Haluaisin sitä niin kovasti.
Koska en näe ketään muuta kuin sinut jos sinä vain haluat minut?
Voitaisiinko me jo rakastella?
44
821
Vastaukset
- Anonyymi
M naiselle vastaus olisi ehdoton kyllä
- Anonyymi
Millainen M on ja kuka olet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen M on ja kuka olet ?
M on ihana nainen kaikin tavoin, olen se jonka olet ehkä huomannut sinua katselevan ja silmää myös olen sinulle iskenyt.
En tiedä oletko huomannut?
- Anonyymi
Oispa tämä mulle :)
Muttei me vielä niin pitkälle olla edetty, että rakastella alettais. Ensin on monta muuta pientä estettä ylitettävänä. Mut muistaakseni oon koskenut suhun ohimennen. - Anonyymi
Tämä ei ollut minulle miehelle! Minä saan läheisyyttä ja kosketusta ainoastaa, kun käyn veeetuilemassa baarin pahimmalle kovikselle. 🤣 vähän mustaa huumoria tähän synkkyyteen.
- Anonyymi
Oikeassa olet. Olemme lumonneet toisemme ja haluan rakastella vain sinua😌 Ajattelin äskenkin vain sinua.
- Anonyymi
Oletko K nainen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko K nainen??
Joo minä ainakin olen 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko K nainen??
Minkä niminen K nainen pitäisi olla?
- Anonyymi
Riippuu vähän oletko hän.
- Anonyymi
Joo mie voisin kyllä, jos sulla ei olisi niitä kaikenlaisia hiivoa ja muita mahdollisia tauteja.
T. Iisakki Nuorttijoelta. - Anonyymi
Me? Palstapatut? 🤣
- Anonyymi
Oi, jos siis olet hän. Yksi M nainen
- Anonyymi
Mn kuittaa
- Anonyymi
Mitä tää topicci niinku soveltuu julkiseen keskusteluun?
- Anonyymi
No hyvin näyttää miehen läähätys maistuvan elämänkouluväelle😉 heh heh
- Anonyymi
Jos käytäis nyt kahvilla ensin...
- Anonyymi
Sun kommentit mies ja aapee itseltä itsellesi on jotenkin todella surkuhupaisia🥱
- Anonyymi
Sekin sopii erittäin hyvin ihanan M naisen kanssa
- Anonyymi
Haluan sinut. Milloin tulet tänne?
- Anonyymi
Sun luo??
- Anonyymi
Uskon, että mikä vaan intiimimpi kohtaaminen meidän välillä eskaloituu siihen, että me rakastellaan.
- Anonyymi
Uskon samaa...Nyt täytyy läpsiä itseään poskille ja palata todellisuuteen muuten nukahdan tähän unelmointiin. Olet rakas, ja haluttava mies. Sun kädet, silmät, sä oot kultaa💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon samaa...Nyt täytyy läpsiä itseään poskille ja palata todellisuuteen muuten nukahdan tähän unelmointiin. Olet rakas, ja haluttava mies. Sun kädet, silmät, sä oot kultaa💋
Ookko hyvä aitoja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko hyvä aitoja ?
Nyt en ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÄ olet niin ihana nainen 😘 on aika ennen sua ja sun jälkeen. Unelmoin siitä miten pyörittelisin sua käsilläni hellästi ja määrätietoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÄ olet niin ihana nainen 😘 on aika ennen sua ja sun jälkeen. Unelmoin siitä miten pyörittelisin sua käsilläni hellästi ja määrätietoisesti.
Juu, oon sun käsissäs kuin pullataikina! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttisin paljon😊😘
Ajat muuttuu ja ihmiset vaihtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, oon sun käsissäs kuin pullataikina! 😂
Mee sinä sinne rasvaprosentin mittaukseen itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka noloa kun aikuinen mies liehittelee ja kehuu itseään netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sinä sinne rasvaprosentin mittaukseen itkemään.
Kannattaa olla hoikka, niin on yksi murhe vähemmän1 har har sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa olla hoikka, niin on yksi murhe vähemmän1 har har sivusta
Kannattaa olla suvaitsevainen niin pärjäät hoitajana ja sinusta pidetään.
- Anonyymi
Haluan. T: Mn
- Anonyymi
Montako kirjainta nimessäsi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjainta nimessäsi on?
6 kirjainta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 kirjainta
Tämä osuu ihanan kanssa kohdalleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 kirjainta
Montako pitäisi miehen nimessä olla?
- Anonyymi
Aloitus, onko miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Mieheltä naiselle tai naisena esiintyvältä mieheltä itselleen. Voimia sullekki
- Anonyymi
hänenkaa...no kyyyl🤤
- Anonyymi
Huoltaa sinä vain ei ole tapana ollut on vaimo
- Anonyymi
Huolta ja vanhat renkaat autossa sama lopputulos
- Anonyymi
Ei ole ilmaisia lounaita huono kauppa köyhän kanssa.
- Anonyymi
Siitä ajatuksestako tämä sinun kummallinen intohimoinen vihas koostuu?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52108Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811093Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101058Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773