Päiväkirja on arjen pelastus

Anonyymi-ap

Päiväkirjalle voi kertoa omat mokat, vaivat ja pännimiset. Mulla on jopa omat nimitykset niille tyypeille, jotka pännii. Esim. tietyt kaupanmyyjät, naapurit, bussikuskit...

38

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei!
      Nyt et ole päiväkirjassasi vaan suomi24 Mikkeli keskustelussa!

• Anonyymi

Niin, ei tänne viitti kirjottaa kolmea sivua joka toinen päivä. Jos ihmiset lukis mun päiväkirjaa, niin tulis itku ja nauru ja oksennus.

• Anonyymi

Päiväkirjaan voi kirjoittaa myös omat onnistumiset ja oivallukset. Ei kannata keskittyä pelkästään negatiivisiin asioihin. Päiväkirjasta on kiva lueskella vuosien takaisia ajatuksia. Itse olen pitänyt eräänlaista oivallusten päiväkirjaa jostakin v. 2005 saakka. :)

• Anonyymi

Yksi ote mun päiväkirjasta vuodelta 2006. " Pimeyttä, vettä, jäätä, vihaiset ihmiset kulkee mustissaan, äksyinä kaupassa mulkoilee, kävelysauvat vihaisesti jäätä hakkaa. Minä mietin vaan, että saako itsenäisyyspäivänä paskantaa !

• Anonyymi

Ote mun päiväkirjasta vuodelta 2018.
      Joulun alla kun kauppaan menee
      pienet penskat aina potkii ja kitisee
      aikuiset jonossa hikoilee
      hihnalle mättöjä laittelee .
      Ostoskärryt on kukkuroillaan
      herkkuja, muovikoristeitaan.
      Penskat potkii rahvaan farkut
      kiukuissaan
      Mutta ne on rikkaita
      niillä on aina
      autot, penskat, työpaikka , äkäinen naama
      Mut me ollaan rahvasta
      farkut nöyrästi pyykkiin laitettava
      on siis, on siis anteeksi oltava.

• Anonyymi

No saahan köyhä siinä katsella kadehtien, kuinka perheissä joukua vietetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saahan köyhä siinä katsella kadehtien, kuinka perheissä joukua vietetään.

En minä heitä kadehdi, mutta se äkäinen käytös harmittaa. Täällä ei näy hymyn häivää sitten missään. Eipä näytä olevan ilon juhla.

• Anonyymi

Niin no, eihän köyhillä enää ole kauppaan asiaa ilta-alella, kun katulamput ei pala eikä talvella ole hiekotusta.

• Anonyymi

Rantakylän eläkeläisten ongelmia, ei muiden.

• Anonyymi

Hymy on naamalla ja auto alla, sitten vaan roiskuttelen kuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymy on naamalla ja auto alla, sitten vaan roiskuttelen kuraa.

Työtön supermies se autolla kaahaa, sosku maksaa elarit ja kaksion vuokran.

• Anonyymi

Pili on pieni niiku hyttysen pippeli
      suuvärkki isona ku linnakundin hanuri
      Kaikista asioista kaiken tiedän
      kaikille nauran mutta kaikkia siedän.

• Anonyymi

Mutta nyt kerroit turhan paljon alapäästäsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta nyt kerroit turhan paljon alapäästäsi..

Ei, vaan se oli kertomus yhestä naapurista. Kuten tuolla jo edellä mainitsin, että päiväkirja ottaa vastaan kaikki pännimiset. Mä olen akka, ei mulla ole piliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan se oli kertomus yhestä naapurista. Kuten tuolla jo edellä mainitsin, että päiväkirja ottaa vastaan kaikki pännimiset. Mä olen akka, ei mulla ole piliä.

Ihan lieviä angsti-runoja siis ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan lieviä angsti-runoja siis ?

Taidat olla oikeassa, Watson.

• Anonyymi

Ootko töissä toimintakeskuksella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko töissä toimintakeskuksella?

En vielä, mutta kohtapuoliin. En oo varma.

• Anonyymi

Onko runon aiheena M.J. ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko runon aiheena M.J. ?

Ei ollu, vaan R.H.

• Anonyymi

Ekis on mesta nasta
      Bonjasin sen vasta

• Anonyymi

Moi

Itse olen pitänyt päiväkirjaa n. 20 v. Sen myötä on kertynyt minulle n. 50 cm korkea päiväkirjapino.

Niitä on joskus kiva lukea. Pyrin kirjoittamaan vain positivisia asioita. Erikoisuudet, erikoiset tapaukset on usein mukana.

Olen pitänyt päiväkirjoja mukana myös matkoilla: telttareissut, Thaimaa, USA ja Suomen sisäiset matkat.

Minulla on myös erillinen kansiokotelo johon kerään materiaa päiväkirjan oheen. Mm. lehtiartikkeleja, joitain erikoiskuitteja...

Erikoinen sivu yhdessä päiväkirjassani on se, kun pyysin silloista naisystävääni suutelemaan siihen huulipunan kanssa pusujälkiä. Kauniit ja seksikkäät huulenjäljet on.

Kekkonen piti päiväkirjaa, Winston Churchill piti päiväkirjaa.

Putin kirjoittaa "päiväkirjaa" mutta vain kynänkärjen terävillä raketeilla. Mieletön mies.

• Anonyymi

Kunnia siis Venäjälle ja Putinille! ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia siis Venäjälle ja Putinille! ♥️

Mikalon asukkaan päiväkirjat , päivystys-lääkärin päiväkirjat, kassamyyjän päiväkirjat, jalankulkijan päiväkirjat, jne.

• Anonyymi

Ainut hyväksytty talvityyli pohjois-korea-suomilandiassa. Musta pipo, musta tuulipuku sekä naamalla vihainen ilme. Muista aina vaan fanittaa Suomea vaikka hampaat irvessä , ulkona liukastellen ja Kelan jonossa, päivystysapupalvelussa

• Anonyymi

Niin. Olet soittanut päivystysapupalveluun, linjoillamme on juuri nyt ruuhkaa, palvelemme sinua kun puhelinlaskusi ylittää 100 euroa ja soitat itsellesi ruumisauton. Kiitos soitostasi kuulemiin. '

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Olet soittanut päivystysapupalveluun, linjoillamme on juuri nyt ruuhkaa, palvelemme sinua kun puhelinlaskusi ylittää 100 euroa ja soitat itsellesi ruumisauton. Kiitos soitostasi kuulemiin. '

Heippa kulta. Minä olen kunnollinen suomalainen, kohta linnasta vapautuva kilikali-mies ja etsin naista, jolla on katto pään päällä sekä rahaa vipata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Olet soittanut päivystysapupalveluun. Linjoillamme on juuri nuukaa , joten...

Rallatus-musaamme kuunnelkaa
        me juodaan kahvia syödään pullaa
        teille naureskellaan ja palkkamme ansaitaan,
        peppujamme, egojamme kasvatellaan.
        Joten soittele tänne vaan
        verorahat me otamme vastaan
        sulla on kohta konkurssi kohdalla rahat lopussa
        niin että, soittele meille vaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Olet soittanut päivystysapupalveluun. Linjoillamme on juuri nuukaa , joten...

Rallatus-musaamme kuunnelkaa
        me juodaan kahvia syödään pullaa
        teille naureskellaan ja palkkamme ansaitaan,
        peppujamme, egojamme kasvatellaan.
        Joten soittele tänne vaan
        verorahat me otamme vastaan
        sulla on kohta konkurssi kohdalla rahat lopussa
        niin että, soittele meille vaan !

Aamulla eessä on mokien korjailu
        että en ole mitään semmosta puhunu
        ihan hyvää vaan tarkottanu
        oon vaan kotonani ollu
        ja lintuja tarkkaillu.
        En ole missään käyny
        en muistaakseni pahojani tehny
        Mun äiti on hoitokodissa
        minäkin p*ska oon teidän riesana
        mutta verot ja vuokrat on maksettuna
        omasta pussista
        sen voin teille kertoa.
        Tämä on teille äklöille
        juorukelloille
        pummareille
        p*skan roiskuttelijoille.

