Vakuutusyhtiö Turva valehtelee korvausasioissa.

Anonyymi-ap

Olen tai Olin yli 20 vuotta Turvan asiakkaana ja maksanut tuhansia euroja kyseiseen yhtiöön vakuutusmaksuja näiden vuosien aikana.
Kotivakuutukseni oli Laaja ja tämän vakuutuksen PITI KORVATA kodinkoneiden rikkoutumisista aiheutuvat vuotovahingot, koska jo vakuutuskirjassakin mainitaan "Korvataan Rikkoutumiset ja Vuodoista aiheutuneet vahingot rakenteille"
Eivät muuten korvaa!

Jääkaappimme hajosi ja vuodatti sulamisvesiä keittiön parketille joka meni tämän jääkaapin ympäriltä pilalle.
No olinpa yhteydessä vakuutusyhtiöön asiasta. Asiakaspalvelija intti ensin, vaikka olin asian jo monta kertaa kertonut, että taloyhtiömme vakuutus ei asiaa korvaa vaan sanottiin, että ole yhteydessä omaan vakuutusyhtiöösi.
"Mutta kysele ensin taloyhtiön vakuutuksesta" tämä ilmeisen kyllästyneen oleva nainen jankkasi.
Sanoin, että asia ei muutu vaikka kysyisin asiaa kymmenen kertaa päivässä eivät korvaa.
No lopulta alkoivat käsittelemään asiaa. Taloyhtiömme puolesta saatiin sentään kosteustarkastus joka näytti, että rakenteissa ei ole kosteutta.

Lopulta Turvasta ilmoitettiin että "emme korvaa vahinkoa" vaikka asiakaspalvelija ilmoitti jo puhelimessa, että "ei se rikkoutuneen kodinkoneen korvaus ole kuin korkeintaan muutama kymppi", kun ostimme uuden vastaavan 600 eurolla.
Ei tullut edes sitä muutamaa kymppiä.
Tunsin oloni todella petetyksi ja laitoin yhtiöön vastineen ja tulikiven katkuisen palautteen asiasta ja lupasivat vastata viestiin kolmen päivän sisällä. Tuohon pari kuukautta sitten lähettämään viestiini eivät ole tähän päivään mennessä vastanneet. No eipä enää tarvikaan. 1.11 alkaen siirsin kaikki Turvassa olleet vakuutukseni kilpailevaan yhtiöön ja yli 20 vuotinen jäsenyyteni siis loppui.
On erikoista, että heitä ei asiakkaansa kiinnosta tipan vertaa eivätkä viitsinneet edes puolella sanalla kommentoida viestiäni ja näkyi heille kelpaavan siten se, että maksavat asiakkaat lähtevät.

Vanhemmillani on vakuutukset myös Turvassa ja isäni päätti soittaa ja kysyä korvaako heidän kotivakuutus heillä lattiaa ja jääkaappia mikäli kävisi samoin kuin meillä. Vakuutusyhtiön ukko ei osannut sanoa juuta ei jaata asiaan ja puheli jotain ympäri pyöreää eli toisinsanoen epäsuorasti ilmoitti etteivät korvaa. Vanhempani kilpailuttivat siis vakuutuksensa myös ja siirto toiseen yhtiöön on heilläkin edessä.
Olen Turvasta varoittanut nyt useampia tuttaviani ja kerronpa tilanteeni tännekin, jotta jokainen kyseistä firmaa harkitseva osaa tuota välttää ja te ketkä Turvassa olette kysykääpä huviksenne sieltä näistä selkeästi vakuutuspapereissa lukevista rikkoutumis ja vuotovahinko asioista. Huomaatte äkkiä, että vakuutuskirjan sepustukset ovat täyttä huijausta siinä mitä lukee paperilla ja mitä tuo lafka ei edes harkitse korvaavan.
Juoskaa siis äkkiä te ketkä Vakuutusyhtiö Turvan asiakkaina olette!

3

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vakuutus siis lupasi korvata vuotovahingot.
      Mutta itse kirjoitat, että "kosteustarkastus näytti, että rakenteissa ei ole kosteutta."
      Eihän silloin ole mitään korvattavaa. höh.

• Anonyymi

Vakuutuskirjassa luvataan korvata Rikkoutunut jääkaappi edes osittain sekä vuodosta aiheutunut vahinko rakenteille eli halkeillut, lohkeileva ja tummentunut pilalle mennyt parketti.
        Kosteuskartoittaja tutki, että parketin alla ei ole kosteutta ja esimerkiksi hometta, joten sinulle siis on ok että rikkoutunutta jääkaappia ja parkettia ei korvata, vaikka vakuutussopimuksessa nämä luvataan?
        Lienet itse Turvan henkilökuntaa?
        Sopii myös ottaa selvää mitä kosteuskartoittajan työn kuvaan kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutuskirjassa luvataan korvata Rikkoutunut jääkaappi edes osittain sekä vuodosta aiheutunut vahinko rakenteille eli halkeillut, lohkeileva ja tummentunut pilalle mennyt parketti.
        Kosteuskartoittaja tutki, että parketin alla ei ole kosteutta ja esimerkiksi hometta, joten sinulle siis on ok että rikkoutunutta jääkaappia ja parkettia ei korvata, vaikka vakuutussopimuksessa nämä luvataan?
        Lienet itse Turvan henkilökuntaa?
        Sopii myös ottaa selvää mitä kosteuskartoittajan työn kuvaan kuuluu.

Lisään nyt vielä senkin, että vakuutusyhtiöön lähti kuvat täysin mustuneesta ja halkeilleesta parketistakin eli kosteus todella oli tehnyt tehtävänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe