Kerrotko nainen, miksi olet onnellinen

Anonyymi-ap

Se näkyy kaikessa, mitä teet, joten kerro syy.

39

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti voi jättää kaiken taakseen ja elää.

• Anonyymi

Helvetti on takana.

• Anonyymi

Noin minäkin ajattelen!

• Anonyymi

Toivon löytäväni parempaa.

• Anonyymi

Kysymys on outo, "miksi". Eikö jokaisen kannata pyrkiä onnellisuuteen? Ei tarkoita, että surujaan pakenee. Tehdään maailmasta kauniimpaa, eikö vaan?

• Anonyymi

Tässä miksi = minkä takia...

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä miksi = minkä takia...

sivusta

Kysymys sinulle. Miksi oletat, että naisella ei olisi syytä olla onnellinen? Minkä takia viittaa myös negatiiviseen oletukseen.

• Anonyymi

Ei ole mitään surua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys sinulle. Miksi oletat, että naisella ei olisi syytä olla onnellinen? Minkä takia viittaa myös negatiiviseen oletukseen.

Kommentoin tuon, koska luit aloituksen negatiiviseen sävyyn. Minusta siinä ei ole yhtään mitään negatiivista! SInulla on outo ajattelutapa itsellä.

sivusta

• Anonyymi

Saan isompaa ja parempaa ihan joka tavalla täydellistä

• Anonyymi

Maalittaja on kateellinen onnellisuudesta. Tuliko sulle hyvä mieli kiusaamisesta? Millainen elämä sulla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalittaja on kateellinen onnellisuudesta. Tuliko sulle hyvä mieli kiusaamisesta? Millainen elämä sulla on?

eikö saa olla onnellinen nyt vai?

• Anonyymi

Miten näkyy? Kerro esimerkki

• Anonyymi

Sanoissa, ilmeessä ja tekemisessä.

• Anonyymi

monesta asiasta, eritoten tulevasta, mutta jo monesta jutusta, helpotusta tuo enemmän huominen ja tämä päivä. Tuli mieleen eräälle syy miksi hän teki niin koska se oli parasta meille kaikille 3:lle. Sinun ei ole tarkoitus sinne mennä, olet hyvä mutta luonteesi ei sitä salli, hän pääsee helpommalla ja minun oli tarkoitus kulkea se muuta kautta eikä se ole välissämme. Jatketaan meidän matkaa täällä, ehkä uni on totta, ja, meidät on tarkoitettu yhteen mutta monta asiaa ollut meillä hoidettavana. Olen onnellinen, enemmän onnellinen kuin surullinen, tästä päivästä ja huomisesta vielä enemmän. Ilman eilistä se ei olisi mahdollista, vaikka sitä ei muistelisi ettei siihen muserru. Kuuntele itseäsi, pidä tahtosi mutta myös järkesi ja pyri rauhaan, löydät sen siitä elisestä hetkestä, siinä olimme sitä molemmat,ympäristöön sulautuen tai sitä häiritsemästä sinne antamatta liikaa.

• Anonyymi

Eilen oli eilinen ja tänään on tämä päivä. Huomenna tulee huominen.

• Anonyymi

ehkä minut lähetettiin tänne pelastamaan molemmat, toinen vetämään ylös sieltä ja toinen käväisemään siellä, jotta molemmat osaa arvostaa sitä mitä on sen yläpuolella. Toisen kanssa matka tuli päätökseen, mikä avaa uusia ihmisiä ja uutta molemmille, toisen kanssa yhteinen matka pelastui päästämällä irti hänestä. Ja matka on joskus tarkoitus ja sen päämäärä. Onnellinen olen muusta, tietyt jutut sitä vahvistaa vain tarkoitusta ja mahdollistaa polun ja valtatien mikä pitää kulkea. Onnellinen olen kotona, missä ikinä se on, siellä missä on omat jutut, lapset ja mies, ja ovet avoinna vieraille, sitä meillä kotona ovat myös ystävät ja sukulaiset, vaikka toivotaan että viihtyvät ja saavat olla rauhassa ja omia itsejään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä minut lähetettiin tänne pelastamaan molemmat, toinen vetämään ylös sieltä ja toinen käväisemään siellä, jotta molemmat osaa arvostaa sitä mitä on sen yläpuolella. Toisen kanssa matka tuli päätökseen, mikä avaa uusia ihmisiä ja uutta molemmille, toisen kanssa yhteinen matka pelastui päästämällä irti hänestä. Ja matka on joskus tarkoitus ja sen päämäärä. Onnellinen olen muusta, tietyt jutut sitä vahvistaa vain tarkoitusta ja mahdollistaa polun ja valtatien mikä pitää kulkea. Onnellinen olen kotona, missä ikinä se on, siellä missä on omat jutut, lapset ja mies, ja ovet avoinna vieraille, sitä meillä kotona ovat myös ystävät ja sukulaiset, vaikka toivotaan että viihtyvät ja saavat olla rauhassa ja omia itsejään.

iloa, päämääriä, aherrusta, itsensä voittamista, sielun ja aivojen työtä, se on tärkeää ja mahdollistaa harmoniaa, mikä tukee onnellisuutta. ja tuo elämään lisää sisältöä ja mielekkyyttä, rikastuttaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

iloa, päämääriä, aherrusta, itsensä voittamista, sielun ja aivojen työtä, se on tärkeää ja mahdollistaa harmoniaa, mikä tukee onnellisuutta. ja tuo elämään lisää sisältöä ja mielekkyyttä, rikastuttaa sitä.

Lisäksi arjen pienet ilot ja tartu hetkeen.
        Tylsätkin päivät on hyviä.

• Anonyymi

Miksei?

• Anonyymi

Olen vaan hyvä esittämää...

• Anonyymi

Miksi joudut esittämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi joudut esittämään?

En vaan tuo julki ahdistustani kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan tuo julki ahdistustani kenellekään.

Valetta

• Anonyymi

en helvetissä ole.

• Anonyymi

Olen rakastunut.

• Anonyymi

En monesti muuten niin olekkaan, mutta sinun seurassasi se on helppoa 😌

• Anonyymi

En ole esittänyt viime aikoina.

• Anonyymi

Onnellisuuden takaa voi paistaa myös surukin, jota ei usein halua ihmiset näytettävän.

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

Neljä onnellisuuden hormonia. Pidän huolen niistä.

• Anonyymi

Elämässä niin paljon ollut menetyksiä ja lyöty päätä seinään, ettei enää jaksa koko aikaa vaan kulkea suupielet alaspäin.
      Ajattelin tämän lopun elämän tuntea enimmäkseen mukavia ajatuksia.
      Jos joku saa nautinnon painamalla muita alaspäin, minä saan sen kun näen kuinka saan jonkun hymyilemään 😉 se vaati enemmän taitoa näet!

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

Pienet arjen ilot ja tartu hetkeen.

• Anonyymi

Koska sinä olet siellä missä minäkin ja saat minut tuntemaan, että tykkäät 💖 -vastasin kuin hänelle

• Anonyymi

onnellisuus ei tule teistä eikä saa minua luopumaan asioista mitä haluatte. Jatketaan, jatkavat kunnes lopetan tietyn summan ottavat kuitenkin. Joten hori sano juri :) ja saatte juuri sitä mitä teitte minulle :) vielä vähän kovemmin, minä olin syytön ja te ette. ps. Hakkaavat Lauri sinuakin estämisestä, viivyttämisestä ja niistä ämmistä :) ja ei voi lukita ovea, niitä ei estä mikään suojaus tai pyynnöt.

Itseppä valitsitte.

• Anonyymi

eikä minun elämää, tietoisuutta ja muuta linkitetä teihin, te ette päätä mistään, mikä riittää, vaan minä teen ja elän, ja päätän.

• Anonyymi

Ihastuin suhun! Siks vaa, ettäs tiedät

• Anonyymi

Jos on kokenut tosi isoja ja vaikeita asioita elämässään, osaa olla onnellinen tavallisesta arjesta ja pienistä asioista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2240
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1849
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1783
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      109
      1627
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1332
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      182
      1192
    7. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      244
      1191
    8. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1147
    9. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      224
      1115
    10. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1112
    Aihe