Voitte syyttää vasemmistoa ja Kepua siitä, että terveyspalvelut eivät toimi ja kaikesta on leikattava.
Vasemmisto ja keskustan syytä!
18
240
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin, Percelit on tämän takana ja Spd:een Kiuru.
- Anonyymi
Kiuru on vasemmistoa
- Anonyymi
Kok.peesut yrittää taas mustamaalata muita.
- Anonyymi
Vassarit olisi pitänyt ampua punakapinassa kaikki.
- Anonyymi
Samaa mieltä, onneksi ukki- vainaa sai niitä listittyä aika paljon, mutta ei riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, onneksi ukki- vainaa sai niitä listittyä aika paljon, mutta ei riittävästi.
Kuului siis riistäjiin ettei talonpoika saisi omistaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuului siis riistäjiin ettei talonpoika saisi omistaa mitään.
Olen mieluummin riistäjä, kuin punikki.
- Anonyymi
Äitis teki virheen kun ei lopettanut sua kätkyeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis teki virheen kun ei lopettanut sua kätkyeeseen.
Sinusta ressukasta ei olisi edes puhumaan minulle, alistuisit eteeni polvillesi ja anoisit aemoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ressukasta ei olisi edes puhumaan minulle, alistuisit eteeni polvillesi ja anoisit aemoa.
Voi poloinen💩🤣. Älä enää kuolen nauruun🤣🐒
- Anonyymi
KAIKESTA VOI LEIKATA PAITSI VARAKKAIDEN ANSIOISTA.
- Anonyymi
Varakkaat tämän yhteiskunnat pitävät elossa. Harmi, että varakkaita suomalaisia on liian vähän ja ne vähätkin verotetaan kuoliaiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaat tämän yhteiskunnat pitävät elossa. Harmi, että varakkaita suomalaisia on liian vähän ja ne vähätkin verotetaan kuoliaiksi.
Väärin. Jos työtätekeviltä viedään elinmahdollisuudet pois, Suomi kuolee. Tämän hallituksen leikkaukset kohdistuvat työtätekeviin ja opiskelijoihin. Terveydenhoito kituu. Kulttuuri rapistuu. Orpolla sen kuin posket pyöristyy ja maha kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Jos työtätekeviltä viedään elinmahdollisuudet pois, Suomi kuolee. Tämän hallituksen leikkaukset kohdistuvat työtätekeviin ja opiskelijoihin. Terveydenhoito kituu. Kulttuuri rapistuu. Orpolla sen kuin posket pyöristyy ja maha kasvaa.
Terveydenhoito kituu ja siitä kiitos kuuluu vasemmistolle ja kepulle. Ja on pakko leikata sosiaalituilla eläjiltä, jotka eivät tuota yhteiskunnalle mitään, ainoastaan kuluttavat verorahoja. Kulttuurikin maksaa, elättäköön itsensä pääsylippurahoilla, tai kuolkoon pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaat tärvää rahansa ulkomaille, ei Suomeen. Myyvät myös yrityksensä mm; Norjaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaat tärvää rahansa ulkomaille, ei Suomeen. Myyvät myös yrityksensä mm; Norjaan
Matkustelu on ihan parasta, kuka ihme tässä maassa edes viitsii reissata ja tuhlata rahojaan? Ja yritykset myydään sinne, joka niistä parhaiten maksaa.
Varohan, että kateus ei sokaise sinua täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustelu on ihan parasta, kuka ihme tässä maassa edes viitsii reissata ja tuhlata rahojaan? Ja yritykset myydään sinne, joka niistä parhaiten maksaa.
Varohan, että kateus ei sokaise sinua täysin.Eikös tämä nyt ole hyvä maa jos hallitus on mieleinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä nyt ole hyvä maa jos hallitus on mieleinen?
Ei ole hyvä maa, olipa vallassa kuka vaan. Liikaa lunta ja pakkasta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569