Tai politiikkaa ehkä pidän jossain määrin trumbista enemmän. Ja ehkä se on tarkoitettu että tulee rauha ja Venäjä voi keskittyä johonkin toiseen maahan että kirjoitukset tulevat täytetyksi.
Mutta haluan muistuttaa että Trumb ei ole presidentti vielä vaan Biden 30päivää ja vähän päälle. Ja siinä ajassa ehtii vielä tehdä jotain jos haluaa.
Minun mielestäni koko venäjä pitäisi räjäyttää ydinohjuksilla. Koska ei täällä pysty elämään jos joku yksittäinen valtio perseilee jatkuvasti vieressä.
Miksi ei vaan ammuta niitä ydinohjuksilla?
Ukrainan sota pitää päättyä siksi koska Jumala ei ole sanassaan luvannut tuhota ketään Ukrainan maa alueelle. Tavallaan se on Jumalansanan toteutumisen jarruttamista jos väkisin yrittää voittaa venäjää Ukrainan alueella koska Jumalansanan mukaan peto tuhotaan vasta sitten kun se hyökkää Israelin maalle joten näkisin viisaana pienet alueluovutukset hetkellisenä jotka sitten saadaan myöhemmin takaisin. Sen jälkeen kun ne menee tappamaan näitä "feikki juutalaisia" niin sitten vasta Jumala voi auttaa koska jos Jumala auttaa nyt niin Jumalansana raukeaa tyhjään Jumalan kädet on sidottu siihen asti kunnes sana tulee täytetyksi eli Venäjän pitää hyökätä Israeliin ennen kuin Jumala voi auttaa. Koska muuten Jumalansana raukee. Se ei voi tavallaan tuhota niitä ennen kuin ne on hyökännyt Israeliin siksi Suomenkin piti luovuttaa alueita tavallaan Jumala ei auttanut suomeakaan siinä ainoastaan sen verran ettei koko maata menetetty ja niin myös Ukraina ei ole menettänyt koko maata. Mutta pedon joukot Jumala tuhoaa sanan mukaan vasta Israelin vuorille ja sen jälkeen ne muut ennustukset.. en tiedä puhunko sekavasti.
Ei niin että minä kannattaisin Bidenia
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Joten turhaan hakkaatte päätä seinään. Se oli voitto ettei venäjä saanut kiovaa vallattua sodan alussa sen jälkeen ollu käytännössä ihan turhaa sotaa. Koska Jumala ei auta kun sen verran ettei venäjä saa valloitettua koko Ukrainaa. Mutta Venäjän joukot Jumala on luvannut tuhota vasta Israelin vuorille.
Joten turhaa yritätte mitään.
"Perimmäisen pohjoisen joukot " herra lyö Israelin vuorille ja antaa sataa tulta ja tulikiveä taivaasta jne..
Meijän pitää vaan tota paska joukkoa kärsiä ja sietää hetken aikaa kunnes Jumala tuhoaa sen. Siksi Ukrainan on Suomen tavalla luovutettava osa maastaan ja odotettava Jumalan kostoa. - Anonyymi
Se alue luovutus olisi pitänyt tehdä jo 1-2vuotta sitten. Ehkä yli 2vuotta sitten. Vähän liikaa kuollu jo ihmisiä. Ei ihminen voi.
Se on Jumalansana "älä koska sillä minun on kosto sanoo Herra, sillä minä tahdon kostaa"
Ja Jumala ei siksi auta yhtään sen enempää kuin estää vain sen koko maan valloituksen. Joten se on ihan turhaa se sota siinä mielessä että me tuhoamme Venäjän joukot kun ette pysty tehdä sitä. Jumalansana on luvannut että perimmäisen pohjoisen joukot tuhotaan vasta Israelin vuorille ja sen jälkeen Jumala lähettää vitsauksensa sen pedon maan päälle joka on paljon pahaa tehnyt.
Olen mä tän tiennyt jo sodan alusta asti ja miettinyt joka hetki tai tulee mieleen monesti mutta mitä mä olen sanomaan mitään ja kuka edes kuulee minua? Mutta se sota on turhaa sitä voittoa ei voi tulla siellä Ukrainan maa alueella kun se on kirjoitettu että se tulee vastaa Israelin vuorilla sillä Herra sanoo ettei he "päättäjät" tiedä mutta Pyhä Henki ohjaa heitä ja minä tahdon Herra sanoo kuljettaa itse heitä Israelin vuorille ja sinne pitää heidän kaatuman... Ja vaikka se kirjoitus asu on kuin se puhuisi menneistä sota joukoista niin silti ainakin itse haluan uskoa että se ei ole vielä tapahtunut koska historiasta emme näe sitä.
Ja se on toinen syy miksi en ole puhunut koska varmuudella en voi sanoa että onko se sota jo käyty.- Anonyymi
Ihan niinkuin tiivistetysti että kun nää Jumalasta luopuneet päättäjät ne yrittää väkisin tehdä Jumalansanaa vastaan niin ei siitä tule yhtään mitään käy kuin sille miehelle joka potki tutkainta vastaan ja tuli sokeaksi. Asiat ei vaan mene yhtään mihinkään. Tavallaan vaikka olis kuinka saatanan palvojia tai mitä tahansa ateisteja tai öö en muista sitä sanaa aknostikkoja yms niin ei se auta kun se on pakko tavallaan mennä sen Jumalansanan mukaan . Tavallaan jumittuu aikapyörä jos voi niin sanoa siihen asti kunnes kirjoitukset alkaa jälleen täyttymään. Eli suomeksi Venäjän joukot on pakko päästää tavallaan irti ja eteenpäin. Koska se seuraava hyökkäys tulee samantien perään tai tuhannen vuoden päästä? Ei se ole se pointti vaan se että sillä on määrätty paikka missä ne tuhotaan ja sen takia on hyödytöntä sotia missään Suomen maalla tai Ukrainan maalla. Kun se ei ole se Jumalan määrätty paikka ja sitä myöten määrätty aika. Tavallaan siinä vain tappaa turhaa omaa kansaa. Helpommalla pääsee kuin ensin estää sen ettei koko maa lähde alta ja sen kun onnistuu puolustamaan niin luovuttaa vaan se osan mitä menetti. Kun...ei pysty tuhota niitä ja sen takia saamaan alueita takaisin kun se määrätty paikka sille tuhoamiselle on kirjoitettu Israelin vuorille. Tavallaan. Eiks oo kivempi vaan luovuttaa ne alueet ja menettää vaikka tuhat miestä tai 100 miestä kun menettää vaikka 10miljoonaa miestä kun se lopputulos on kuitenkin sama että alueet lähtee kuitenkin koska että voi tuhota venäjän sotilaita ennen määrättyä paikkaa ja aikaa..jos niinkuin ymmärrätte viestini pointin. Mitä olen ajatellut jo vuosia sodan alusta asti.
- Anonyymi
Jospa Trump saisi aikaan, että terroristit poistetaan Israelin kimpusta. Tätä toivomme. Ei ole oikein, että kaikkien kansojen mielipide (YK) on teroristien, Hamasin ja Hizbollahin puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410092Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1005747Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h375473- 453764
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa492151Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111537Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971524Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän31488- 811217
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell89919