HUOMENNA ON SIITTÄJÄN PÄIVÄ!

Anonyymi-ap

Paljon järjettömiä lakeja säätänyt edellinen hallitus mm. päätti, että enää ei saisi käyttää hyviä kauniita luonnollisia sanoja isä ja äiti eikä tyttö ja poika, vaan isää tulee sanoa siittäjäksi ja äitiä synnyttäjäksi?

No onhan siittäjä hyvä osuva nimi tosi miehelle, mutta kun hallitus vielä väitti, että kyllä siittäjäkin voi synnyttää, kun tosissaan yrittää, niin epäilyttää, tulikohan siinä jo luvattua liikaa?

33

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äläpä räksytä valheitas, ei ole kielletty käyttää sanoja isä ja äiti. Persu vain räkyttää kun ei muuta osaa.

• Anonyymi

Niin taas näitä persuseksilupauksia että miestenvälisestä seksistä syntyisi lapsia..

• Anonyymi

• Anonyymi

Ja tämä on ongelma juurikin täällä Haapavedellä.

• Anonyymi

montakos lasta näillä persuvaltuutetuilla on yhteensä?

• Anonyymi

Äläpäs valehtele persu, vaikka toki tarvitset surkeaan elämääsi "sisältöä". Olette maamme häpeällisiä, vit*tuilevia, valehtelevia moukkia.

• Anonyymi

Täällä on selvännäkijät liikkeellä, kun tietävät kuka kommentoi.Mistä saa hyvän lasipallon??

• Anonyymi

Kepulaisilla alkaa olla vaalipaska housussa😃 Siittäjätkin voi muka synnyttää🤣🤣🤣

• Anonyymi

onpahan taas tekstiä - kepulaisilla ja ylleesä vihervassurilla on tosi paha olla - oisko tuohon saatavilla mittään lääkettä - tai eipa oo kun kepu ryssi hyvinvoinnin

• Anonyymi

Persuhan tuossa taas natkuttaa typeriään, päänuppi kun ei kestä elämää.

• Anonyymi

Ketuttaahan se, kun ei ole ite Isäksi päässyt. Isä ja äiti on ihan arvonimet, joita kunnialla kannetaan, jos Luoja sen ilon suo, että lapsia tulee!

• Anonyymi

Siittäjä ja synnyttäjä, nehän on oikein kuvaavia sanoja. Nyky perheessä kun voi olla vaikka kaksi naista tai kaksi miestä, kumpi on äiti? Entäs sitten nämä polyamoriset, transut jne.

• Anonyymi

Siinä siittäjän ja siitetyn jälkituotos pohtii, muttei taida tulosta syntyä.

• Anonyymi

Hyvää Siittäjän Päivää kaikki Synnyttäjät

• Anonyymi

On tämä vapaus ihanaa, vaihteluksi karvainen uroskin, jolla on hirmuinen joriinin juuri housuissa, voi alkaa omalla ilmoituksella vaikka tätiksi, jos aamulla herätessä siltä tuntuu, tai peräti neitiksi! Se varmaan tuntuisi kovasti helpottavalta ja kevyen mukavalta?

• Anonyymi

Lähettävätkö nämä wokettuneet lepakkoakat tänään siittäjänpäiväkortin keinosiementäjälleen???? Vai kenelle?

• Anonyymi

Eiköhän tuo riipu siitä missä väleissä ovat isän kanssa, eli toimivat samoin kuten muissakin perheissä.
        Mitenkäs itse, lähetikö isällesi siittäjänpäiväkortin?

• Anonyymi

Lapset on niin suloisia, isänpäivänä.🥸

• Anonyymi

Nämä kaikki hapatussanat ovat jo alakoululaisten oppikirjoissa. Ei niitä puhuta enää äideistä eikä isistä.

• Anonyymi

Niin mitkä hapatussanat? Jep, matikan oppikirjakin keskittyy matikkaan, eikä iskään ja äiskään.

• Anonyymi

Huh huh. Maailma on sekaosin. Se ei tiedä mikä on totta ja oikeaa enää

• Anonyymi

miten nuo miehet täälä on jääny tuommosiks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten nuo miehet täälä on jääny tuommosiks?

Äly ei pidemmälle riittänyt.

• Anonyymi

Ennen piti paikkansa tosi sanonta, että täti ois setä, jos sillä ois munat, nyt ei enää sekään ole totta?

• Anonyymi

Wiina-MAtin perinnettä herättelee seksiasusteessa siis äidin vanhassa kukkakretonkimekossa

• Anonyymi

Ennen ei tiedetty mutta luultiin sitäkin enemmän, ja nuo vanhat luulot elävät tiukasti joissain ihmisissä.

• Anonyymi

Kyllä näkyy olevan totta, että maailmanlopun edellä millään ei ole enään väliä, kaikki menee ihan sekaisin.
      Nykyisin nuoret ovat päästään menneet sekaisin, mikähän heidän päätään vaivaa ?

• Anonyymi

Vanhempi väki on sekottanut, näin se vain menee ja on aina mennyt.

• Anonyymi

petturipersut ne jaksaa vääristellä, ovat kuin pikku vauvoja..

• Anonyymi

Niin siis montakos vauvaa nämä paikkakunnan persuvaltuutetut ovat saaneet aikaiseksi???

• Anonyymi

On se mukavaa kun lapsi riekkuu kaulassa ja sanoo että, minä tykkään sinusta sinä olet maailman paras siittäjä!

• Anonyymi

Onko nuijen kuohittujen mielestä Haapavesi jo nii autioitunu että vaativat persujääriä poikimmaan ?
        Eijjei ne ehi persut hoitavat pitäjässä vaativampia hommia .

• Anonyymi

Kyllä siittäjä on paras nimi meille, jotka olemme sitä mieltä, että parempi siemen syöksyssä kuin kymmenen pussissa!

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe