Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja ajattelen koko ajan sinua. Älä ihmettele ollenkaan mitä sinussa näen, koska 💞🔥
Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun
37
1181
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnisteita
- Anonyymi
Se, että sanoin häntä kauniiksi, eikä hän pitänyt itseään sellaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sanoin häntä kauniiksi, eikä hän pitänyt itseään sellaisena.
okei.
- Anonyymi
Ei uskonut minuakaan eräs nainen. Vieläkin vuosien jälkeen sydän lämpenee kuvan näkemisestä, mutta minkäs sitä tekee, kun toinen ei välitä.
Toivottavasti sinun tunteesi välittyvät perille asti. - Anonyymi
Sanoitko täällä vai oikeassa elämässä kauniiksi?
- Anonyymi
Kunhan pelleilin. Ap
- Anonyymi
Kahden kesken hänen läsnäollessa.
- Anonyymi
Ei tällä sanotulla ole mitään väliä, kun ei tunnista kuka sanoo ja kenelle.
- Anonyymi
Kyllä minä uskon kun sanot minua kauniiksi kiitos
- Anonyymi
Liekki voi palaa vain yhdelle, oikealle.
- Anonyymi
Totta tämä.
- Anonyymi
Koska unbelieveable sama täällä vaik en mitään uskokaan meen koht nukkumaan ja luulen et olet mun tyyny pussailem sitä😄💖
- Anonyymi
täytyy tunnustaa että tuo en ole minä, vaan joku sählää ihmishenkeä, rahaa ja kaikkea, joten laittavat maahan, vielä helvetistäkin. en niistä tiedä, silmäni oli sidotut, mutta jotain esteitä on, ja ihmisillä on mennyt hermot. Minulla on oma rooli, kertoa missä mennään, näistä en ymmärrä. Mutta älä tähän rakastu, en oo ihan näin kuuma 🙂😘
- Anonyymi
jakaminen, alfat ja gladiaattorikisat ei oo muodossa, ehkä Trum korjaa meidänkin elämät, omaan elämään hänellä oli neutraalin mutta hyväkin vaikutus.
- Anonyymi
eikä ruotsin tai slaavien tyyli toimi meillä, pitäisi löytyä omaa itsetuntoa. Ei olla jenkkejä eikä tanskalaisia mutta lähimpinä ovat tyyliltään joissakin asioissa. britit menneet kauemmaksi samoin jotkut Euroopan maat.
- Anonyymi
mutta tiedän että nillle on tilattu jo vastahakkkaukset samoihin juttuihin, saavat takaisin kaikkea huonoa ja pahaa, viime vuosista ja, kaikista teoistaan ja sabotoinneistaan hakkaavat pian heidät samoihin juttuihin, osa kuolee pian. pahimmat. Ei haittaa yhtään täällä. Saatoin jopa itsekin vähän tehdä töitä sen eteen 😘T. H
- Anonyymi
ostetaan vaikka venäjältä, mistä tahansa, vaikka helvetistä että niistä pääsee eroon ja saa rahansa takaisin, elämänsä eikä tarvii elää niiden kanssa, millään tavoin eikä antaa niille mitään, ostetaan "hakkaukset" jotta ottavat turpaan ja saadaan kunnolla vaikka laillisesti tapettua ne pois.
t. H - Anonyymi
Valitettavasti en voi uskoa.
- Anonyymi
En ole hyvä ottamaan vastaan kohteliaisuuksia. Sanasi lämmittivät vaikka todellisuus olisi jo pitkään ollut tiedossa. Jos pitää valita kauniiden sanojen ja synkeän palvelemisen välillä niin kumpaan sitten loppujen lopuksi kallistuisikaan.
- Anonyymi
Meidän kirjoitukset ovat oikeastaan hauskasti samat?
t 1:21
- Anonyymi
En ota tuollaisia vastaan koska tasapainoillen koko ajan hänen kanssaan. En pysty hahmottamaan hänen ajatuksenkulkuaan (tietenkään, se on hänen). Mutta en tiedä onko tosissaan ollenkaan ja kuitenkin välillä olen mielestäni samalla kartalla.
- Anonyymi
en tietenkään ominut aloitusta, mutta haahuilen, siksi kirjoitus. . -ed
- Anonyymi
minä mietin vaan niitä minulle kuuluvia juttuja, mikä muu ei kelpaa. nämä teidän järjestämän jutut on täyttä paskaa ei mitään hyvää, ja mikä pahinta pitää kiinni teissä ja tuo teolle hyötyä ehdottomasti ei.
