Yhdessä enemmän SDP

Anonyymi-ap

Yhdessä enemmän SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Teemme sen taas 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

107

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomasin juuri ,että se on SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Se on totta.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Hieno huomio🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi

        Mainiota.


      • Anonyymi

        NIIN Mitä enemmän?? Pitäisi perustella mitä tarkoitat?? Viimexi taas lupasitte enemmän VAPPUSATANEN mitä ei tullutkaan. Etekä tuonnut enemmän vaan VÄHENSITTE. Veitte ELÄKEINDEXIN pois köyhiltä ELÄKELÄISILTÄ:
        Eli ÄLÄ LUOTA DEMAREIHEIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainiota.

        Yhdessä enemmän rahaa toisten taskuista mamuille ja muille loisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        🌹🌹🌹🌹🌹 SDP on myös sinun puolueesi, sillä ketään ei jätetä yksin. 🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN Mitä enemmän?? Pitäisi perustella mitä tarkoitat?? Viimexi taas lupasitte enemmän VAPPUSATANEN mitä ei tullutkaan. Etekä tuonnut enemmän vaan VÄHENSITTE. Veitte ELÄKEINDEXIN pois köyhiltä ELÄKELÄISILTÄ:
        Eli ÄLÄ LUOTA DEMAREIHEIN

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        HYVIN HAVAITTU


      • Anonyymi

        OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN Mitä enemmän?? Pitäisi perustella mitä tarkoitat?? Viimexi taas lupasitte enemmän VAPPUSATANEN mitä ei tullutkaan. Etekä tuonnut enemmän vaan VÄHENSITTE. Veitte ELÄKEINDEXIN pois köyhiltä ELÄKELÄISILTÄ:
        Eli ÄLÄ LUOTA DEMAREIHEIN

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        RAUHA, YSTÄVYYS, SOLIDAARISUUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        🌹🌹🌹🌹🌹 SDP haluaa nostaa Suomen talouden nousuun, ei ryöstää eläkerahoja. 🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        JUU VUOKRIA NOSTITTE KOKO HALLITUKEN AJAN SITÄ MYÖTEN ASUMITUKIA, MUTTA MITTÄS NYT KUN ASUMISTUKI PIENINENNETTIIN, ETTE VUOKRIA ALENNA. SIKAMAISTA TOUHUA, KANSAN PITÄÄ SAADA TIETTÄ TOTUUS. KOJAMOM. LUMON KÄMPAT ON DEMAREITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN Mitä enemmän?? Pitäisi perustella mitä tarkoitat?? Viimexi taas lupasitte enemmän VAPPUSATANEN mitä ei tullutkaan. Etekä tuonnut enemmän vaan VÄHENSITTE. Veitte ELÄKEINDEXIN pois köyhiltä ELÄKELÄISILTÄ:
        Eli ÄLÄ LUOTA DEMAREIHEIN

        Kelaappas hieman histoeriassa taakse päin. Kun ajattelet sitä että enemmistö suomalaista on rehellisiä työläisiä arvaisin että demareita. Niin muistatko onko porvarit koskaan tehneet mitään työläisten hyväksi. Tai tehneet ehdotuksista heidän parhaakseen . Minä en muista.sellaista. Sinä huoppaat vapousastasista , politiikka on sellaista että joku toinen puolue estää asioita mitä tehdään tavisten hyväksi . Joten älä isottele niin kovasti vaan katso hieman niitä todellisia syitä miksi ainä st saanut satastasi. Ja lue puolueen ohjelma mitä he haluavat , siis viis veisaan satasiata, nyt on saatava kansa työhön että,valtion talous kasvaisi .
        Huomaan ettet oikein ole perillä,poliittisista asioista tuijotat omaan napaasi , maassa on muitakin kun sinä , ja ne muut ymmärtävät ettei näin voi jatkua , ja että on saatava vahvoja ihmisiä hoitelemaan asioista. Joilla on suhteellinen päämäärä asioisssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä enemmän rahaa toisten taskuista mamuille ja muille loisille!

