Vasemmisto ja keskustan syytä!

Anonyymi-ap

Voitte syyttää vasemmistoa ja Kepua siitä, että terveyspalvelut eivät toimi ja kaikesta on leikattava.

18

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väärin, Percelit on tämän takana ja Spd:een Kiuru.

• Anonyymi

Kiuru on vasemmistoa

• Anonyymi

Kok.peesut yrittää taas mustamaalata muita.

• Anonyymi

Vassarit olisi pitänyt ampua punakapinassa kaikki.

• Anonyymi

Samaa mieltä, onneksi ukki- vainaa sai niitä listittyä aika paljon, mutta ei riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, onneksi ukki- vainaa sai niitä listittyä aika paljon, mutta ei riittävästi.

Kuului siis riistäjiin ettei talonpoika saisi omistaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuului siis riistäjiin ettei talonpoika saisi omistaa mitään.

Olen mieluummin riistäjä, kuin punikki.

• Anonyymi

Äitis teki virheen kun ei lopettanut sua kätkyeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitis teki virheen kun ei lopettanut sua kätkyeeseen.

Sinusta ressukasta ei olisi edes puhumaan minulle, alistuisit eteeni polvillesi ja anoisit aemoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta ressukasta ei olisi edes puhumaan minulle, alistuisit eteeni polvillesi ja anoisit aemoa.

Voi poloinen💩🤣. Älä enää kuolen nauruun🤣🐒

• Anonyymi

KAIKESTA VOI LEIKATA PAITSI VARAKKAIDEN ANSIOISTA.

• Anonyymi

Varakkaat tämän yhteiskunnat pitävät elossa. Harmi, että varakkaita suomalaisia on liian vähän ja ne vähätkin verotetaan kuoliaiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varakkaat tämän yhteiskunnat pitävät elossa. Harmi, että varakkaita suomalaisia on liian vähän ja ne vähätkin verotetaan kuoliaiksi.

Väärin. Jos työtätekeviltä viedään elinmahdollisuudet pois, Suomi kuolee. Tämän hallituksen leikkaukset kohdistuvat työtätekeviin ja opiskelijoihin. Terveydenhoito kituu. Kulttuuri rapistuu. Orpolla sen kuin posket pyöristyy ja maha kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Jos työtätekeviltä viedään elinmahdollisuudet pois, Suomi kuolee. Tämän hallituksen leikkaukset kohdistuvat työtätekeviin ja opiskelijoihin. Terveydenhoito kituu. Kulttuuri rapistuu. Orpolla sen kuin posket pyöristyy ja maha kasvaa.

Terveydenhoito kituu ja siitä kiitos kuuluu vasemmistolle ja kepulle. Ja on pakko leikata sosiaalituilla eläjiltä, jotka eivät tuota yhteiskunnalle mitään, ainoastaan kuluttavat verorahoja. Kulttuurikin maksaa, elättäköön itsensä pääsylippurahoilla, tai kuolkoon pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varakkaat tärvää rahansa ulkomaille, ei Suomeen. Myyvät myös yrityksensä mm; Norjaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varakkaat tärvää rahansa ulkomaille, ei Suomeen. Myyvät myös yrityksensä mm; Norjaan

Matkustelu on ihan parasta, kuka ihme tässä maassa edes viitsii reissata ja tuhlata rahojaan? Ja yritykset myydään sinne, joka niistä parhaiten maksaa.

Varohan, että kateus ei sokaise sinua täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkustelu on ihan parasta, kuka ihme tässä maassa edes viitsii reissata ja tuhlata rahojaan? Ja yritykset myydään sinne, joka niistä parhaiten maksaa.

Varohan, että kateus ei sokaise sinua täysin.

Eikös tämä nyt ole hyvä maa jos hallitus on mieleinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä nyt ole hyvä maa jos hallitus on mieleinen?

Ei ole hyvä maa, olipa vallassa kuka vaan. Liikaa lunta ja pakkasta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe