kokonainen mustaviikko. USA’n presidenttivaalien kamala tulos kauhistuttaa vieläkin koko vihersossuvasemmistoa pitkin koko EU’ta. Siteen seurasi kateuspäivä eli 2023 verotietojen julkaisu. Ja mitä ihmettä, paljastui, että naapurin kommunisti oli ansainnut enemmän pääomatuloja kuin sossu.
Sossujen USAn käännytysmatkakin sai onnettoman lopun. Niiden usalaisten, jotka olivat ihmetelleet Suomen halpoja terveysmaksuja, järki palasi. Ovelta ovelle kulkeneet suomalaiset sossut olivat väittäneet, että terveyden hoito ei maksa käytännössä mitään, kun valtio maksaa viulut. Usalaiset tajusivat, että ilmaisia palveluja ei ole sen enempää kuin lounaita vaan viulut maksaa joku kuten marjayrittäjä virkamiehelle.
Lisää murhetta on aiheuttanut vahvempien alkoholien siirto kauppoihin. Alkoholin kulutus on laskenut, vaikka oppositio väitti maan joutuvan ikuiseen kankkuseen. Rajatkin on pysyneet kiinni ja pysynevät tulevaisuudessakin. Opposition yllätykseksi muut EU maat seuraavat Suomea perässä.
Ei ole ollut helppo tämä viikko. Mutta älkää huoliko. Isän nimittäminen siittäjäksi ja äidin emakoksi on eduskunnan käsittelyssä. Siinä teillä on todellisia ongelmia purtavaksi ihan teidän kykyjen ja taitojen ylätasoa hipoen.
Oppositiolle ja sossuvasemmistolle kulunut viikko ei ollut pelkkä mustaperjantai vaan
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on jopa musta syksy ikinä sossuille. Suvakismi ja vielä vähemmän sosialismi ei oikein pure missään päin maailmaa. Olisikohan suvakkimallioppilaan Suomen aika siirtyä maailman menoon ja unohtaa utopia maailman rakentaminen ilman kansan tahtoa.
- Anonyymi
Persun itsensä ihailusta on hauska lukea. Persuparka ei ymmärrä mitä seuraa Trumpin tulli puuhailusta. Kerrotaan tyhmälle että se tietää nousevaa inflaatiota ja korkoja. Persulle koittaa vielä kovat ajat persun sitä mitenkään ymmärtämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916