mitä haluaisit saada häneltä joululahjaksi? 😊
Jos olisitte jo pari kaivattusi kanssa
51
869
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain joka viestii, että on paljon ollut mielessä.
- Anonyymi
Minä mies en tykkää yllätyksistä, enkä lahjoista. En myöskään tykkää ostaa lahjaa toiselle. Turhaa haaskausta summamutikassa ostaa jotain ja toinen joutuu esittää iloista, kun sai lahjan mistä ei tykkää. Toki sillä tavalla voin ostaa lahjan, että nainen sanoo mitä hän tarvitsee ja näin. Jos en kelpaa hänelle niin se on voi voi.
- Anonyymi
Lahjan ostamisessa onkin tärkeää, että tuntee hyvin sen ihmisen, jolle lahjan ostaa. Ja pitää pitää aina korvat auki. Hänhän voi livauttaa vaikka toukokuussa, että tykkäisi joskus omistaa Le Creuset -padan. Joten pistää tiedon korvan taakse ja ostaa joululahjaksi. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahjan ostamisessa onkin tärkeää, että tuntee hyvin sen ihmisen, jolle lahjan ostaa. Ja pitää pitää aina korvat auki. Hänhän voi livauttaa vaikka toukokuussa, että tykkäisi joskus omistaa Le Creuset -padan. Joten pistää tiedon korvan taakse ja ostaa joululahjaksi. 😉
Naiset elää niin tunteella, että haluavat milloin mitäkin, kesällä saattaa haluta mainitsemasi padan, mutta jouluna hän olisi halunnut ihanat sydänvillasukat mitkä näki kaupan näyteikkunalla matkalla kotiin. Sitten hän joutuu esittää iloista, että sai toiselta lahjan mitä ei välttämättä halunnut niin paljoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset elää niin tunteella, että haluavat milloin mitäkin, kesällä saattaa haluta mainitsemasi padan, mutta jouluna hän olisi halunnut ihanat sydänvillasukat mitkä näki kaupan näyteikkunalla matkalla kotiin. Sitten hän joutuu esittää iloista, että sai toiselta lahjan mitä ei välttämättä halunnut niin paljoa.
Kaikki naiset eivät ole sellaisia naisia kuin ne, jotka sinä olet sattunut kohtaamaan.
Kukaan ei pakota sinua ostamaan kenellekään mitään, joten ei välttämättä tarvitse kommentoida, jos aloitus ei sinulle edes sovellu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole sellaisia naisia kuin ne, jotka sinä olet sattunut kohtaamaan.
Kukaan ei pakota sinua ostamaan kenellekään mitään, joten ei välttämättä tarvitse kommentoida, jos aloitus ei sinulle edes sovellu.Miten joku voi vetää herneet nokkaan asiallisesta kommentista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi vetää herneet nokkaan asiallisesta kommentista.
Ei tässä kukaan ole herneitä nenään vetänyt. On vain ikävää, että joka aloitukseen täällä pitää jonkun tulla pissimään. Voisi edes jonkun näistä pitää myönteisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole herneitä nenään vetänyt. On vain ikävää, että joka aloitukseen täällä pitää jonkun tulla pissimään. Voisi edes jonkun näistä pitää myönteisenä.
Kirjoitukseni oli ihan positiiviseen sävyyn kirjoitettu. Vastaus ei vain tyydyttänyt sinua eli sinun tässä täytyy lopettaa pissiminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä juuri luin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitukseni oli ihan positiiviseen sävyyn kirjoitettu. Vastaus ei vain tyydyttänyt sinua eli sinun tässä täytyy lopettaa pissiminen.
Naisille ilkkumista ja valittamista siitä miten et tykkää siitä etkä tästä. Positiivista tosiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille ilkkumista ja valittamista siitä miten et tykkää siitä etkä tästä. Positiivista tosiaan.
Olet seniili. 🤪
- Anonyymi
Jos sinä olisit hiljaa, niin soisi joulun, äärettömän joulun, oon moroa......
Sehän on mmmmmmmmmoro.fi
https://m.youtube.com/watch?v=pBCbTj6LwJA- Anonyymi
No mitä itse meinasit tehä (guppe) sen nk hiljaisuuden eteen?
- Anonyymi
Haluaisin vaan päästä viettämään joulua yhdessä, ei ole mitään lahjatoivetta. ❤️
- Anonyymi
Haluaisin semmosen kamelin mikä pissii kun sitä puristaa.
- Anonyymi
...:D heh
Pitkä 10 minuutin hali ois kaikki mitä tarttisin.
- Anonyymi
Haha no enpä tarvii mittään. Hyvää joulua viesti irl joltakin symppikseltä ois jo iso juttu. :d
- Anonyymi
Materiaa en tarvitse, sillä minulla on kaikkea. Haluaisin vain viettää yhteistä aikaa hänen kanssaan. - nainen
- Anonyymi
Hänen ympärillään punainen lahjanaru jonka saisin avata.
- Anonyymi
Elviksen joululevyn, aidon sellaisen vieläpä...
- Anonyymi
Hymyn, myös täyden irven, niin se siittö, sitteñ.......
Ei mitään, enää ikinä, tää oli täältä.......
hähähähähä........
https://m.youtube.com/watch?v=0vwYqEihTpQ- Anonyymi
Aina on hiuslakkaa millä yksi hymy kiinnittää
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt lahjoista, koska en ole tottunut vain tavan vuoksi tehtyihin huomionosoituksiin. Siksi katse tulevaisuuteen jos vielä löytyy mies tältä planeetalta, joka kiinnostuu aidosti ilman turhia rituaaleja.
Sellaisen kanssa yhdessäolo ilman lahjojakin on parasta, sillä arvostan enemmän ihmisen henkistä puolta.
En myöskään odota häneltä edes hyvän joulun toivotuksia jos se ei tule todella sydämestä. - Anonyymi
Vain hänet, no ehkä lämpöä ja läheisyyttä myös.
Ja jotta joulu voisi edes tulla niin tänne nyt heti.
-jouluperuttuilmanmiestä - Anonyymi
Silarit 😇 siin vois olla parin joulun lahja 🤭 jos ei perse kestä, ni jotain kivaa tekemistä - seikkailuja yhdessä.
- Anonyymi
Milläs niitä takaisinkaan peris, totta varmaan tämäkin guppe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs niitä takaisinkaan peris, totta varmaan tämäkin guppe
Oliks sun gupelki silarit 😍
- Anonyymi
Jos ja jos, kun ei ole sellaista asiaa niin ei ole, en jaksa enää haaveilla tai ajatella enää turhia haaveita/ asioita jotka eivät ole aikaisemminkaan toteutuneet ja tuskin toteutuu.
- Anonyymi
Palstailu kannattaa varmaan jättää sitten kokonaan myös. Täällähän ei muuta tehdä kuin jossitellaan.
- Anonyymi
On niin paljon pahaa oloa, että ei mikään lahja tuntuisi miltään. Ainoan ja oikean naisen rakkaus vaan auttaa. En osaa antaa arvoa millekään muulle. Kaikki muu on ihan roskaa. Mieheltä.
- Anonyymi
Onnea parantavan halauksen etsintään dude
- Anonyymi
Puolivartalo halaus vuoteessa, jos hymyilevin huulin, tottulakki päässä ja jalassa lahjapaketista kaivetut valkoiset paksut ja pehmeät sukkahousut, olisi joulussa riittävästi arvokkuutta sekä rakkauden riemua.
https://youtu.be/g4ogZ_zXIVM - Anonyymi
olla vain hänen kans.... yhessä joulun...
Lehmityttöä ajatelen
J - Anonyymi
Sukkia kuluu sukat...
- Anonyymi
Ai että nukuttaa kun sukat saan
Ne mulle säästät sä vaan aijai oijoi sukkasi saan. - Anonyymi
Piparia ja torttua.
- Anonyymi
Enpä tiedä, mutta inhoan sanaa ”pissii”. Kuka käyttää tuollaista sanaa? Yök.
- Anonyymi
Sormuksen.
- Anonyymi
Menolipun jonnekin kauas täältä pois.
- Anonyymi
Tuplamäärän halauksia ja suudelmia 😘🤗💕
- Anonyymi
Minäkin haluaisin.
- Anonyymi
Jotain tarpeellista, joskus tullut annettua lahjaksi vähän turhaa krääsää jollekin.
- Anonyymi
Mä kans valitan joka paikassa jos en saa mieluisia lahjoja! Itse en toki anna muille mitään, mutta itse vaadin paljon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kans valitan joka paikassa jos en saa mieluisia lahjoja! Itse en toki anna muille mitään, mutta itse vaadin paljon!!
Toiveita ja vaatimuksia sun kaltaisilla ahneilla riittää.
- Anonyymi
Ruman jouluvillapaidan
- Anonyymi
Pusun, halauksen, yms
- Anonyymi
Hänet vierelle.
- Anonyymi
Hänet syliin ja siitä edeten miehen ja naisen yhteisiin nautintoihin. Hyvää mieltä lisäksi.
- Anonyymi
Hyvää joulua -toivotus ♥️
- Anonyymi
Menolipun turvapaikkaan 💝🌌
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352240
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871849Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711783Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091627- 561332
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821192Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942441191- 571147
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2241115Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491112