- Trump tulee todennäköisesti arvostamaan Suomea, joka on huolehtinut omasta puolustuksestaan, jonka puolustusmenot ovat vaadittavalla tasolla ja joka on Natossa turvallisuuden tuottaja, Purra sanoi torstaina.
Sinun Persut haukku levittivät valetta sinä mukaan lukien
Nimesi on annettu minulle olet todellinen amerikkalainen patriootti tukenut isääni Donald Trumppia alusta asti
Donald Trump junior sähköpostissa
Niin Riikka Purra ja perussuomalaiset 🤣
Riikka Purra ei tule
11
85
Vastaukset
- Anonyymi
Donald Trump junior sanoo isääni Donald Trumppia haukuttu kute minua sähköpostissa
- Anonyymi
Kai jenkit tietää kaikki tyhmä Persut
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
vp t
- Anonyymi
Nimesi välitettiin minulle todellisena Amerikka-myönteisenä patrioottina, joka on tukenut isääni alusta asti (kiitos, VesaPetri). Joten luotamme siihen, että autat NRCC:tä todella lyömään Pelosi-demokraatteja aggressiivisilla mainoskampanjoilla ja saattamalla heidät vastuuseen heidän julmasta vihastaan ei vain isääni, vaan myös sinua kohtaan.
- Anonyymi
Kuule Persut Riikka Purra peli on pelattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule Persut Riikka Purra peli on pelattu
Voidaan katsoa ketä Donald Trump uskoo Riikka Purraa Jussi Halla-ahoa
Vai minua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan katsoa ketä Donald Trump uskoo Riikka Purraa Jussi Halla-ahoa
Vai minuaRiikka Purra elää itse harhassa
Tarvitsee mt apua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra elää itse harhassa
Tarvitsee mt apuaOdottakaa jouluun ja toivottaa hyvää joulua kaikille kuolleet keskoslapset kortti esiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra elää itse harhassa
Tarvitsee mt apuaRiikka Purra on ahdistunut räkyttäjä, Orpo käyttää Purraa hyväkseen ja syöttää sanat suuhun .
Purra-Putini on itsekin ihmisten vihaaja ja kun ei saa lapsia. kun siemenet ei pysy sisällä.
Sikisi Purra-Putinilla on hopea harmaata puuteria naamalla, kuten Putinille? kovanaama .
- Anonyymi
Siis mitä yrität sanoa/kertoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059