Jatkoa seuraa, varautukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulla eessä on mokien korjailu
        että en ole mitään semmosta puhunu
        ihan hyvää vaan tarkottanu
        oon vaan kotonani ollu
        ja lintuja tarkkaillu.
        En ole missään käyny
        en muistaakseni pahojani tehny
        Mun äiti on hoitokodissa
        minäkin p*ska oon teidän riesana
        mutta verot ja vuokrat on maksettuna
        omasta pussista
        sen voin teille kertoa.
        Tämä on teille äklöille
        juorukelloille
        pummareille
        p*skan roiskuttelijoille.

Jatkoa seuraa, varautukaa.

On minulla lämmin tuoli
        kun kissa siinä makoili

• Anonyymi

Pännimistä riittää, mutta halvemmaksi tulee päiväkirja. Ei viitsi soitella asiakaspalautetta ,jne. Tänäänkin menin kauppaan, maksoin ostokset ja otin bonukset S-Etukortilla. Sitten pakkasin ostokset ja otin sen kalenterin. Myyjä rupesi kyselemään S-etukortin perään, vaikka olin just näyttäny hänelle sen jotain 20 sekkaa aikasemmin. Kalenteri on ilmainen, jos ihmisellä on S-Etukortti..
      Laitoin sen kalenterin takaisin pinoon ja pahoittelin kiirettä. Miten muutenkaan
      tuohon tyypilliseen ilkeilyyn ja simputukseen kannattaisi reagoida ? Toivottavasti se myyjä-ämmä sai hyvät fiilikset v*ttuilustaan, siis semmoset tyypilliset joulufiilikset.

• Anonyymi

Ja jos ei ole sitä S-korttia se maksaa (?).
        Joten Ymmärrätkö?
        Se on normaali osto ja s-kortilla ostamalla sen saa ilmaiseksi, muuten ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos ei ole sitä S-korttia se maksaa (?).
        Joten Ymmärrätkö?
        Se on normaali osto ja s-kortilla ostamalla sen saa ilmaiseksi, muuten ei.

Minulla oli se S-Etukortti, olin näyttäny sen myyjälle ostosten maksun yhteydessä. Jotain 20 sekkaa aikasemmin. Opettele lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli se S-Etukortti, olin näyttäny sen myyjälle ostosten maksun yhteydessä. Jotain 20 sekkaa aikasemmin. Opettele lukemaan.

Niin. Olit maksanut ostokset loppuun. Maksua myöten.

Sen jälkeen tuli kalenterin oston aika. Eli ei se kortin näyttö auta vaan se pitää ostaa ja päätteelle uudestaan kortti laittaa!

"Tänäänkin menin kauppaan, maksoin ostokset ja otin bonukset S-Etukortilla. Sitten pakkasin ostokset ja otin sen kalenterin. " Maksu hoidettu ja ostokset pakattu. Sen jälkeen otit kalenterin eli uusi maksu pitää hoitaa ja Bonuskorttia päätteeseen vilauttaa. Jos se on ensimmäinen kalenteri, summa 0€. Jos tiedoissasi on jo yksi ilmainen kalenteri, toisen kalenterin summaksi ei tule 0€ vaan se maksaa! Mikä on niin vaikea käsittää?

Tällainen on vassari maisteri joka valittaa kaikesta Mikkelissä, päättäjistä yrittäjiin! Joka ei edes yksinkertaista asiaa ymmärrä vaan yrittää varastaa kalenterin kaupasta! Ja sen jälkeen valittaa siitäkin täällä!

• Anonyymi

Laittele kunnolla meikkiä naamaan ja hienot vaatteet päälle. Ota joku rikas pukumies matkaan, niin saat vaikka kymmenen kalenteria.

• Anonyymi

Trollaat vai monta persoonaa pääsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaat vai monta persoonaa pääsä?

Parempi monta kun miinus, Sherlock.

• Anonyymi

Päiväkirja on blogissa, julkisena ei enää mutta silloin kun blogit olivat in

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      13
      4780
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2491
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1743
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      997
    Aihe