        Ollaan EU ssa joten suomi ei ole ainut maan maahan muutto asioissa jos nyt luulit että on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUU VUOKRIA NOSTITTE KOKO HALLITUKEN AJAN SITÄ MYÖTEN ASUMITUKIA, MUTTA MITTÄS NYT KUN ASUMISTUKI PIENINENNETTIIN, ETTE VUOKRIA ALENNA. SIKAMAISTA TOUHUA, KANSAN PITÄÄ SAADA TIETTÄ TOTUUS. KOJAMOM. LUMON KÄMPAT ON DEMAREITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤

        Jaa demaritko niitä vuokria nosti , ihan vaan tosta noin . Vedä jotain päähäsi tonttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Rauha💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗


      • Anonyymi

        Teette sen taas . Lupaatte taas vappusatasen jälkeen eikä lupausta pidetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Kuten eläkeläisistäkö ja köyhistä . Veitte pois eläkeindeksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹🌹🌹🌹🌹 SDP on myös sinun puolueesi, sillä ketään ei jätetä yksin. 🌹🌹🌹🌹🌹

        Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹🌹🌹🌹🌹 SDP haluaa nostaa Suomen talouden nousuun, ei ryöstää eläkerahoja. 🌹🌹🌹🌹🌹

        Vai niin . Viimexi veitte pois eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä. Se oli ryöstöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelaappas hieman histoeriassa taakse päin. Kun ajattelet sitä että enemmistö suomalaista on rehellisiä työläisiä arvaisin että demareita. Niin muistatko onko porvarit koskaan tehneet mitään työläisten hyväksi. Tai tehneet ehdotuksista heidän parhaakseen . Minä en muista.sellaista. Sinä huoppaat vapousastasista , politiikka on sellaista että joku toinen puolue estää asioita mitä tehdään tavisten hyväksi . Joten älä isottele niin kovasti vaan katso hieman niitä todellisia syitä miksi ainä st saanut satastasi. Ja lue puolueen ohjelma mitä he haluavat , siis viis veisaan satasiata, nyt on saatava kansa työhön että,valtion talous kasvaisi .
        Huomaan ettet oikein ole perillä,poliittisista asioista tuijotat omaan napaasi , maassa on muitakin kun sinä , ja ne muut ymmärtävät ettei näin voi jatkua , ja että on saatava vahvoja ihmisiä hoitelemaan asioista. Joilla on suhteellinen päämäärä asioisssa .

        Ainakin toivat takas eläkeindeksin ja eivät lupaile vappusatasen juttujanne. Ne palautti eläkeindeksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa demaritko niitä vuokria nosti , ihan vaan tosta noin . Vedä jotain päähäsi tonttu.

        Demari halituxen aikoina nostiite vuoria ja ette esänyt nousuja. Saitte rahoitusta ammattiyhdistyksen kassoista. Jotka nosti vuokria


      • Anonyymi

        OSAAJAT TEKEVÄT TEKOJA.


      • Anonyymi

        ILO OLLA MUKANAA HYVINVOINNIN RAKENTAMISESSA


      • Anonyymi00106

        KANSAN PUOLESTA S D P


      • Anonyymi00107

        LEGALITE


      • Anonyymi00109

        RAUHA


      • Anonyymi00110
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        YSTÄVYYS


      • Anonyymi00111
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SOLIDAARISUUS


      • Anonyymi00114

        KOLMIKANTA KUNNIAAN


      • Anonyymi00115

        KANSAN TUELLA UUDISTAMME


      • Anonyymi00116
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 SDP demokratian asialla ja väkivaltaa vastaan. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi00118

        HUIKEETA


      • Anonyymi00121

        SDP OSAA


      • Anonyymi00123
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ


      • Anonyymi00126
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        YHTEISTYÖ TUOTTAA TULOKSIA


      • Anonyymi00133
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP EI VÄLITÄ MUISTA, VAAN SE KÄYTTÄÄ NÄITÄ KOULUJA KÄYMÄTTÖMIÄ IDIOOTTEJA HYVÄKSEEN!!!!!!! DEMARIT EI TUNNE SANAA TOINEN IHMINEN!!!!!!!!!


