Miksi ihmeessä tummat pojat haisevat niin sanoinkuvaamattoman sietämättömiltä?

Anonyymi-ap

Tätä en olisi osannut odottaa; Kerran tulin normaalia tiiviimpään etäisyyteen mustan pojan kanssa. Se haju oli aivan helvetinmoinen, siis suorastaan kuvottava 🤢. Hän nuolaisi kättäni ja se lemu oli irvokas viikkojen ajan, syväisestä peseytymisestä huolimatta.

VAROITUS! Pitäkää etäisyyttä mustista pojista, jos olette kaunista mimmiä tapaamassa.

8

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen aivan samaa mieltä! Kerran olin kävelyttämässä pikkuista rakkiani kun yhtäkkiä; TUMMA POIKA ILMENI PUSKISTA!!! Hän säikäytti heti pikku Rekun pois. Häntä ei ole näkynyt enää viikkoihin. Jopa koiratkin tietävät tämän olevan aksiooman.

• Anonyymi
      UUSI

Joku sairas fetissi sulla menossa, oot varmaan se rakkihullu kun lemmikit palstalla hikoat ja nautit, lol

• Anonyymi
        UUSI

Nyt en aivan ymmärtänyt mitä ajat takaa 🤔. Voisitko hieman selventää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en aivan ymmärtänyt mitä ajat takaa 🤔. Voisitko hieman selventää?

Selvennätkö ite, mitä puolustelet aloitusta ajatellen tai mun kommenttia miettien? Vai sunkin mielestä tummat pojat haisee sitten vaan enemmän tai jotain sinne päin? Tuota kun minä ihmettelin kommenttini tehden aiemmin, mutta kai täällä muut on vain tuossakin mielessä rasisteja, heti hypätään päälle.

• Anonyymi
      UUSI

En halua mitään mimmejä tavata, vaan sinut, aloittaja. Tumma isokaan poika ei minua kuvota helpolla, kaikkea opin aina ajan kanssa sietämään. Mutta kerro sinä, mitä haluaisit minun sinussa rakastavankaan. Kuuntelen herraani näissä asioissa, eli lord 666, kerro minulle haluamani totuus.

• Anonyymi
        UUSI

Pakko ohimennen sanoa, etten koskaan ole nähnyt parempaa ja toimivampaa suoraa iskumainontaa tai ehkäpä vain rehellistä kertomusta, kuin sinulla on. Tiedän kyllä, että herramme 666 sen totuuden aina antaa yleensä jo ennen muiden tietämystä, meille valituille viimeistään oikeaan aikaan. Mutta koska se totuus ei ole edelleenkään sama kuin se, minkä me oikeutetut todella tiedämme, pitää meidän myös osata pidättäytyä silloin, kun suuri ihmiskunta haluaa leikkiä uskollaan ja nähdä asiat muka aina vain kristinuskon tai sen tietyn haaran silmin. "Silmin" on aika mielenkiintoinen käsite, mutta samoin silmin nähdään muutakin kuin vain yhden maallikon naiivi ajatus yhdestä uskonnonhaarasta tai yhden uskottoman käsitys uskovien piireistä .

• Anonyymi
      UUSI

Lemmikit palstalle tehty tämä aloitus, kun muualta ei samalle saisi mitään huomiota, eli aika säälittävää., eli joku känni huomiohuora tai miespuolinen vastaava yrittää aina viikonloppuisin alkoholin voimin saada nostetta koirainholleen ja ylipäänsä kaikelle vihantunteelleen (mahdollisesti kaikkia lemmikkejä koskevalle inholleen myös samalla).

Mikä lemmikki haisee? ja miksi Mielelläni pitäisin haisemattomia lemmikkejä minäkin, mutta en ihan samaan ajatusketjuun pääse näiden aloitusten kanssa. Kyllä minullekin lemmikiksi "anteeksi kumppaniksi" kelpaa kaino vieno mies,, tumma tai vaalea, ei ole väliä, kunhan puhuu suomea ja on suomalaiseen kulttuuriin istuva lemmikkieläimistä pitävä, eivätkä nuo ihmiset tai oikeastaan kukaan koskaan haise, se on vain jonkun inhoajan mielissä se haju jo syntyjään (oli sitten kyseessä ihmisen, koiran tai minkä tahansa "muka" haju). Pakkomielle hajusta tai koirasta on aina siis vain pakkomielle, se ei millään poistu yksinään, joten lääkäriin vain...

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on ollut jo pitkään joka perjantai/lauantai yksi tai kaksi "rakkiviha" aloitusta, eli joku purkaa vaikka työviikon jälkeen aina tuolloin ainakin koiravihaansa täällä jossain ketjussa tai tekee uuden aloituksen asiaan (rakkivihaa siis nyt tänä viikonloppuna kerrankin osin asiasta koirien tekemistä vahingoista, mutta yleensä syyt keksittyjä ja suuresti liioiteltuja, about kaksi per joka viikko ollut aiemmin), mutta monesti jokin oikea pakotettu syy taustalla myös täällä aloitukseen, edes viha ja äskettäinen asian uutisointi. Eli noihin vihan kumpuamisiin ilmoille on aina näennäisesti jokin suurempikin syy, uutisista sen yleensä löytääkin, mutta harva aina puhuu rakeista asiayhteydessä... Inhosta ja vihastahan se kertoo jo yksinään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2282
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1374
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1197
    4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1165
    5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      68
      1111
    6. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      43
      997
    7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      163
      913
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      49
      849
    9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
      Ikävä
      115