Orimattila on rikollisuuspesäke nyt ja ennen

Anonyymi-ap

Orimattilassa on kautta aikain vaikuttanut kovat rikollishahmot. Lisäksi ollut pikkurikollisia paljon sekä yksittäisiä väkivaltarikollisia. Muistatteko näitä?

14

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole tullut yhtään vastaan isoja.

• Anonyymi

Pikku nilkkejä on ollut. Lähinnä taskuvarkaita ja mummojen huijaajia.

• Anonyymi

Yhren lottovoittajan koijarin tiijän sekä hänen huilunsoittajansa.

• Anonyymi

Onhan noita ollunna. Pakaalla joku kova tekijä muinoin, veljekset kasari/ysäri, liivikerholaisia, niin ja se tatuoitu kaveri jolla oli mainetta hänkin kasari ja setkytluku

• Anonyymi

Lauri Johansson ja hänen veljensä, ovat molemmat tolkkuuntuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauri Johansson ja hänen veljensä, ovat molemmat tolkkuuntuneet.

Ei hänen veli taida olla vielä vastannut Taivaan Isän kutsuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hänen veli taida olla vielä vastannut Taivaan Isän kutsuun.

Jokainen nielee omat sotkunsa. Minkä taakseen jättää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nielee omat sotkunsa. Minkä taakseen jättää.

Ja kenenkähän sotkuja MINÄ sitten nielen. Ei tule mieleen ongelmaa, jota olisin itse mitenkään aiheuttanut.

• Anonyymi00009

Boa-Pekka ehkä kaikkein tunnetuin

• Anonyymi00011

Orimattila??? Ootko sä aivan aineissa? Lahti on tossa vieressä, niin menikö vähän huti?

• Anonyymi00012

...Ei täällä ole muuta kuin luusereita, jotka ei pärjää Lahdessa (tai Helsingissä). Jotain koiria ne taisi kasvattaa täällä aikoinaan, mutta ne nyt johtuu korvesta, ei täällä ole ketään. Korpea nyt voi olla missä vaan, kun lähtee tarpeeksi kauas ihmisistä.

Harri kävi Venäjällä Sinisen enkelinsä kanssa. Hänkö? Oliko yhteyksiä mafiaan, häh?

Nää jutut täällä on ihan hourulasta. Jotain järkeä nyt näihin juttuihin. Just kun meikä täti on ihan sairaan, dystooppisen, vainon kohteena, niin uskoisin ettei lahtelaisilla olisi edes ainaa tällaiseen. Luulisi olevan muutakin tekemistä. Oikeasti pelottavaa ettei kaupanhenkilökunnalla ole siellä mitään tekemistä, ja ne sitten kuvailee asiakkaita ja kirjoittelee OlanExtraan. Että... se pohja on siellä. Että ei teillä hirveästi ole elämää.

Mä en ole ikinä uskonut että mulla olisi elämää, mutta mä näköjään olen tosi mielenkiintoistakin seurattavaa paikallisille ja se on pelottavaa. Eikö Salkkarit tule tv:stä vai miten te noin tylsistytte?

Kirjoitin:
        "kai teille sitten oli parannus muuttua merkityksettämästä arvottomaksi. Kivempi niin?"

ja niinhän se menee. Ihan täysin merkityksetön ihminen, niin sehän nauttii kun se huomataan. ja kun oikeasti joku hyllyjentäyttäjä oli ammatti, jota en koskaan tiennyt olevankaan. Ei ole niinku kiinnostanut v*ttuakaan. Että kun mä käyn KASSALLA - huom en sen h*oran luona - niin mä siinä menen sinne PAIKKAAN missä voin maksaa ostokseni. En muista että olisikin koskaan välittänyt p*skaakaan siitä mikä ihminen siinä on vain onko edes. Ei ole kyllä tullut itseasiassa huomattua siinä ketään. Vain ne on jääneet mieleen, kun h*oranp*skat on aiheuttaneet joku paranoidisen shown siinä. Eli harhaisina h*orina mä olen pitänyt, jos jonain.

Mutta todellakin jos haluaa jutella ihmisten kanssa, niin se postipisteellä seisominen ei ehkä ole se fiksuin ammatti. Mene baarimikoksi! Ne vissiin rupattelee asiakkaiden kanssa... ainakin niiden yksinäisten, joilla ei ole muuta ryyppyseuraa.

• Anonyymi00013

Löytyyhän teiltä lapsen törkeä paritus ym. Tällaisia vanhan liiton juttuja

• Anonyymi00014

Jehovissa tuomittu pedofiilejä ympäri maan ja orimattilassakin yksi lapsenraiskaaja. Onko nuo uskovaiset niin pienillä elimillä, että tarvitsee lapsia härkkiä. Kivitettäväksi joutaavat konut.

• Anonyymi00015

Nykyään ei löydy kuin kurahaaroja ja vaimon/lasten hakkaajia. Rikosrekisterissä useita liikenteen vaarantamisia ja niillä ylpeillään varsinkin jos hetken on poliisia karussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe