Olisiko jollain suositella hyvää muuraria joka ymmärtäisi 1800-luvun leivinuunin päälle jotain?!?! Ja kokemuksia muutenkin paljon vie aikaa ja rahaa. Kohde sijaitsee MoinSalmella.
Muurari hakusessa
11
269
Vastaukset
- Anonyymi
K Kokki ainakin on pätevä ja kokenut muurari.
- Anonyymi
Mee kysymään paikallisesta loossista jos muutama trasnformeri lähtisi vähän muuraamaan ihan oikein hameen kanssa xD
- Anonyymi
Transformeri*
- Anonyymi
Ja mitäköhän veetä tämän pitäisi tarkoittaa? Huomaa että Savolaiset vauhdissa!
- Anonyymi
Voin oikeasti suositella: http://www.uunisuutari.com/
- Anonyymi
Kiitos Asiallisesta vastauksesta.
- Anonyymi
Kalle Kokki löytyy kun googletat Savonlinnan muurarit.
Uunisuutarit myös, jos kerkeevät ja kalliimpi. - Anonyymi
Kokemuksia lähinnä haen tässä. Paljon on maksanut ja mikä ollut loppu tulos?
- Anonyymi
Purin itse 100 v vanhan leivinuunin, joten kuluja tuli lähinnä piikkauskoneen ja raksaimurin vuokrasta. Olihan melkoinen ja pölyinen homma... Uusi varaava takka syntyi viidessä päivässä, olin osin Ristolla apumiehenä. Hinnasta enempiä, mutta tuli parempi ja on halvempi kuin ns. "valmistakat".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purin itse 100 v vanhan leivinuunin, joten kuluja tuli lähinnä piikkauskoneen ja raksaimurin vuokrasta. Olihan melkoinen ja pölyinen homma... Uusi varaava takka syntyi viidessä päivässä, olin osin Ristolla apumiehenä. Hinnasta enempiä, mutta tuli parempi ja on halvempi kuin ns. "valmistakat".
Kyllä siinä hommaa tulee olemaan kun kiveä ym. On varmaan 3000 kiloa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä hommaa tulee olemaan kun kiveä ym. On varmaan 3000 kiloa.?
Sitä luokkaa.. Purkaessa mietin, onko mitään järkeä. Meinasi loppua usko kesken vallankin siinä vaiheessa, kun leivinuunin sisältä löytyi 200 kg painava kivenmurikka. Ja tosiaan, voi luoja sitä pölyn määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896