Roolit ovat vaihtuneet yhden sukupolven aikana.
Niskavuoren Heta piti talouden kunnossa, kun miehet olivat alttiita ostamaan hevosia ja viinaa.
Tänään naiset temuttaa ostoendorfiinia itselleen eivätkä edes avaa tilaamiaan paketteja. Miehet puurtavat töissä yksin ja yrittävät pitää talouden ja kodin tasapainossa. Tosin ovat kotonaan yksin.
Alkoholin käyuttö miehillä laskee ja naisilla kasvaa. Sama pätee rikoksiin, jotka usein liittyvät viinaan ja yhä useammin muihin päihdyttäviin aineisiin.
Miehet ovat valinneet esikuvakseen taloudesta huolta pitävän naisen ja naiset taas bilettävän hetken huumassa elävän aatteensa myyneen naisen.
Naiset äänestävät vastuutonta velanottoa tietäen, että se päättyy kuin seinään, mutta siihen asti eletään kuin 30-luvun Berliinissä. Miehet ovat valmiita tinkimään, jotta lapsillakin olisi koti päänsä päällä.
Miksi näin on tapahtunut?
Epäilen, että se johtuu mikromuoveist, jotka vaikuttavatnaisten hormoonitoinmintaan.
Naiset bilettää, miehet pitää kodin pystyssä
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
No niin tuo Riikka näyttää tekevän?
Mutta kyllä ne miehetkin osaa kuten Aho-Viinanen aikanaan.
Mitä lapsiin tulee ja lasten hoitoon, on minulla eri kokemus. Työpaikalta, kun joku mies oli lapsen saanut (nainen synnytti), niin jostain kumman syystä näitä miehiä alkoi ylityöt kiinnostaa? Joka lauantai töihin.- Anonyymi
Subjektiivisen kokemuksen laajentaminen absoluuttiseksi totuudeksi on haastavaa ja sinä mokasit.
Ei ole mitään tilastoja tukemaan käsitystäsi.
- Anonyymi
Silläkin voi olla vaikutusta, että naiset ovat vapautuneet hellojen äärestä ja sukupolvi pari menee, kuin lehmät olisivat päässeet laitumelta.
Tätä ei kuitenkaan voi yleistää ja en tarkoita, että naiset olisivat lehmiä.- Anonyymi
Muutos on ollut iso ja se on tapahtunut lyhyessä ajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918