      • Anonyymi00135

        KOLMIKANTA KUNNIAAN


      • Anonyymi00136

        YHTEISTYÖ ON VALTTIMMME


      • Anonyymi00139

        HYVÄ HUOMIO


      • Anonyymi00141

        TODELLAKIN SDP


      • Anonyymi00142

        JOUKKOVOIMALLA ETEENPÄIN


      • Anonyymi00143
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP ON REILU


      • Anonyymi00145
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        TYÖ


      • Anonyymi00147

        YHTEISTYÖ ON VOIMAMME


      • Anonyymi00148

        OIKEIN


      • Anonyymi00150

        SDP ONKIN KANSALAISTEN TURVA


      • Anonyymi00151
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        TANSKASSAKIN DEMRIT VOITTIVAT VAALIN


      • Anonyymi00153

        YHDESSÄ


      • Anonyymi00154

        SDP 25,7%


      • Anonyymi00155

        SOPIMALLA UUDISTETAAN

        KANSA KANNATTAA


      • Anonyymi00156

        EESPÄIN VÄKI VOIMAKAS


      • Anonyymi00157

        KOMIKANTAA KOTI.

        SOPIMUSYHTEISKUNTA ON PALAUTETTAVA


      • Anonyymi00160
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno huomio.
        SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP OSAA.


    • Anonyymi

      Kiitos SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Kannatan SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        KIITOS SDP. KUN veitte ELÄKEINDEXIN POIS KÖYHILTÄ ELÄKELÄISILTÄ


      • Anonyymi

        Kiitos SDP wokelluksesta.


    • Anonyymi

      Kärjessä jatkaa SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        KYllä olette kärjessä kun LUVATAAN muttei toteuteta vaan äänestäjiä käytetään hyväxi : VAPPUSATANEN. Eli teihin voi luottaa


      • Anonyymi

        Pettämällä äänestäjiä ku lupaatte ja ette niitä pidä


    • Anonyymi

      On realismi.
      SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 On paras puolue🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      Sdp tuhoaa kaiken toimivan, made in ussr.

      • Anonyymi

        SDP koittaa elvyttää sen minkä PS on jo tuhonnut.


      • Anonyymi

        Sosialismia SDP:ltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP koittaa elvyttää sen minkä PS on jo tuhonnut.

        Kuten tuomalla tänne lisää kela avustuxia saavia ulkomailta ja rokollisia


    • Anonyymi

      24,8

    • Anonyymi

      Yhdessä enemmän velkaa.

    • Anonyymi

      Kiitos SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Kanustus on positiivistå

    • Anonyymi

      SDP tarjoaa yhteistyötä oikeiston sanelupolitiikan ja rasismin tilalle. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      Yeah .

    • Anonyymi

      Suomen julkisen talouden menot ovat 55% suhteessa BKT:hen !
      Luku on teollisuusmaiden toiseksi korkein/huonoin luku !?

      Lisäksi, Suomi on julkista velkaa ulkomaille arviolta 80-90% !

      Vasemmisto haluaisi lisätä julkisia menoja ???

      Ymmärtävätkö ihmiset mitä tuo ylläoleva tarkoittaa ??

    • Anonyymi

      Mainiota ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

      • Anonyymi

        Hellan lettas sentään


    • Anonyymi

      Oikeistohallitus ei halua tehdä yhteistyötä, vaan sanella niin lait kuin työehtosopimuksetkin. Persut haluavat vielä poliisivaltion, joka vie jokamiehenoikeudet kansalaisten oikeudet.

    • Anonyymi

      Yhdessä enemmän velkaa ja veroja on demarien vaalislogan.

      • Anonyymi

        Aika lapsellista jorinaa otappa selvää mihin otettiin velkaa silloin ja ihme kyllä miksi tämäkin hallitus on ottanut, heidänhän piti kääntää se laiva , huutelet irtonaisia asioita tietämättä kokonaisuutta vaikuttaa että olet kuuluva vaa ihan siihen yhteen puolueeseen jotka eivät tiedä politiikasta mitään , siis ota selvää asioista ennekun heittelet nettiin kommetteja josta et tiedä mitään miksi mikäkin asia on tehty . Mutta juorulehdet ei niihin asioihin anna vastausta .
        Lue ensin asiasta ennekun keskustelet siitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lapsellista jorinaa otappa selvää mihin otettiin velkaa silloin ja ihme kyllä miksi tämäkin hallitus on ottanut, heidänhän piti kääntää se laiva , huutelet irtonaisia asioita tietämättä kokonaisuutta vaikuttaa että olet kuuluva vaa ihan siihen yhteen puolueeseen jotka eivät tiedä politiikasta mitään , siis ota selvää asioista ennekun heittelet nettiin kommetteja josta et tiedä mitään miksi mikäkin asia on tehty . Mutta juorulehdet ei niihin asioihin anna vastausta .
        Lue ensin asiasta ennekun keskustelet siitä .

        Kuten Antti itse sanoi Marinin kanssa on piikki auki


    • Anonyymi

      YES SDP

    • Anonyymi

      Yhdessä enemmän valtiolle velkaa ,kun kaiken voi tehdä reilummin.

    • Anonyymi

      Näinhän se on.

    • Anonyymi

      Yhdessä. Aivan kuin Yyterin rantajuna muutama vuosi sitten.
      Poliisi kysyi syntymäaikaa, kaikki miehet vastasivat "toinen toista".
      Niinpä niin demarit. Yhdessä.

    • Anonyymi

      Yhdessä nostamme Suomen taas arvostettujen maiden joukkoon.

    • Anonyymi

      PASKAA TUUTINTÄYDELLÄ. VUOKRAKÄMMPIEN YLIHINTÄÄ PITÄVÄT, NYT VITUTTAA KUN ASUMISTUKI TIPPUU, MUT NÄÄ DEMARIT VAAN NOSTAA KÄMPISTÄÄN VUOKRAA. LUMO RIITTA, HÄVETKÄÄ EN EDES KEHTAA SANOA MITÄ OOTTEE!".

    • Anonyymi

      KÄVITKÖ MILL0IN VIIMEKSI LÄÄKÄRILLÄ!

    • Anonyymi

      Tulppaanityyppi on taas herännyt. Demareilla ei taida muuta viestitävää ollakaan.

      • Anonyymi

        Älä nyt ole kateellinen heräämisestä sinäkin voit herätä kun tajua5 omat mokasi politiikassa ja valinnoissasi.


    • Anonyymi

      Mä unelmoin Tytistä, märkiä unia nähnyt hänestä

    • Anonyymi

      YHDESSÄ ON HELPPO TOIMIA.

    • Anonyymi

      🌹🌹🌹🌹🌹 SDP on SUURIN! 🌹🌹🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      YES.

    • Anonyymi

      REILUSTI

    • Anonyymi00119

      Yksi yhteysupseeri auttaa hieman, toinen vähän lisää.

    • Anonyymi00124

      OIKEIN

    • Anonyymi00127

      TOIVO ON TEKOJA

    • Anonyymi00132

      Juu juuu lähestyy kyllä, aika kumma juttu 4000 tuhatta yhteiskunnan elättiä haastateltu ja 25% ???????? Koska ei edes 2.5 miljoonana äänestäjien voimin edes saa tuollaisia lukuja vaalien voittajille. No saadahan sen kun omat demarit tekevät nämä gallupit sen takia ei laske koskaan demari kannatus ,mutta muut laskevat ihmeellisesti koko ajan????

    • Anonyymi00134

      YHDESSÄ ENEMMÄN SEKOILUJA, RAHAN KAVALLUKSIA YM, TÄMÄ DEMARIEN PÄIVÄPUUHAT! SIRKUSLAUMA!!!!!!!ILMAN SIRKUSTA.

    • Anonyymi00144

      HUIKEAA

    • Anonyymi00149

      EESPÄIN SDP

    • Anonyymi00152

      YHTEISTYÖLLÄ SUOMI RAKENNETAAN TAAS HYVINVOINTIYHTEISKUNNAKSI

      MEOSAAMME SEN

    • Anonyymi00158

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • Anonyymi00165

      Huomasin että, tällävauhdilla sdp on 18% vaaleissa! Heiii: jyykyn jytkyn jytkyn hei!

    • Anonyymi00166

      Oops , nyt on punapukamat taas riveissä!

    • Anonyymi00168

      Demarit haluaa tänne tuhansia elintasopakolaisia, jotta sillä syyllä saadaan otettua lisää velkaa näiden elättämiseen. SDP on maahanmuutto puolue ja ei välitä Suomalaista.

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe