Hyviä perunoita

Anonyymi-ap

Ostin Prismasta perunoita joiden nimi on columba ja tuli tosi hyvä ja samettinen muusi. Nami nami. Ostan toistekin.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäpä onkin kiva kuulla🙂Melkein aina ostaessani niitä, on ne osoittautuneet vetisiksi.
      Afra on takuuvarma valinta, kun hakee jauhoista ja mukavan suurta käsinkuorintaan.

lajijasuris

• Anonyymi

Muusia tehdään siten, että jauhoiset perunat keitetään hieman ylikypsiksi. Maitotilkassa liedellä sulatetaan iso nokare voita ja 2-3 safronin haituvaa, ja annetaan seistä n. 5 min. Perunat muusataan käsisurvimelka, sekoitetaan muusiin maitovoisafron neste, ja maustetaan suolalla.

• Anonyymi

Teen muusin erilailla mutta se oli niin hyvää. Voita sekaan ja suolaa ja maitoo

• Anonyymi

Jes, noi tulee ja sitä ennen perunat keitetään melkein kypsiksi. Sähkövatkaimella tulee hyvää ja sileetä, kun ei vatkaa minuuttitolkulla.
        Ei ole nyt Afra (ost. CM ja Prisma) sitä mitä ollut monet vuodet. Tosi vetisiä tänään, mutta mä jo oon syksyllä syönyt ehkä pari kg ja huomasin heti ettei ole totutun jauhoisia mutta oli ne parempia.

lajijasuris

• Anonyymi

Todellakin, tuli hyvää muusia, kun toissapäivänä tein ja nyt lämmitin niinku myös toisen sillon paistamistani Tabermanin Wieninleikkeistä. Oli kyllä😋ja nyt sain fileestä hyvää. Oon meinaan käyttänyt myös valmiiks marinoituja mutta kyllä niistä on yleensä tullut nirsknarskia. Niska on tollasta jos sitä todella pitkään kypsytä. Myydäänkö fileenä...?!😡

Muusista toiseen... mä ostin Prismasta tässä hiljattain Ritvan ja Oilin Herkun muusia ja oli kyllä ihan muuta kuin se joskus ollut ja oudon makuista, aavistuksen makeaa, ei hyvää ja kauheen löysääkin. En katsonut jos antoi vahingossa vierestä Myllyn keittiön (tjsp), kun se ollut tota. Mä en ole ite saanut sen makuista koskaan mistään. Mutta jos pari salaattia oli myös R&O Herkun (en muista) niin ne oli maukkaita. Pitkässä juoksussa en osaa sanoo muuta, kun ne on minusta kalliita ostaa jatkuvasti. Ennenmmin käy sit vaikka harvemmin hakeen suoraan ja syö heti.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1254
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      856
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      46
      745
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe