun nussijat täällä vaan riehuu. Tietysti jos on niin etteivät muuhun pysty. Purkavat täällä pahaa mieltään Säälittäviä luusereia.
- Anonyymi
Joo voin konsultoida erästä kollegaa et ottais nettipoliisiin yhteyttä. Sama kyseinen haukkuu muitakin täällä. Tunnistan kirjoitustyylistä. No harkitaan vielä. ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo voin konsultoida erästä kollegaa et ottais nettipoliisiin yhteyttä. Sama kyseinen haukkuu muitakin täällä. Tunnistan kirjoitustyylistä. No harkitaan vielä. ;))
Tutkivat varmasti kolmessa vuorossa.
- Anonyymi
Noniin pakottaa jo pahasti ottakaa rohkeasti yhteyttä. 200 nukke jyystetty puhki jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136