Olen 56-vuotias eronnut työllinen nainen, kolmen jo aikuisen lapsen äiti. Asun yksin ja minulla on rakastajia. Erään vierailu vast'ikään oli hyvin nautittava molemmille. Nytkin hän tauolla kahvipöydässä räpläsi puhelintaan ja utelin miksi joka kerta sitä tekee. Vastaus oli yllättävä ja hauska. Puhelimeen oli tallennettu tekemisemme, yksityiskohtia en nyt kero kun en muista. Kuitenkin olimme 54 session aikana olleet yhdynnässä joissa siemensi minut 41 kertaa, purkaantui kymmenesti suubuni ja loput kasvoille ja rinnoille. En voinut kuin nauraa ja sitten, nolla kerta pissannut päälleni ja suuhun. Huhuh. No tee se sitten huomasin sanovani. Eikä odotellut, ohjasi pesuhuoneeseen. Polvillani suu auki sain sen koettua, irstainta mitä koskaan olen kokenut. En tietenkään niellyt vaan pissa lorisi suustani mekolleni. Heti sen jälken paras rakastelu aikoihin. Eikä jälkikäteen jäänyt morkkista. Seuraksena olinkin koukussa.
Kirjanpitoa
Anonyymi-ap
1
752
Vastaukset
Moi.
Kuulostaa oikein kivalle.
Minulle miehenä kiihottavinta on kun nainen hieroo itsensä suuhuni vasten ja antaa pissan valua suuhuni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733