Jos olisitte jo pari kaivattusi kanssa

Anonyymi-ap

mitä haluaisit saada häneltä joululahjaksi? 😊

51

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain joka viestii, että on paljon ollut mielessä.

• Anonyymi

Minä mies en tykkää yllätyksistä, enkä lahjoista. En myöskään tykkää ostaa lahjaa toiselle. Turhaa haaskausta summamutikassa ostaa jotain ja toinen joutuu esittää iloista, kun sai lahjan mistä ei tykkää. Toki sillä tavalla voin ostaa lahjan, että nainen sanoo mitä hän tarvitsee ja näin. Jos en kelpaa hänelle niin se on voi voi.

• Anonyymi

Lahjan ostamisessa onkin tärkeää, että tuntee hyvin sen ihmisen, jolle lahjan ostaa. Ja pitää pitää aina korvat auki. Hänhän voi livauttaa vaikka toukokuussa, että tykkäisi joskus omistaa Le Creuset -padan. Joten pistää tiedon korvan taakse ja ostaa joululahjaksi. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahjan ostamisessa onkin tärkeää, että tuntee hyvin sen ihmisen, jolle lahjan ostaa. Ja pitää pitää aina korvat auki. Hänhän voi livauttaa vaikka toukokuussa, että tykkäisi joskus omistaa Le Creuset -padan. Joten pistää tiedon korvan taakse ja ostaa joululahjaksi. 😉

Naiset elää niin tunteella, että haluavat milloin mitäkin, kesällä saattaa haluta mainitsemasi padan, mutta jouluna hän olisi halunnut ihanat sydänvillasukat mitkä näki kaupan näyteikkunalla matkalla kotiin. Sitten hän joutuu esittää iloista, että sai toiselta lahjan mitä ei välttämättä halunnut niin paljoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset elää niin tunteella, että haluavat milloin mitäkin, kesällä saattaa haluta mainitsemasi padan, mutta jouluna hän olisi halunnut ihanat sydänvillasukat mitkä näki kaupan näyteikkunalla matkalla kotiin. Sitten hän joutuu esittää iloista, että sai toiselta lahjan mitä ei välttämättä halunnut niin paljoa.

Kaikki naiset eivät ole sellaisia naisia kuin ne, jotka sinä olet sattunut kohtaamaan.

Kukaan ei pakota sinua ostamaan kenellekään mitään, joten ei välttämättä tarvitse kommentoida, jos aloitus ei sinulle edes sovellu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole sellaisia naisia kuin ne, jotka sinä olet sattunut kohtaamaan.

Kukaan ei pakota sinua ostamaan kenellekään mitään, joten ei välttämättä tarvitse kommentoida, jos aloitus ei sinulle edes sovellu.

Miten joku voi vetää herneet nokkaan asiallisesta kommentista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku voi vetää herneet nokkaan asiallisesta kommentista.

Ei tässä kukaan ole herneitä nenään vetänyt. On vain ikävää, että joka aloitukseen täällä pitää jonkun tulla pissimään. Voisi edes jonkun näistä pitää myönteisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä kukaan ole herneitä nenään vetänyt. On vain ikävää, että joka aloitukseen täällä pitää jonkun tulla pissimään. Voisi edes jonkun näistä pitää myönteisenä.

Kirjoitukseni oli ihan positiiviseen sävyyn kirjoitettu. Vastaus ei vain tyydyttänyt sinua eli sinun tässä täytyy lopettaa pissiminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minä juuri luin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitukseni oli ihan positiiviseen sävyyn kirjoitettu. Vastaus ei vain tyydyttänyt sinua eli sinun tässä täytyy lopettaa pissiminen.

Naisille ilkkumista ja valittamista siitä miten et tykkää siitä etkä tästä. Positiivista tosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille ilkkumista ja valittamista siitä miten et tykkää siitä etkä tästä. Positiivista tosiaan.

Olet seniili. 🤪

• Anonyymi
      • Anonyymi

No mitä itse meinasit tehä (guppe) sen nk hiljaisuuden eteen?

• Anonyymi

Haluaisin vaan päästä viettämään joulua yhdessä, ei ole mitään lahjatoivetta. ❤️

• Anonyymi

Haluaisin semmosen kamelin mikä pissii kun sitä puristaa.

• Anonyymi

...:D heh

• Pitkä 10 minuutin hali ois kaikki mitä tarttisin.

• Anonyymi

Haha no enpä tarvii mittään. Hyvää joulua viesti irl joltakin symppikseltä ois jo iso juttu. :d

• Anonyymi

Materiaa en tarvitse, sillä minulla on kaikkea. Haluaisin vain viettää yhteistä aikaa hänen kanssaan. - nainen

• Anonyymi

Hänen ympärillään punainen lahjanaru jonka saisin avata.

• Anonyymi

Elviksen joululevyn, aidon sellaisen vieläpä...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aina on hiuslakkaa millä yksi hymy kiinnittää

• Anonyymi

En ole koskaan pitänyt lahjoista, koska en ole tottunut vain tavan vuoksi tehtyihin huomionosoituksiin. Siksi katse tulevaisuuteen jos vielä löytyy mies tältä planeetalta, joka kiinnostuu aidosti ilman turhia rituaaleja.
      Sellaisen kanssa yhdessäolo ilman lahjojakin on parasta, sillä arvostan enemmän ihmisen henkistä puolta.
      En myöskään odota häneltä edes hyvän joulun toivotuksia jos se ei tule todella sydämestä.

• Anonyymi

Vain hänet, no ehkä lämpöä ja läheisyyttä myös.
      Ja jotta joulu voisi edes tulla niin tänne nyt heti.
      -jouluperuttuilmanmiestä

• Anonyymi

Silarit 😇 siin vois olla parin joulun lahja 🤭 jos ei perse kestä, ni jotain kivaa tekemistä - seikkailuja yhdessä.

• Anonyymi

Milläs niitä takaisinkaan peris, totta varmaan tämäkin guppe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milläs niitä takaisinkaan peris, totta varmaan tämäkin guppe

Oliks sun gupelki silarit 😍

• Anonyymi

Jos ja jos, kun ei ole sellaista asiaa niin ei ole, en jaksa enää haaveilla tai ajatella enää turhia haaveita/ asioita jotka eivät ole aikaisemminkaan toteutuneet ja tuskin toteutuu.

• Anonyymi

Palstailu kannattaa varmaan jättää sitten kokonaan myös. Täällähän ei muuta tehdä kuin jossitellaan.

• Anonyymi

On niin paljon pahaa oloa, että ei mikään lahja tuntuisi miltään. Ainoan ja oikean naisen rakkaus vaan auttaa. En osaa antaa arvoa millekään muulle. Kaikki muu on ihan roskaa. Mieheltä.

• Anonyymi

Onnea parantavan halauksen etsintään dude

• Anonyymi

Puolivartalo halaus vuoteessa, jos hymyilevin huulin, tottulakki päässä ja jalassa lahjapaketista kaivetut valkoiset paksut ja pehmeät sukkahousut, olisi joulussa riittävästi arvokkuutta sekä rakkauden riemua.
      https://youtu.be/g4ogZ_zXIVM

• Anonyymi

olla vain hänen kans.... yhessä joulun...
      Lehmityttöä ajatelen

J

• Anonyymi

Sukkia kuluu sukat...

• Anonyymi

Ai että nukuttaa kun sukat saan
      Ne mulle säästät sä vaan aijai oijoi sukkasi saan.

• Anonyymi

Piparia ja torttua.

• Anonyymi

Enpä tiedä, mutta inhoan sanaa ”pissii”. Kuka käyttää tuollaista sanaa? Yök.

• Anonyymi

Sormuksen.

• Anonyymi

Menolipun jonnekin kauas täältä pois.

• Anonyymi

Tuplamäärän halauksia ja suudelmia 😘🤗💕

• Anonyymi

Minäkin haluaisin.

• Anonyymi

Jotain tarpeellista, joskus tullut annettua lahjaksi vähän turhaa krääsää jollekin.

• Anonyymi

Mä kans valitan joka paikassa jos en saa mieluisia lahjoja! Itse en toki anna muille mitään, mutta itse vaadin paljon!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kans valitan joka paikassa jos en saa mieluisia lahjoja! Itse en toki anna muille mitään, mutta itse vaadin paljon!!

Toiveita ja vaatimuksia sun kaltaisilla ahneilla riittää.

• Anonyymi

Ruman jouluvillapaidan

• Anonyymi

Pusun, halauksen, yms

• Anonyymi

Hänet vierelle.

• Anonyymi

Hänet syliin ja siitä edeten miehen ja naisen yhteisiin nautintoihin. Hyvää mieltä lisäksi.

• Anonyymi

Hyvää joulua -toivotus ♥️

• Anonyymi

Menolipun turvapaikkaan 💝🌌

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2240
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1849
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1783
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      109
      1627
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1332
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      182
      1192
    7. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      244
      1191
    8. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1147
    9. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      224
      1115
    10. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1112
    Aihe