Pitäisikö tänne tehdä lista yrityksistä, mitä ei ole vielä haukuttu.
Kovin pitkä se ei liene, joten tehtvä on helppo.
Mitä yrityksiä on vielä haukkumatta?
22
387
Vastaukset
- Anonyymi
Savossa on kaikki mitä ihmiset tarvitsevat tai jossain muualla... mitä Pyhäjärvellä ei oo se etsitään netistä ja tilataan tai haetaan muualta. Se mikä löytyy omasta kylästä kohtuu hinnalla ostetaan. Todella yksinkertaista 🤣
- Anonyymi
Parturit? Tittå på Swenska
- Anonyymi
Aloittajan tarkoitus on vain ja ainoastaan provosoida .Muista, että yhden ihmisen harrastama piikittely kertoo ehkä hänen omasta pahasta olostaan.
Tietoinen toiminta, jolla pyritään kiihottamaan tai ärsyttämään.- Anonyymi
Tahallinen provosointi eli toisen ärsyttäminen on aina kiusaamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun edustajalla on tarkoituksellista ärsyttämistä.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun edustajalla on tarkoituksellista ärsyttämistä.!
Kyrpälä Oy ja Kullimunni Ky nimiset firmat ovat kuulemma tulossa Pyhäjärvelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla luonteessa jotain vikaa kun tahallaan ärsytetään jota kuta.Ei ole tavallisen ihmisen tapaista lainkaan.
- Anonyymi
Ei tuollainen ainakaan minua kiihota ? Olen lukenut aloituksen jo kolmesti eikä ole vielä edes puolikova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollainen ainakaan minua kiihota ? Olen lukenut aloituksen jo kolmesti eikä ole vielä edes puolikova
Mutta aloitus kertoo Marisijasta olennaisen: enää on vähän haukkumattomia kohteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aloitus kertoo Marisijasta olennaisen: enää on vähän haukkumattomia kohteita.
Jälleen aloitit tuon provosoinnin. Osaatko koskaan keskustella asiallisesti Kepu Heikki????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen aloitit tuon provosoinnin. Osaatko koskaan keskustella asiallisesti Kepu Heikki????
En ole Heikki, mutta Marisijan on vihdoinkin aika kohdata todellisuus Me Pyhäjärviset emme siedä hänen kaltaistaan riidanhaastajaa joka on vielä 0=0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Heikki, mutta Marisijan on vihdoinkin aika kohdata todellisuus Me Pyhäjärviset emme siedä hänen kaltaistaan riidanhaastajaa joka on vielä 0=0
Turha on valehdella.Olet riitojen aloittaja KepuHeikki Sinut on tunnistettu kirjoitustyylin perusteella..Sinun tapasi on ärsyttää !Sinun mottosi on vittuilu.0-0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha on valehdella.Olet riitojen aloittaja KepuHeikki Sinut on tunnistettu kirjoitustyylin perusteella..Sinun tapasi on ärsyttää !Sinun mottosi on vittuilu.0-0
Olen mielenkiinnolla seurannut näiden kahden väittelyä.Kiistatta voin sanoa ,että tämä Heikiksi nimitetty on aina aloitteentekijänä riidalle.Toinen vain yrittään oikaista hänen provoisintia.
- Anonyymi
Velin Puoti.
- Anonyymi
Pyhäjärvi on raja-aluetta.
Pohjanmaalla kateus on sitä, että kun tuo tekee, minä panen paremmaksi.
Savossa kateus on, kun joku tekee, sitä kadehditaan.
Pyhäjärvellä on omittu kummastakin huonoimmat puolet.
Täällä kateus on sitä, jos joku yrittää, heitellään urakalla kapuloita rattaisiin, ettei vaan menesty, ja menisi yrityksensä kanssa nurin, että täällä päästään sanomaan jälkiviisaasti, mitä minä sanoin.- Anonyymi
Niin mitä minä sanoin vettähän siinä vain on 🍾🤣
- Anonyymi
KepuHeikki nyt haukkuu kaikkia jotka liikkuu!MOTHänen luonne onniiiiin kieroutunut.
- Anonyymi
Mitäs itse teet, ota peili, ja katso, kuka eniten haukkuu.
Se on niin lähellä, että pahimman haukkujan näät peilikuvastasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs itse teet, ota peili, ja katso, kuka eniten haukkuu.
Se on niin lähellä, että pahimman haukkujan näät peilikuvastasi.Kerroppa viisas Heikki milläkeinoin saadaan pyhäjärvi nousuun?Sinähän tullut olevan se Pyhäjärven neroin????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa viisas Heikki milläkeinoin saadaan pyhäjärvi nousuun?Sinähän tullut olevan se Pyhäjärven neroin????????
Etkö sinä tollo älyä, että oot suurin kaikista yritysten haukkujista.
Ensi kihulla sinut palkitaan Pyhäjärven suurisuisimmaksi haukkujaksi ja suunpiksijäksi. Kunniakirjalla ja nokkosseppeleellä.
- Anonyymi
Pääpalkintona piikkilangan kiristäjä
- Anonyymi
Huoltoasemalla on "pannu kuumanan" Marisijan tulla. Kysyin ovatko he varmoja niin vastaus oli, että mitä väliä hän muutenkin niin hankala ihminen,.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983