Päiväkirjalle voi kertoa omat mokat, vaivat ja pännimiset. Mulla on jopa omat nimitykset niille tyypeille, jotka pännii. Esim. tietyt kaupanmyyjät, naapurit, bussikuskit...
Päiväkirja on arjen pelastus
38
872
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Nyt et ole päiväkirjassasi vaan suomi24 Mikkeli keskustelussa!- Anonyymi
Niin, ei tänne viitti kirjottaa kolmea sivua joka toinen päivä. Jos ihmiset lukis mun päiväkirjaa, niin tulis itku ja nauru ja oksennus.
- Anonyymi
Päiväkirjaan voi kirjoittaa myös omat onnistumiset ja oivallukset. Ei kannata keskittyä pelkästään negatiivisiin asioihin. Päiväkirjasta on kiva lueskella vuosien takaisia ajatuksia. Itse olen pitänyt eräänlaista oivallusten päiväkirjaa jostakin v. 2005 saakka. :)
- Anonyymi
Yksi ote mun päiväkirjasta vuodelta 2006. " Pimeyttä, vettä, jäätä, vihaiset ihmiset kulkee mustissaan, äksyinä kaupassa mulkoilee, kävelysauvat vihaisesti jäätä hakkaa. Minä mietin vaan, että saako itsenäisyyspäivänä paskantaa !
- Anonyymi
Ote mun päiväkirjasta vuodelta 2018.
Joulun alla kun kauppaan menee
pienet penskat aina potkii ja kitisee
aikuiset jonossa hikoilee
hihnalle mättöjä laittelee .
Ostoskärryt on kukkuroillaan
herkkuja, muovikoristeitaan.
Penskat potkii rahvaan farkut
kiukuissaan
Mutta ne on rikkaita
niillä on aina
autot, penskat, työpaikka , äkäinen naama
Mut me ollaan rahvasta
farkut nöyrästi pyykkiin laitettava
on siis, on siis anteeksi oltava.- Anonyymi
No saahan köyhä siinä katsella kadehtien, kuinka perheissä joukua vietetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saahan köyhä siinä katsella kadehtien, kuinka perheissä joukua vietetään.
En minä heitä kadehdi, mutta se äkäinen käytös harmittaa. Täällä ei näy hymyn häivää sitten missään. Eipä näytä olevan ilon juhla.
- Anonyymi
Niin no, eihän köyhillä enää ole kauppaan asiaa ilta-alella, kun katulamput ei pala eikä talvella ole hiekotusta.
- Anonyymi
Rantakylän eläkeläisten ongelmia, ei muiden.
- Anonyymi
Hymy on naamalla ja auto alla, sitten vaan roiskuttelen kuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymy on naamalla ja auto alla, sitten vaan roiskuttelen kuraa.
Työtön supermies se autolla kaahaa, sosku maksaa elarit ja kaksion vuokran.
- Anonyymi
Pili on pieni niiku hyttysen pippeli
suuvärkki isona ku linnakundin hanuri
Kaikista asioista kaiken tiedän
kaikille nauran mutta kaikkia siedän.- Anonyymi
Mutta nyt kerroit turhan paljon alapäästäsi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt kerroit turhan paljon alapäästäsi..
Ei, vaan se oli kertomus yhestä naapurista. Kuten tuolla jo edellä mainitsin, että päiväkirja ottaa vastaan kaikki pännimiset. Mä olen akka, ei mulla ole piliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan se oli kertomus yhestä naapurista. Kuten tuolla jo edellä mainitsin, että päiväkirja ottaa vastaan kaikki pännimiset. Mä olen akka, ei mulla ole piliä.
Ihan lieviä angsti-runoja siis ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan lieviä angsti-runoja siis ?
Taidat olla oikeassa, Watson.
- Anonyymi
Ootko töissä toimintakeskuksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko töissä toimintakeskuksella?
En vielä, mutta kohtapuoliin. En oo varma.
- Anonyymi
Onko runon aiheena M.J. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko runon aiheena M.J. ?
Ei ollu, vaan R.H.
- Anonyymi
Ekis on mesta nasta
Bonjasin sen vasta - Anonyymi
Moi
Itse olen pitänyt päiväkirjaa n. 20 v. Sen myötä on kertynyt minulle n. 50 cm korkea päiväkirjapino.
Niitä on joskus kiva lukea. Pyrin kirjoittamaan vain positivisia asioita. Erikoisuudet, erikoiset tapaukset on usein mukana.
Olen pitänyt päiväkirjoja mukana myös matkoilla: telttareissut, Thaimaa, USA ja Suomen sisäiset matkat.
Minulla on myös erillinen kansiokotelo johon kerään materiaa päiväkirjan oheen. Mm. lehtiartikkeleja, joitain erikoiskuitteja...
Erikoinen sivu yhdessä päiväkirjassani on se, kun pyysin silloista naisystävääni suutelemaan siihen huulipunan kanssa pusujälkiä. Kauniit ja seksikkäät huulenjäljet on.
Kekkonen piti päiväkirjaa, Winston Churchill piti päiväkirjaa.
Putin kirjoittaa "päiväkirjaa" mutta vain kynänkärjen terävillä raketeilla. Mieletön mies.- Anonyymi
Kunnia siis Venäjälle ja Putinille! ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia siis Venäjälle ja Putinille! ♥️
Mikalon asukkaan päiväkirjat , päivystys-lääkärin päiväkirjat, kassamyyjän päiväkirjat, jalankulkijan päiväkirjat, jne.
- Anonyymi
Ainut hyväksytty talvityyli pohjois-korea-suomilandiassa. Musta pipo, musta tuulipuku sekä naamalla vihainen ilme. Muista aina vaan fanittaa Suomea vaikka hampaat irvessä , ulkona liukastellen ja Kelan jonossa, päivystysapupalvelussa
- Anonyymi
Niin. Olet soittanut päivystysapupalveluun, linjoillamme on juuri nyt ruuhkaa, palvelemme sinua kun puhelinlaskusi ylittää 100 euroa ja soitat itsellesi ruumisauton. Kiitos soitostasi kuulemiin. '
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olet soittanut päivystysapupalveluun, linjoillamme on juuri nyt ruuhkaa, palvelemme sinua kun puhelinlaskusi ylittää 100 euroa ja soitat itsellesi ruumisauton. Kiitos soitostasi kuulemiin. '
Heippa kulta. Minä olen kunnollinen suomalainen, kohta linnasta vapautuva kilikali-mies ja etsin naista, jolla on katto pään päällä sekä rahaa vipata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Olet soittanut päivystysapupalveluun. Linjoillamme on juuri nuukaa , joten...
Rallatus-musaamme kuunnelkaa
me juodaan kahvia syödään pullaa
teille naureskellaan ja palkkamme ansaitaan,
peppujamme, egojamme kasvatellaan.
Joten soittele tänne vaan
verorahat me otamme vastaan
sulla on kohta konkurssi kohdalla rahat lopussa
niin että, soittele meille vaan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Olet soittanut päivystysapupalveluun. Linjoillamme on juuri nuukaa , joten...
Rallatus-musaamme kuunnelkaa
me juodaan kahvia syödään pullaa
teille naureskellaan ja palkkamme ansaitaan,
peppujamme, egojamme kasvatellaan.
Joten soittele tänne vaan
verorahat me otamme vastaan
sulla on kohta konkurssi kohdalla rahat lopussa
niin että, soittele meille vaan !Aamulla eessä on mokien korjailu
että en ole mitään semmosta puhunu
ihan hyvää vaan tarkottanu
oon vaan kotonani ollu
ja lintuja tarkkaillu.
En ole missään käyny
en muistaakseni pahojani tehny
Mun äiti on hoitokodissa
minäkin p*ska oon teidän riesana
mutta verot ja vuokrat on maksettuna
omasta pussista
sen voin teille kertoa.
