Teatterin tuki vähenee 63000€
Kokoomus ja perussuomalaiset leikkaa lisää 50000€
Hölmöläisten hommaa
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kallis 700000€ Tuovisen puisto
Ja Andriz maksoi enemmän kuin se 24miljoonaa sanoo Andriz- Anonyymi
Kokoomus ja perussuomalaiset itse tuhlaa rahaa syyttää muita
Ovat itse päättämässä teollisuus kylässä
Rajamäki joka oli oikeassa savustettiin
Ulos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus ja perussuomalaiset itse tuhlaa rahaa syyttää muita
Ovat itse päättämässä teollisuus kylässä
Rajamäki joka oli oikeassa savustettiin
UlosKaupungin valtuustossa Antti Koskinen
Tilintarkastus teollisuuskylästä
Kokoomus ja perussuomalaiset kaupungin johtaja Tuovinen Gronström
Äääh paskat
Nyt nähdää miten paljon liikaa
Andriz halli maksoi 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin valtuustossa Antti Koskinen
Tilintarkastus teollisuuskylästä
Kokoomus ja perussuomalaiset kaupungin johtaja Tuovinen Gronström
Äääh paskat
Nyt nähdää miten paljon liikaa
Andriz halli maksoi 🤣Nää minun haukut täällä
Perussuomalaisten kaupungin hallitus varapuheenjohtaja uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä
Kokoomus kaupungin valtuuston puheenjohtajan syyte
Kaupungin valtuuston uhkaaja
on.samaa paskaa 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää minun haukut täällä
Perussuomalaisten kaupungin hallitus varapuheenjohtaja uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä
Kokoomus kaupungin valtuuston puheenjohtajan syyte
Kaupungin valtuuston uhkaaja
on.samaa paskaa 🤣Huomio muualle että saa itse tuhlata kaupungin rahaa niin että kukaan ei kritisoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomio muualle että saa itse tuhlata kaupungin rahaa niin että kukaan ei kritisoi
Niin tehtiin yläasteella
Jarkko Kauhanen ja muut lukiossa
Haukut itse opettaja opettaja
Mulle mulle 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086