Minulla nyt kylläkin on päänsärkyä, mutta koska perinteisiimme kuuluu rakastella hääyönä, niin ota neitsyyteni mieheni Josef!
Ja koska aamulla meidän on näytettävä lakanat sekä sukulaisillemme, että häävieraillemme, niin rakas vaimoni Maria, ota aspiriiniä päänsärkyysi!
Ei vaan hotan otan, Josef rakas!
Haen sinulle lasin vettä, Maria rakas!
Matteuksen evankeliumi:
1:24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä
1:25 eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.
Ettei poikamme nyt vain heräisi rakasteluumme, Joosef kultaseni!
Yhtykäämme hiljaa Maria, sinä rakas kullinnuppuni!
'eikä [Joosef] yhtynyt häneen [Mariaan], ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan [Jeesuksen].'
Joosefin ja Marian, kerran aamukävelyllä poikansa Jeesuksen kanssa käydessään, tuli heitä vastaan mies, joka huusi heille että...
Tervehditty ole sinä neitsyt Maria Taivaan Kuningatar, Jumalan äiti, sekä myös Sinä Jumala siellä lastenvaunuissasi!
Aivan sitten hullu mies, tuumasivat Joosef ja Maria, päätään toisilleen puistellen.
Tämän kylän hulluin kylähullu!
Sääliksi käy miesparkaa, mutta palatkaamme kotiin Maria, sillä minua panettaa nyt aivan sitten kauheesti!
Niin panettaa minuakin Joosef!
Rakas vaimoni, hääyömme! Niin rakas mieheni, hääyömme!
6
1296
Vastaukset
- Anonyymi
eikä yhtynyt häneen
ENNENKUIN...!- Anonyymi
Ennenkuin...
hän oli synnyttänyt pojan
(Jumalan)
Ooh aah...
Hss hiljempaa Joosef ooh..
Jumala herää aah..
Äääääää!
No nyt Se Jumala heräsi!
Minun pitää mennä syöttämään Jumalaa.. antamaan Jumalalle rintaa...!
Ja voi Herra Jumala kun nuo Sinun kakkimasi kapalotkin Sinulle on nyt vaihdettava! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenkuin...
hän oli synnyttänyt pojan
(Jumalan)
Ooh aah...
Hss hiljempaa Joosef ooh..
Jumala herää aah..
Äääääää!
No nyt Se Jumala heräsi!
Minun pitää mennä syöttämään Jumalaa.. antamaan Jumalalle rintaa...!
Ja voi Herra Jumala kun nuo Sinun kakkimasi kapalotkin Sinulle on nyt vaihdettava!Jaahas spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
Miksi sun lääkitystä ei sitten ole korjattu. Sehän ollut sulla persillään jo vuosikaudet.
- Anonyymi
Itse menin naimisiin ensirakkauteni kanssa kun hän oli yhdeksäntoista ja itse olin 22 vuotias, hän ei jaksanut hääyönä harrastaa seksiä koska oli stressannut häitä monta kuukautta.
- Anonyymi
Mun mies halus panna mua hääpuvun kanssa. Sukkanauhoineen, korsetteineen... Kävimme hotellihuoneessa kesken hääjuhlan panemassa ja sitten menimme takaisin.
Oli upean tuntuista saada kullia jo melkein heti vihkimisen jälkeen ja siinä vihkimekossa. Vaikka oli siinä vähän kyllä siistimistä sen jälkeen. Sukkanauhat ja pitsi body ja korsetti ja vaikka mitä, mutta kiimassa oltiin ja niin käytiin panemassa ja annettiin vieraiden odottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059