Nuoret häiriköivät soittamalla ovikelloa ja hakkaamalla asunnon ulko-ovea Kokkokankaalla jopa yöllä. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Pojat on poikia. Eipä tuossa ole oikein mitään tehtävissä, jos heitä ei tunnista. Tuossahan on kuitenkin kyse kotirauhan rikkomisesta, joka on rikos.
- Anonyymi
Kannatuksensa menettäneet Petturipersut siellä meuhkaavat yössä..??
- Anonyymi
päinvastoin, kepulestat asialla
- Anonyymi
Nämä häiriköt on nähty pari kertaa. Ovat häiriköineet myös naapureita samalla tavalla. Ovat nuorisoa (poikia).
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eee1dae7-08d9-448a-8685-892865677df9
Tee niinkuin poliisipäällikkö tekee... - Anonyymi
Sipilän ottopojatko siellä mellastaa?
- Anonyymi
Meillä kävi vähän sama juttu ja vielä keväällä syytivät ikkunoihin jääpalasia silloin mulla paloi käämi hommasin Tilavahdilta valvontakameran ,ei mennyt kuin tunti pari tuntia ja kala jäi koukkuun?Hieman salapoliisityötä että nimet saatiin ja vanhemmille meni viestiä.Siitä pari päivää pojat kävivät meillä pyytään anteeksi ja on saatu olla rauhassa kun tieto levinnyt meidän valvontakamerasta JEE hyvä me
- Anonyymi00009
Aina ei aikuisetkaan tiedä, että Aiheeton ovikellon soitto(mikäli siitä ei ole mieluiten kirjallista sopimusta)on lakipykälien mukaisesti kotirauhan häirintää.
- Anonyymi00010
Noista saisi tehdä nimilistan ihan, Oikeista Ilkivallanntekijöistä.
- Anonyymi00011
Eibmuuta kuin nimet julki. Jos se käytös johtuu huumeidenkäytöstä, mitä jopa jotkut vanhemmat tukevat ja silitellään päitä,xettei saa antaa vihjeitä käyttäjistä ja muista kriminaaleista.
- Anonyymi00012
Kamerat pihalle, oville.
Mopojen ääni on helvetistä taas on saatu uusia ääniä. Mitkä vanhemmat noin antaa tehdä?
Tulkaahan parkkiin kuunteleen murujen metelöintiä.
Poliisit myös tänne kylille!! on fiksuja ja täysiä tolloja taas pärrääjät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135785Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36475- 21468
- 94452
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 13385
- 21382
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 29374
Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa
Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h49365