Mitä yrityksiä on vielä haukkumatta?

Anonyymi-ap

Pitäisikö tänne tehdä lista yrityksistä, mitä ei ole vielä haukuttu.
Kovin pitkä se ei liene, joten tehtvä on helppo.

22

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savossa on kaikki mitä ihmiset tarvitsevat tai jossain muualla... mitä Pyhäjärvellä ei oo se etsitään netistä ja tilataan tai haetaan muualta. Se mikä löytyy omasta kylästä kohtuu hinnalla ostetaan. Todella yksinkertaista 🤣

• Anonyymi

Parturit? Tittå på Swenska

• Anonyymi

Aloittajan tarkoitus on vain ja ainoastaan provosoida .Muista, että yhden ihmisen harrastama piikittely kertoo ehkä hänen omasta pahasta olostaan.
      Tietoinen toiminta, jolla pyritään kiihottamaan tai ärsyttämään.

• Anonyymi

Tahallinen provosointi eli toisen ärsyttäminen on aina kiusaamista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun edustajalla on tarkoituksellista ärsyttämistä.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun edustajalla on tarkoituksellista ärsyttämistä.!

Kyrpälä Oy ja Kullimunni Ky nimiset firmat ovat kuulemma tulossa Pyhäjärvelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla luonteessa jotain vikaa kun tahallaan ärsytetään jota kuta.Ei ole tavallisen ihmisen tapaista lainkaan.

• Anonyymi

Ei tuollainen ainakaan minua kiihota ? Olen lukenut aloituksen jo kolmesti eikä ole vielä edes puolikova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollainen ainakaan minua kiihota ? Olen lukenut aloituksen jo kolmesti eikä ole vielä edes puolikova

Mutta aloitus kertoo Marisijasta olennaisen: enää on vähän haukkumattomia kohteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aloitus kertoo Marisijasta olennaisen: enää on vähän haukkumattomia kohteita.

Jälleen aloitit tuon provosoinnin. Osaatko koskaan keskustella asiallisesti Kepu Heikki????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälleen aloitit tuon provosoinnin. Osaatko koskaan keskustella asiallisesti Kepu Heikki????

En ole Heikki, mutta Marisijan on vihdoinkin aika kohdata todellisuus Me Pyhäjärviset emme siedä hänen kaltaistaan riidanhaastajaa joka on vielä 0=0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Heikki, mutta Marisijan on vihdoinkin aika kohdata todellisuus Me Pyhäjärviset emme siedä hänen kaltaistaan riidanhaastajaa joka on vielä 0=0

Turha on valehdella.Olet riitojen aloittaja KepuHeikki Sinut on tunnistettu kirjoitustyylin perusteella..Sinun tapasi on ärsyttää !Sinun mottosi on vittuilu.0-0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha on valehdella.Olet riitojen aloittaja KepuHeikki Sinut on tunnistettu kirjoitustyylin perusteella..Sinun tapasi on ärsyttää !Sinun mottosi on vittuilu.0-0

Olen mielenkiinnolla seurannut näiden kahden väittelyä.Kiistatta voin sanoa ,että tämä Heikiksi nimitetty on aina aloitteentekijänä riidalle.Toinen vain yrittään oikaista hänen provoisintia.

• Anonyymi

Velin Puoti.

• Anonyymi

Pyhäjärvi on raja-aluetta.
      Pohjanmaalla kateus on sitä, että kun tuo tekee, minä panen paremmaksi.
      Savossa kateus on, kun joku tekee, sitä kadehditaan.
      Pyhäjärvellä on omittu kummastakin huonoimmat puolet.
      Täällä kateus on sitä, jos joku yrittää, heitellään urakalla kapuloita rattaisiin, ettei vaan menesty, ja menisi yrityksensä kanssa nurin, että täällä päästään sanomaan jälkiviisaasti, mitä minä sanoin.

• Anonyymi

Niin mitä minä sanoin vettähän siinä vain on 🍾🤣

• Anonyymi

KepuHeikki nyt haukkuu kaikkia jotka liikkuu!MOTHänen luonne onniiiiin kieroutunut.

• Anonyymi

Mitäs itse teet, ota peili, ja katso, kuka eniten haukkuu.
        Se on niin lähellä, että pahimman haukkujan näät peilikuvastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs itse teet, ota peili, ja katso, kuka eniten haukkuu.
        Se on niin lähellä, että pahimman haukkujan näät peilikuvastasi.

Kerroppa viisas Heikki milläkeinoin saadaan pyhäjärvi nousuun?Sinähän tullut olevan se Pyhäjärven neroin????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa viisas Heikki milläkeinoin saadaan pyhäjärvi nousuun?Sinähän tullut olevan se Pyhäjärven neroin????????

Etkö sinä tollo älyä, että oot suurin kaikista yritysten haukkujista.
        Ensi kihulla sinut palkitaan Pyhäjärven suurisuisimmaksi haukkujaksi ja suunpiksijäksi. Kunniakirjalla ja nokkosseppeleellä.

• Anonyymi

Pääpalkintona piikkilangan kiristäjä

• Anonyymi

Huoltoasemalla on "pannu kuumanan" Marisijan tulla. Kysyin ovatko he varmoja niin vastaus oli, että mitä väliä hän muutenkin niin hankala ihminen,.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe