Jos sitä ei ole kokenut.niin ei tiedä miten hyvältä se tuntuu.
Ilmeisesti samalle kuin naisten g-pisteorgasmi.
En sinänsä tykkää miehistä,mut voisin silti "leikkiä" semmosia seksileikkejä missä toinen mies saa sellaisen.
Sen voi tehdä etusormella,eikä tarvitse mennä sen vuoks Viroon asti maksulliseen palveluun.
eturauhasorgasmi
8
181
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä mitään sormia eikä ronkkijoita tarvita kun vibra tai tappi hoitaa homman.
Esim tämä on hyvä.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/eturauhashieroja-invader - Anonyymi
Eturauhasorgasmi voi olla järisyttävä kokemus silloin, jos se on kova, mutta ei ne aina niin kovia ole kuin hehkutellaan. Mulla kävi kerran vahinko, kun vibrasin eturauhasta. Koko lelu luiskahti sisään ja se "imeytyi" todella syvälle. Tunsin sen värisevän pään n. 5 cm navan yläpuolella. Huomasin, että sepäs tuntuu hyvälle ja annoin sen väristä siellä ja vähän ajan päästä alkoi tulla aivan uudenlaisia käsittämättömän syviä tuntemuksia. Sen kokemuksen jälkeen olen usein tehnyt niin, koska ne "orkut" tuolta syvältä vatsasta on 100 x intensiivisempiä kuin tavallinen orkku tai eturauhasorkku. Lisäks ne "orkut" voi kestää jopa 5-10 minuuttia. Kovia orkkuja saa myös vibraamalla rakkoa. Se voi kanssa olla niin intensiivinen, että häviää ajan ja paikan taju.
- Anonyymi
kokeilin monia vibroja vihdoin löysin oikean mallisen nyt kun löytäis samanlaisen aidon antaisin heti vaikken homo olekaan kuitenkin bi
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt porsas buaahaa
- Anonyymi
Minkä olet todennut toimivaksi?
- Anonyymi
Mäkin käyttänyt monenlaisia sauvoja ja eturauhaskiihottimia,saa parhaimmillaan aika hyviä kiimaisia hetkiä.
Mut aitoa kalua tekisi mieli kokeilla,sekä antaa toiselle myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin käyttänyt monenlaisia sauvoja ja eturauhaskiihottimia,saa parhaimmillaan aika hyviä kiimaisia hetkiä.
Mut aitoa kalua tekisi mieli kokeilla,sekä antaa toiselle myös.Miltä puolelta suomea?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885