Sofia olisi liian raskasta seuraa.
Martina ei kutsu Sofiaa firmansa pikkujouluihin
13
178
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksu päätös.
- Anonyymi
Arvostan Martinaa.
- Anonyymi
Ei tietenkään! Ei meidän Mara nyt halua toista samankaltaista eli meidän Sohvia sinne. Siellähän tulisi kissatappelu!
Meidän Tyrkky-Kortsu-Mirri-Minna-Minniminna-Martta-Martti-Marzu-Martsu-Martsa-Marsu-Maisa-Maratiina-Maritza-Marakatti-Martviina-Lehdykkä-Lehdyskä-Kotletti-Trikotletti-Gosmopoliitti-Salarakas "Mara" Impilinna-Kortelampi-Aitolehmä-Maitolehmä-Maitolehdykkä-Aivolehti-Aitolehti-Riihimäkeläinen-Eremenko-Kuvaja-Eerikäinen-Hyvönen-Therman-Täärmanni-Kadhum-Tamminen-Pikkarainen-Backer-Palaci haluaa olla keskipiste. Aina ja kaikkialla. Toisten häissä ja hautajaisissa. Koko maailma Australiaa myöden pyörii meidän Maran ympärillä.
Näin se vain on, hyväksykää se ja eläkää sen mukaan tuumii meidän Mara ja laulaa lurittaa;
"Puen iltapuvun hiljaa
Ja leikin mukavaa
Tilaan taksin firman juhliin
Siellä fanit mua odottaa
Ja mä koitan Sohvin unohtaa
Mä oon ensimmäinen nainen
Mä oon maassa kaunehin
Näytelmäni tähtirooli sopii mulle vaan
Te otatte vastaan minkä saatte
Totutkaa siihen että saatte sivuroolit
Ja toiseksi Maralle aina jäätte
Sillä Mara on ensimmäinen nainen
Ja Mara on maassa kaunehin
Boop-boop-a-doop, boop-boop-a-booh!"- Anonyymi
Eikö siinä Martan yrityksessä ole ainoastaan 1 työntekijä eli Martta itse. 😂
Vieläkö tulisi tappelu Thermanista, sitäkö meinaat 🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siinä Martan yrityksessä ole ainoastaan 1 työntekijä eli Martta itse. 😂
Vieläkö tulisi tappelu Thermanista, sitäkö meinaat 🥴Kuka on Martta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Martta?
Minna/Martina/Martta/Mara , nämä nyt ensimmäisenä mieleen on niitä varmaan vielä lisää 😩
- Anonyymi
Pikkujoulut järjestetään Messukeskuksessa, jotta koko henkilöstö mahtuu sisään.
- Anonyymi
Eskon ja Ex:n pikkujoulut messukeskuksessa, onko myös kutsuttu Martina kaikki exät paikalle Therman ensimmäisten joukossa ja siitä sitten Baha, Lippis Jonne , Hannu, mitä näitä nyt onkaan , ai Eremenko jr tietenkin etuoikeutettuna.
Eskolla lienee lista pikkasen lyhyempi 🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskon ja Ex:n pikkujoulut messukeskuksessa, onko myös kutsuttu Martina kaikki exät paikalle Therman ensimmäisten joukossa ja siitä sitten Baha, Lippis Jonne , Hannu, mitä näitä nyt onkaan , ai Eremenko jr tietenkin etuoikeutettuna.
Eskolla lienee lista pikkasen lyhyempi 🥴17:33 Listaaja, ota lääkkeet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17:33 Listaaja, ota lääkkeet!
Minusta lista oli ihan totuuden mukainen 🧐
- Anonyymi
Kylläpäs nyt kalahti kun piti poistattaa kysymyskin että kalahtiko? Ei ollut sääntöjenvastaista kummassakaan kommentissa, jotka on poistettu.
- Anonyymi
Poistattaja oli kirjoittanut vuonna 2017 nimimerkillä "kristiinaliisa" ja jostain syystä nyt aina poistattaa kun se täällä mainitaan. Mutta se kommenttihan on edelleen tällä palstalla näkyvissä. Siinä hoki Maraa ja Marttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistattaja oli kirjoittanut vuonna 2017 nimimerkillä "kristiinaliisa" ja jostain syystä nyt aina poistattaa kun se täällä mainitaan. Mutta se kommenttihan on edelleen tällä palstalla näkyvissä. Siinä hoki Maraa ja Marttia.
Siinä sitä on taas pohtimista yksinäiseen viikonloppuun...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758