Tämä on teille äklöille
juorukelloille
pummareille
p*skan roiskuttelijoille.
Jatkoa seuraa, varautukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla eessä on mokien korjailu
että en ole mitään semmosta puhunu
ihan hyvää vaan tarkottanu
oon vaan kotonani ollu
ja lintuja tarkkaillu.
En ole missään käyny
en muistaakseni pahojani tehny
Mun äiti on hoitokodissa
minäkin p*ska oon teidän riesana
mutta verot ja vuokrat on maksettuna
omasta pussista
sen voin teille kertoa.
Tämä on teille äklöille
juorukelloille
pummareille
p*skan roiskuttelijoille.
Jatkoa seuraa, varautukaa.On minulla lämmin tuoli
kun kissa siinä makoili
- Anonyymi
Pännimistä riittää, mutta halvemmaksi tulee päiväkirja. Ei viitsi soitella asiakaspalautetta ,jne. Tänäänkin menin kauppaan, maksoin ostokset ja otin bonukset S-Etukortilla. Sitten pakkasin ostokset ja otin sen kalenterin. Myyjä rupesi kyselemään S-etukortin perään, vaikka olin just näyttäny hänelle sen jotain 20 sekkaa aikasemmin. Kalenteri on ilmainen, jos ihmisellä on S-Etukortti..
Laitoin sen kalenterin takaisin pinoon ja pahoittelin kiirettä. Miten muutenkaan
tuohon tyypilliseen ilkeilyyn ja simputukseen kannattaisi reagoida ? Toivottavasti se myyjä-ämmä sai hyvät fiilikset v*ttuilustaan, siis semmoset tyypilliset joulufiilikset.- Anonyymi
Ja jos ei ole sitä S-korttia se maksaa (?).
Joten Ymmärrätkö?
Se on normaali osto ja s-kortilla ostamalla sen saa ilmaiseksi, muuten ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei ole sitä S-korttia se maksaa (?).
Joten Ymmärrätkö?
Se on normaali osto ja s-kortilla ostamalla sen saa ilmaiseksi, muuten ei.Minulla oli se S-Etukortti, olin näyttäny sen myyjälle ostosten maksun yhteydessä. Jotain 20 sekkaa aikasemmin. Opettele lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli se S-Etukortti, olin näyttäny sen myyjälle ostosten maksun yhteydessä. Jotain 20 sekkaa aikasemmin. Opettele lukemaan.
Niin. Olit maksanut ostokset loppuun. Maksua myöten.
Sen jälkeen tuli kalenterin oston aika. Eli ei se kortin näyttö auta vaan se pitää ostaa ja päätteelle uudestaan kortti laittaa!
"Tänäänkin menin kauppaan, maksoin ostokset ja otin bonukset S-Etukortilla. Sitten pakkasin ostokset ja otin sen kalenterin. " Maksu hoidettu ja ostokset pakattu. Sen jälkeen otit kalenterin eli uusi maksu pitää hoitaa ja Bonuskorttia päätteeseen vilauttaa. Jos se on ensimmäinen kalenteri, summa 0€. Jos tiedoissasi on jo yksi ilmainen kalenteri, toisen kalenterin summaksi ei tule 0€ vaan se maksaa! Mikä on niin vaikea käsittää?
Tällainen on vassari maisteri joka valittaa kaikesta Mikkelissä, päättäjistä yrittäjiin! Joka ei edes yksinkertaista asiaa ymmärrä vaan yrittää varastaa kalenterin kaupasta! Ja sen jälkeen valittaa siitäkin täällä!
- Anonyymi
Laittele kunnolla meikkiä naamaan ja hienot vaatteet päälle. Ota joku rikas pukumies matkaan, niin saat vaikka kymmenen kalenteria.
- Anonyymi
Trollaat vai monta persoonaa pääsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaat vai monta persoonaa pääsä?
Parempi monta kun miinus, Sherlock.
- Anonyymi
Päiväkirja on blogissa, julkisena ei enää mutta silloin kun blogit olivat in
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997