- Anonyymi
tärkeintä hyöty tänne ei teille ja saada omat jutut ja omat ideat ja teidät pilaamasta juttuja. maksatte tai kuolette. enkä tapa, ja ei kiinnosta teidän seura. eikä teiltä tulleet jutut tuo hyötyä kun viette samalla enemmän ja estätte muita juttuja.
- Anonyymi
ootte ällömpiä kavereina kuin muussa elämässä. eli kiinnosta mikään juttunne. tarvitaan uusia ihmissuhteita ja eroon teistä, niiden minulle kuuluvien juttujen lisäksi, ja ei mistä hyötyä tai orjatyötä teille. ei mitään hyötyä noista jutuista ja estää elämää hyvää fiilistä ja kaikkea elämässä.
- Anonyymi
aina, kun pääsette kiinni mihin vaan sen voi heittää romukoppaan, koska siitä tulee teille hyöty kohde ja tänne paskaa. joten joka työ, joka koti, joka elämä kannattaa hävittää pois kun pääsette niihin kiinni ja toivoa pahaa teille takaisin. ja väkivallasta ja, muusta rahaa tänne. tai kuole pois ja ota turpaasi.
- Anonyymi
en ole ssirampaa porukkaa nähnyt kotka iskee yhden ihmisen elämään ja pakonomaisesti hakee hyötyä muille ja sille itselle paskaa toivottavasti kuolette pian teoistanne ja teistä pääsee viimein eroon.
- Anonyymi
te saatte hyvästäkin paskaa. suurin voitto on päästä teistä eroon, oman tulevaisuuden ja hyödyn kannalta
- Anonyymi
jos teidän toiminta aiheuttaa huonoa fiilistä täällä, se tulee varmasti aiheuttamaan sitä teillekin. eikä sen Jennin kanssa haluta yhteistyötä, eikä Sarin eikä muun sen porukan, tai niiden sukujen kanssa. teillä on tarjota tänne huonoa ja paskaa eikä tee mieli olla edes tekemisissä. terve voi olla mutta ei oo tunteita kehenkään viime vuosien aikuiseen teidän toiminnan takia.
- Anonyymi
Muistan kyllä ja etten uskonut. Nyt näen toisin, kiitos siitä. Milloin tulet taas katsomaan kasvojani ja kehoani?
- Anonyymi
Välillämme tuntuu olevan todella voimakasta kemiaa ❤️👩🏻🦳
Heti ensimmäisistä hetkistä lähtien tunsin aivan valtavaa vetovoimaa häntä kohtaan ja tunsin, että tunne oli ja on molemminpuolinen.
Ilmaa voisi leikata, niin tiheä tunnelma aina kun nähdään. Ikävä sua. Rakastan sua eniten maailmassa. Millään muulla ei ole merkitystä💋❤️💄🚬😘🥰🚬- Anonyymi
Siltä minustakin tuntuu, välillämme on valtavasti vetovoimaa😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä minustakin tuntuu, välillämme on valtavasti vetovoimaa😘
❤️I love you👩🏻🦳💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️I love you👩🏻🦳💋
Minäkin sinua, olet uskomaton. Haluan niin paljon🥵 Olen silti mustasukkainen...
- Anonyymi
Ei olla nähty kunnolla pitkiin aikoihin joten en jaksa uskoa että olisit hän, vaikka minua oletkin aikoinaan kehunut vaikka miten... ja vaikeaa minun oli kehujasi uskoa. On myös hyvin vaikeaa uskoa että ajattelisit minua koko ajan, kun tiedät että meistä ei voi koskaan tulla mitään. Ja muutenkin, uskon että sinulla on varmasti ollut niitä säätöjä tai ainakin yrityksiä jo useampia sen jälkeen kun me ollaan viimeksi juteltu. Et sinä jää kenenkään saavuttamattoman "rakkauden" perään haikailemaan. Sitä paitsi, minusta tuntuu että nykyään yrität vältellä kohtaamisiamme, jostain syystä. No, ihan sama sinänsä mulle. -sivusta varmaan-
- Anonyymi
Ei meistä ehkä voikaan tulla, mutta totta on, että olet unelmieni nainen. Ihme voi silti tapahtua.
- Anonyymi
Ei muuta kun
All in ja muille hellurei
.🤝.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868