Ostin Prismasta perunoita joiden nimi on columba ja tuli tosi hyvä ja samettinen muusi. Nami nami. Ostan toistekin.
Hyviä perunoita
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäpä onkin kiva kuulla🙂Melkein aina ostaessani niitä, on ne osoittautuneet vetisiksi.
Afra on takuuvarma valinta, kun hakee jauhoista ja mukavan suurta käsinkuorintaan.
lajijasuris - Anonyymi
Muusia tehdään siten, että jauhoiset perunat keitetään hieman ylikypsiksi. Maitotilkassa liedellä sulatetaan iso nokare voita ja 2-3 safronin haituvaa, ja annetaan seistä n. 5 min. Perunat muusataan käsisurvimelka, sekoitetaan muusiin maitovoisafron neste, ja maustetaan suolalla.
- Anonyymi
Teen muusin erilailla mutta se oli niin hyvää. Voita sekaan ja suolaa ja maitoo
- Anonyymi
Jes, noi tulee ja sitä ennen perunat keitetään melkein kypsiksi. Sähkövatkaimella tulee hyvää ja sileetä, kun ei vatkaa minuuttitolkulla.
Ei ole nyt Afra (ost. CM ja Prisma) sitä mitä ollut monet vuodet. Tosi vetisiä tänään, mutta mä jo oon syksyllä syönyt ehkä pari kg ja huomasin heti ettei ole totutun jauhoisia mutta oli ne parempia.
lajijasuris
- Anonyymi
Todellakin, tuli hyvää muusia, kun toissapäivänä tein ja nyt lämmitin niinku myös toisen sillon paistamistani Tabermanin Wieninleikkeistä. Oli kyllä😋ja nyt sain fileestä hyvää. Oon meinaan käyttänyt myös valmiiks marinoituja mutta kyllä niistä on yleensä tullut nirsknarskia. Niska on tollasta jos sitä todella pitkään kypsytä. Myydäänkö fileenä...?!😡
Muusista toiseen... mä ostin Prismasta tässä hiljattain Ritvan ja Oilin Herkun muusia ja oli kyllä ihan muuta kuin se joskus ollut ja oudon makuista, aavistuksen makeaa, ei hyvää ja kauheen löysääkin. En katsonut jos antoi vahingossa vierestä Myllyn keittiön (tjsp), kun se ollut tota. Mä en ole ite saanut sen makuista koskaan mistään. Mutta jos pari salaattia oli myös R&O Herkun (en muista) niin ne oli maukkaita. Pitkässä juoksussa en osaa sanoo muuta, kun ne on minusta kalliita ostaa jatkuvasti. Ennenmmin käy sit vaikka harvemmin hakeen suoraan ja syö heti.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887