Ei tiedä itkeäkö vai nauraa Tornin typeryyksien kanssa. Uusin tieto on ettei reserviläisiä saa liikkeelle alle 3 kuukaudessa. Todennäköisesti edes kolmessa kuukaudessa ei ehdittäisi. Tornin typeryys on ehtymätön luonnonvara. Vuosikymmenestä toiseen.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010822757.html
Reserviläisyyskin perustuu vapaaehtoisuuteen kuten Ukrainassa
Anonyymi-ap
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo mikään uusi tieto ole, vaan aina se on noin ollut. Ilman poikkeustilan julistamista ei reserviläistä voida määrätä palvelukseen alle 3kk varoitusajalla. Siksihän ne kertauskäskytkin tulee niin hyvissä ajoin.
Ainoa poikkeus on silloin, jos on tehnyt vapaaehtoisen sitoumuksen. Näitä on esim. VYKS-toiminta ja kriisinhallinnan toimintavalmius, joihin voidaan käskeä nopeammalla aikataulullla. Nyt rajavartiolaitos haluaa saman systeemin. - Anonyymi
Poliisi aseet pois ,Menkään torveot sinne venäjän rajalle. Lopetetaan koko suomen armeeja :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416