evvk
T Kansa ei kiitos
15
743
Vastaukset
- Kamomilla
Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta perustelemattomat heitot ovat typeriä. Olikohan tässä nyt niin tärkeä aihe, että oikein uusi ketju piti aloittaa.
- Kikka
Niin just! Jotain perusteluja sitten kans tollasiin. Kiitos !
- mielipide
Kikka kirjoitti:
Perusteluksi ainakin minulta että en vaan tykkää miehen olemuksesta,äänestä enkä pärstästä.En silti mollaa jos joku tykkää.En tosin ymmärrä miks näitä kirjotuksia ylipäätään on täällä,nää johtaa vaan typerään sanailuun,mutta...ja sitä paitsi,yhtä typerää jauhamista oli tuossa äsken Sillanpään Jarista...
- itse
Kikka kirjoitti:
Nimimerkkisi kirjoitti tuossa haukkuja Sillanpäästä mutta en nähnyt siinä mitään perusteluja...
Kauanko sulla meni, että sait tuon viestin aikaiseksi ?
- minut sai
hyvälle kesätuulelle t kansan veikko nieminen tässä eräänä päivänä,joten nautitaan tapsan musiikista.hyvää juhannusta Justiinax sinulle
Hieno kuulla(tai siis lukea), että tulit hyvälle tuulelle :) Kyllähän Tapsan kuuleminen (ja myös näkeminen) aina piristää ja siitä nauttii täysin rinnoin. Eikä me siitä välitetä, vaikkei kaikki Tapsasta pidäkkään. Makuja on niin monenlaisia.
Hauskaa juhannusta ja aurinkoista kesän jatkoa myös sulle ! :D
- Piste piste ja vielä piste.
jari sillanpäästä tai t kansasta niin se on jokaisen oma juttu,niin että saakoon jokainen nauttia ihanteensa musasta rauhassa piste
- Lorelai
Mun mielestä Tapani Kansa on loistava laulaja, enkä mä oikein ymmärrä ,että mikä siinä teitä joitakin risoo?
Okei, onhan se perin omalaatuinen tapaus,mutta kun miettii ulkomaalaisia starojakin, niin onko nekään kaikki aina niin helppoja ja mutkattomia luonteita ? Eiks sitä sanota ,että taiteilijat on usein vähän ns.individualisteja ?
En mä myöskään usko, että Tapsa on sanomisillaan ja tekemisillään kelleen muille mitään hallaa aiheuttanut, kuin ehkä itselleen ( on saanut liikennekaaharin ja leuhkan miehen maineen yms. )
Sen mä vielä ymmärrän ,että sen persoona heättää ristiriitaisia tunteita, mutta sitä mä en ymmärrä ,että miten kukaan voi haukkua sen lauluääntä ? Mä sanon ihan suoraan ,että ei tuollaista ääntä ole viihdelaulajalla kuultu sitten Olavi Virran. Välillä vaan tuntuu ,että Tapsa on väliinputoaja... Liian hyvä iskelmämusiikkiin ja ulkopuolinen klassiseen.
Ulkonäkö on hyvä ja persoonallinen.Siinä missä joku Danny on vanhemmiten elähtänyt on T.Kansa kerännyt vaan lisää charmia ja karismaa - Miia
Paitsi ,että T.Kansalla on mahtava lauluääni on hän myös äärimmäisen karismaattinen heppu.
Joka ei ole nähnyt Tapsaa livenä ei tiedä mitä todellinen karisma on !- ..............................
T KANSA ON E.V.V.K
- samma här
Mieluummin sentään kuuntelen ja katselen ( vaikken varsinaisesti ihailijoihin kuulukaan)Tapsaa kuin Sillanpäätä....
- Taru
Samat sanat !
- rita
Yleensä niin tehdäänkin,kuunnellaan sitä mistä tykätään ja toisin päin.Tartteeko tuota ihan erikseen sepostaa,selvää asiaa.
- tadaa!
Tapsa on hyvä laulaja. Osaa laulaa upeesti, mutta puheillaan aiheuttaa itselleen usein harmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382