Valkoiset heteronaiset haluavat valtaa
Valkoiset heteronaiset Kajaanissa
10
285
Vastaukset
- Anonyymi
Valkonen nainen ei halua naista presidentiksi,
- Anonyymi
Totta ja saavat myös koska paremmin koulutettuja.
- Anonyymi
Naisia riittää ja kyllä riittää nähtävääkin.
- Anonyymi
Ne tunnistaa pieruverkkareista, itsevärjätystä tukasta ja lävistyksistä. Kannattaa varoa.
- Anonyymi
Ovat kuitenkin maistereita ja ekonomisteja, lääkäreitä ja jopa tohtorillakin olen nähnyt lävistyksiä nenässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat kuitenkin maistereita ja ekonomisteja, lääkäreitä ja jopa tohtorillakin olen nähnyt lävistyksiä nenässä.
Voi toki ollakin, mutta se kertoo sina ihmisestä jotain. Minusta ne ovat tyhmän näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi toki ollakin, mutta se kertoo sina ihmisestä jotain. Minusta ne ovat tyhmän näköisiä.
Sinun mielestä voivat ollakin mutta he eivät kaipaa sinun mielipidettäsi tekemisiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestä voivat ollakin mutta he eivät kaipaa sinun mielipidettäsi tekemisiinsä.
Enkä minä sinun, sinä naisista perusta.
- Anonyymi
Ei ne mormuskat kuulu laatuleidien naamoihin.
- Anonyymi
Iisotissi-ellu takaisin vai onko liian deeku ja puhkinussittu edes Kajaanin listoille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776