ei ole vielä varmaa,mutta katsotaan nyt riittääkö kiinnostusta!eli myynnissä (saattaa)olla 11-vuotias suomenhevosruuna.ex-ravuri.ratsastettu vuoden verran,mutta niin hankala tapaus,että vaatii aikaa,osaavan aikuisen eikä kiertoon!ei ainoaksi hevoseksi.vaihdossa huomioidaan myös kiltti ja varma suokki.pelkää ihmisen kosketusta ja muutenkin rauhaton!välillä kiltti.yhteydenotot:0417761160..
Pieksämäki tai sähköpostilla: [email protected]
myyn suokkini
3
729
Vastaukset
- minä vaan juu
oikeesti, ihanaa lukee noin rehellistä ilmotusta! :) ittelläni kyllä on jo hevonen, joten en ole ostoaikeissa, mutta ostaisin kyllä jos olisi rahaa :) oli vaan pakko kehuu rehellisyydestä! :)
- jansku
mikäs sul on hintapyyntö sille??onko jotain vikaa jaloissa tai muualla???miten tulee toimeen toisten hevosten kans?tuleeko varusteita mukana???
liikennevarma?kovasuinen?kerroppas kaikki mahollinen...- *hepogirl*
hepo on kovasuinen,on maastovarma(hupun kanssa),tulee toimeen toisten hepojen kanssa.. varusteet tulee ja hp. on siinä 800euron paikkeille.. soita tai txt jos kiinnostaa...
041-7761160
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798