Tämähän nyt oli tiedossa, että alkoholismiin tuo turvenuija tulee vetoamaan ja sillä selittelee ääliömäistä käytöstään naisia kohtaan. Olisi nyt pysynyt vain poissa julkisuudesta.
Juoppo Hirviniemi palannut lavoille
35
391
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on itse biologinen nainen eli transu muurari. Kaikki sepitykset naisiin liittyvistä asioista on tuulesta temmattua valhetta millä media tekee näistä transformereista katu uskottavampia lukijan silmissä. Valehtelevat jopa oikean sukupuolensa.lisää tietoa bitchute.com/pikkulammas
- Anonyymi
Sieltä verhon takaa nostetaan transu-muurarit kansakunnan kaapinpäälle justiin sillon kun ylempi porras niin orjiaan käskee.kaikki samoja orjia ylemässä portaassa.
- Anonyymi
Ei juo enää. Pisteet siitä hänelle.
- Anonyymi
hän sanoo ettei juo enää, on täysin eri asia pitääkö paikkansa
alkoholismi on sairaus joten loppuelämän tarttee kyl jotain apuja- Anonyymi
Moni on parantunut hoidon jälkeen, eikä ole juonut sen jälkeen pisaraakaan alkoholia.
- Anonyymi
No niin kännissä kaikki sekoilee huumeissa sekoaa. Ei tos mitään uutta ole. Liikuntaa vaan ja ulkoilua.
- Anonyymi
Hyvä Aku.🥰
- Anonyymi
Ps. Anna kateellisten ja köyhien marmattaa, eihän niillä ole muutakaan.
- Anonyymi
Hyvä Aku. Tykätään.
- Anonyymi
Hienoa, että haki apua.
- Anonyymi
Aika ovela veto. Vai alkoholisti. Samanlainen säälipisteiden kerääjä kuin Roope Salminen. Hyvin uppoo ihmisiin.
- Anonyymi
Myönsi ongelmansa. Siinä on esimerkkiä heille, joilla on sama ongelma.
- Anonyymi
Hyvä vitsi. Ei tuota usko kukaan. Ota vastuu typeryyksistä kuin mies.
- Anonyymi
Hyvä juttu kun haki apua ja hoitoa.
- Anonyymi
Nuoriso on haukkunut vanhemmat ihmiset viinasta sitten itse sekoilee juo ja narkkaa.
- Anonyymi
Kyllä, hyvä kun haki apua ja hoitoa ja niinhän Roopekin haki. Nyt ei sitten kumpikaan pervoile.
- Anonyymi
Samaa mieltä, apua saa kun osaa hakea ja vielä se, että kehtaa asiasta kertoa. Kunnioitettavaa!
- Anonyymi
Aino-Kaisa Pekonen varmasti ollut tiukkana veljensä suhteen. Toivottavasti Sonja K. myös.
- Anonyymi
Samaa mieltä, onhan se koko julkisuudessa olleen ajan koko ajan vetänyt naisvitsejä.
Esim. Marja Tyrni oli kans vähän samaa ja siitäkin on jo aikaa. Mä en usko alkoholin selittävän tota, ainakaan yksinään.
Nyt myös eräs toinen viihdealan tyyppi kertoi tänään ILtalehdessäalkoholismisaan vähän toisessa merkityksessä.
Joo semmosta se, ja siitähän pääsee eroon ku pistää korkin kiinni ja vähän aikaa ns. puree hammasta! Eikä päihteet itsessään koskaan ongelmia ratkaise, vaan pysyvät poissa mielestä vähän aikaa. Mulla ja monella muulla on tuhat kertaa isommat ongelmat eikä päihteet käytössä. Noh, alkoholi ei itsellään vaikuta yhtään mitenkään eikä myöskään miedot opiaatit, korkeintaan vähän voi väsyttää enemmän.
lajijasuris- Anonyymi
...niinku sitä paljon väitetään että päihderiippuvuus on kemiallinen riippuvuus, on se sitäkin mutta vain vähän, valtaosin kyse on psykologiasta ja siksi ns. hammasta purren pääsee eroon, kun vieroitusoireetkaan ei yleensä niin pahoja ole, mutta joskus tarvitaan sairaalahoitoa.
Toinen pointti ettei ole itsestään tullut päihdesairaus, vaan se on itsehankittu riippuvuus. Kolmantena nostaisin sen, että on valtava ero sillä lähteekö kaikki viihdekäytöstä (jotkut jopa hassanneet isot perinnöt tämmöseen!) vai onko taustalla itsestä riippumattomia enemmän tai vähemmän vakavia, jopa pysyviä, ongelmia terveydessä tai muuten!
Mä tunnen valtavam joukon päihdeongelmaisia, mutta en juurikaan, jonka toimintakyky olis ns. isossa kuvassa kauheen huono: töissä käydään tai hengaillaan kavereiden kanssa ja mennään sinne tänne ja matkustellaankin ym. sekä hyvin riittää energiaa kävelyyn ja pyöräilyyn tai tappeluihin😉 Se on sitten eri juttu jos yksin kotona ryyppää, pilveilee, piikittää, mutta ei sekään ole paha, kun verrataan pahoihin neurologissin oireisiin, jotka muuten aiheuttaa aina ja taatusti psyykkisiä ongelmia - siis niitä samoja kuin juopoilla&narkeilla!
lajijasuris
- Anonyymi
Hienoa tosiaan. Siinä olisi muuten mtv3 mahtava kolmikko uuteen talk show, Hirviniemi, Roope Salminen ja Axel Smith. Kaikki hienoja ja upeita kavereita nykyään.
- Anonyymi
Ihminen voi muuttua. Häntä ei tarvitse lyödä vanhojen juttujen takia.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Minä ainakin uskon eheytys hoitoihin.
- Anonyymi
Näkyy nousevan
- Anonyymi
Muoti- ilmiö tämä, lähes jokainen ns. julkimo jossain vaiheessa keksii olleensa kova alkoholisti aiemmin. Esim. tässä tapauksessa väite ei vaan ole lainkaan uskottava...
- Anonyymi
Ihmiset tekevät kännissä asioita mitä eivät tekisi selvinpäin. Ehkä Hirviniemikin on nuo viestinsä kännissä lähetellyt. Kun raiskausjuttujakin uutisoidaan niin naisten sanotaan olleen jopa sammuneita. Mutta tuskin se toinen osapuolikaan selvinpäin on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset tekevät kännissä asioita mitä eivät tekisi selvinpäin. Ehkä Hirviniemikin on nuo viestinsä kännissä lähetellyt. Kun raiskausjuttujakin uutisoidaan niin naisten sanotaan olleen jopa sammuneita. Mutta tuskin se toinen osapuolikaan selvinpäin on ollut.
Edelleen jaksan ihmetellä että Erika Helin vasta syksyllä Hörkölle supisi että Hirviniemi on hänelle lähtellyt viestejä, joiden tulo oli kuitenkin loppunut jo helmikuussa. Ja se viesti minkä Erika kertoi pahimmaksi niin ei se edes ollut paljon mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen jaksan ihmetellä että Erika Helin vasta syksyllä Hörkölle supisi että Hirviniemi on hänelle lähtellyt viestejä, joiden tulo oli kuitenkin loppunut jo helmikuussa. Ja se viesti minkä Erika kertoi pahimmaksi niin ei se edes ollut paljon mitään.
No jossain luki että toukokuussa tuli viimeinen viesti. Törkein oli Helinin mielestä se kun Aku kysyi että jos hän ottaisi lennot Dubaihin niin suostuisitteko kolmen kimppaan. Helin oli siellä jonkun naisystävänsä kanssa. Elina Tervo on julkaissut instassaan yhteiskuvan Helinkin kanssa, jossa ovat rannalla toisissaan kiinni yläosasttomissa. Tervo myös kyseli että haluatteko nähdä tällaista lisää. Jonkun kommentti oli että haluaisin olla tuossa teidän välissä. Mutta se kommentoija ei ollut julkkis.
- Anonyymi
Minä olen saanut joskus kuulla työpaikalla paljon kamalampaa puhetta, kuin mitä nuo Hirviniemen puheet ovat olleet. Puhujat olivat selvinpäin, joten tiesivät mitä puhuivat.
Säilyttivät työpaikkansa ja osa työkavereista naureskeli puheille tyytyväisenä.- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta on sanonta. Miksi ei julkisuuden miehet kerro, et naiset kopeloi niiden haarojen väliä ja suutelevat heitä väkisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittänyttä ei laiteta on sanonta. Miksi ei julkisuuden miehet kerro, et naiset kopeloi niiden haarojen väliä ja suutelevat heitä väkisin?
Siksi koska miestä pidetään nössönä jos tekee siitä rikosilmoituksen. Suurin osa ottaa vastaan lähentelyt ja hoitelee naisen puutteet samon teen kuntoon.
- Anonyymi
Puheet on puheita mutta kun yksi riisuu sammuneen ystävänsä ja vieläpä lopulta myöntää tekonsa eikä pidä sitä minään , työt jatkuu entisellään. Sitä minä pidän raukkamaisen pervon tekona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne miehet kellä oikeesti käy tuollainen flaksi, todellakin kertovat sen kaikille.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Ja kopelointiyritys päälle. Huom. Olin työvaatteissa en puolialastomana keikistelemässä.
- Anonyymi
Aku on niiiin nolo tyyppi! - Jonkin asteinen Pervo 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897