Ollaan Tallinnassa Olde Hansa ravintolassa. Otin sherryssä kypsennettyä vasikan poskea. Ei pärjää suomalainen moska näille.
Suomalainen ruoka on pahaa
24
234
Vastaukset
- Anonyymi
Syötiin tänään thaimaalaisen ravintolan buffetissa. Oli monipuolista ja erittäin hyvää ruokaa, maukasta ja maustettua. Kyllä Suomestakin hyviä ravintoloita löytyy, kun vain tietää mihin menee.
- Anonyymi
Mikä paikkakunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä paikkakunta?
Kouvola jossa on kaksikin hyvää thairavintolaa.
- Anonyymi
Suomalainen ruoka oli hyvää thaimaalaisessa ravintolassa? Klimppisoppaa pää- ja mämmiä jälkiruuaksi?
- Anonyymi
En tiedä myt, ennen Tallinnassa oli edullista syödä siisteissä paikoissa hyvää ruokaa.
Maa-artisokkakeittoa, itse leivottua leipää, paistettua kuhaa ja sitruunarisottoa ja jälkkäriksi joku kakunpala karamellikastikkeessa karpaloilla.
Eroa oli ainakin silloin myös esillepanossa. - Anonyymi
Vasikanposki kera sherryn onkin ihan vaan arkiruokaa kun kerran Virossa asti sitä syö.
- Anonyymi
Lauantaita ei taideta nykyään enää arjeksi lukea. Kommunistit veivät senkin ilon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauantaita ei taideta nykyään enää arjeksi lukea. Kommunistit veivät senkin ilon.
Persujen mielestä kaikki heidän kanssaan eri mieltä olevat ovat kommunisteja.
- Anonyymi
Onko hevosen poski kalliimpaa vai halvempaa kuin vasikan poski?
- Anonyymi
Kuka syö eläinlapsen poskea? Kuinka joku voi sellaista tehdä??
- Anonyymi
Vasikanliha on maukasta, mureaa ja vähärasvaista. Vaalean värinsä maitoruokinnasta saava liha on maultaan miedompaa kuin tavanomainen vasikan- tai naudanliha
- Anonyymi
Syötiin Tallinnassa gruusialaisessa ravintolassa lihakeittoa ja villisikaa. Oli todella maukasta, haudutettuja syviä makuja.
- Anonyymi
Tottakai se on pahaa, jos et osaa kokata.
- Anonyymi
Voiperunat ja Atrian maksalaatikko nannaa.
- Anonyymi
Suomessa syödään perunaa, hyvää se on, kun on nälkä.
- Anonyymi
hernesoppa on tosi hyvää, joka viikonloppuna syön itsetehtynä.
pakastimesta + itseleivottua saaristolaisleipää.
illalla kaurapuuroa.
parempaa kuin kepapit,pitsat ja muu moska eines.(muutkin omatekoiset herkut) - Anonyymi
Hei!
Olen matkaillut todella paljon (Suhteellisen verrattuna yleisesti)
Mutta kuitenkin, Suomessa on ihan hyviä ravintoloita ja paljonkin, monenlaisiakin, jos jotain vähemmän tunnetuista ruuista, niin B-B-Q ja Mexican ei niin monia
mutta on paljon muita hyviä kuten ihan
perus-Suomalainen, Hampurilais, Kiinalainen, Thaimaalainen, Japanilainen, Intialainen, Nepalilainen, Kebab, Italialainen, Esimerkiksi!
Edellämainituista on monia perus hyviä buffet ravintoloita!
On Suomessa itse asiassa hyviä ja monia! Aloittaja syö suomessa kaupan pakastelaarista kalapuikkoja ja vertaa ravintolaruokaa siihen, luulee että viron kallis ravintolaruoka on oikea verrokki.
- Anonyymi
Aikanaan tvssä testasivat. Kaivoivat roskiksista ruuantähteitä mätää lihaa ja nahistuneita kasviksia. Kokki teki tupakki suupelessä. Oikein stumppasi ruokiin. Huippu ravintola ja nimekkäät kokit ...asiakkaat kehui ruokaa taivaalliseksi....mutama vain uskalisi keroa että ruoka oli täyttä paskaa (todella vähän noita oikeita kulinaristejä on jotka tietää mitä puhuu).
Anonyymi kirjoitti:
Aikanaan tvssä testasivat. Kaivoivat roskiksista ruuantähteitä mätää lihaa ja nahistuneita kasviksia. Kokki teki tupakki suupelessä. Oikein stumppasi ruokiin. Huippu ravintola ja nimekkäät kokit ...asiakkaat kehui ruokaa taivaalliseksi....mutama vain uskalisi keroa että ruoka oli täyttä paskaa (todella vähän noita oikeita kulinaristejä on jotka tietää mitä puhuu).
Matti Näsä; " määkin nääs olen varsinaisnen hulinaristi, ruuan kanssa tulee pelattua päivittäin ettei nälkään kuale..."
Kerrankos sitä viron reissulla luulee otain erikoista saavansa kun se on hiukan kalliimpaa, makso se pimee taksikin satamasta lähtiessä moninkertasesti suomeen verrattuna, mut oli kyllä paaaaljon paremaa kyytiäkin.
Seuraavalla kerralla kannattaa maistaa kyseisen ravintolan karhua. Kysys muistaako ne erään rytmiryhmän joka tuli puisten sermien läpi siinä aulassa🤣 saatto olla alkoholilla osuutta asiaan.
- Anonyymi
Musta makkarJa om maailman paras elin taravike makkarJa.
Piäntä hiukopalaa vaikka kaupungin bussissa.
makkarJaa ja pualukkahilloo myyrä missää ravintoloissaka.
perkule! nääs - Anonyymi
Minä nautin lohen poskista. Tulihan se kalliiksi, vaan ei se arkiruokaa todellakaan ollut
- Anonyymi
Suomi myy kaiken laadukkaat tuotteet ulkomaille tänne jää vain ihra ja nahat
ja muut rääppeet.
ei ihme kun jalostajat ei itse syö tuotteita.
Snellman nakit on sotkettu oudolla mausteella raaka-aine huono. - Anonyymi
Suomessa on hyvä ruoka!
Kansakoulussakin oli aina hyvä ruoka!
Ainakin kouluissa ennen oli!- Anonyymi
Nyky ruokasuosituksilla kotoäidit ottaa äijiltä lättyyn sillointällöin. Eikä ihme, kun pitääs VIHANneksia syödä puolikin kiloa päivässä ja lihaa vähä näöksi. Ottaahan jo tuollaanen aivohon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232436- 1301662
- 631466
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261271KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351156- 1171134
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r731105Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571047Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571010Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980