Mitkä eleet

Anonyymi-ap

Kaivatullasi viehättävimmät?

42

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapitus hiukan alta kulmien. Niin suloista.

• Anonyymi

Sellainen ujo hymy ja luulo etten tajua kun tuijottaa.

• Anonyymi

Olen ihan avoimesti katsellut ja haaveillut. En ole mitenkään yrittänyt peitellä sen hetkistä hyvää fiilistä ja onnellisuuden tunnetta. Olen toivonutkin, että välittyisi myös toiselle positiivista energiaa. 💁‍♂️💕🦋🙎‍♀️🌸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan avoimesti katsellut ja haaveillut. En ole mitenkään yrittänyt peitellä sen hetkistä hyvää fiilistä ja onnellisuuden tunnetta. Olen toivonutkin, että välittyisi myös toiselle positiivista energiaa. 💁‍♂️💕🦋🙎‍♀️🌸

Juu ei hän enää sitä ole peitellyt niinkään, ainakaan kun kaksin olemme. Mutta vähän pelottaa vielä katsoa liian kauan silmiin kuitenkin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei hän enää sitä ole peitellyt niinkään, ainakaan kun kaksin olemme. Mutta vähän pelottaa vielä katsoa liian kauan silmiin kuitenkin 😉

Mitä siitä pelätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siitä pelätä

Sitä pitää kysyä häneltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👀 katse on ollut välillä niin polttava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On välittynyt 💌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👀 katse on ollut välillä niin polttava.

Silmät jotka näkee sieluun! Herrainen jestas mitä kaikkea ne paljastaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sen jälkeen, kun energia on välitetty? Mitä sitten tapahtuu?

• Anonyymi

Positiivisuuden aura, se on harvinaista herkkua ja sitä ei korvaa mikään ;).

• Anonyymi

..😉

• Anonyymi

Jammaillee niin söpösti ja seksikkäästi 😊

• Anonyymi

Kiitos rakas. Jammailen kohta sänkyysi.

• Anonyymi

Kävely, sillä naisella henkeä salpaava kävelytyyli upealla kropalla. Saan vielä joskus laakin kun henkeä ahdistaa nähdessäni naisen.

• Anonyymi

✨💋✨

• Anonyymi

Tuskin

• Anonyymi

Näetkö häntä usein?

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi

Gubbe jatkaa yksinhöpötystään🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kyllä kyllä ja pari kiintiöhönöä on erottelevinaan nyansseja sitä mukaa kun massapostia satelee

• Anonyymi

Peppu keinuu seksikkäästi kun kävelee ohitse.

• Anonyymi
        UUSI

Ja se lantion keinutus 🤤

• Anonyymi

Kohteliaisuus ja ihanan pehmeä ääni! Muutenkin suloinen!

• Anonyymi

Kulta 🧑‍🦳💋💓

• Anonyymi

Se miten hän nainen kohtasi toiset. Enää en häntä näe kun lähti pois työpaikasta jo kuukausia sitte mutta tuntui että kaikki piti siitä tosi paljon. Harvoin oli huonolla tuulella ja sai aina itelle hyvän fiiliksen paskoinakin hetkinä. Lähti oikealle alalle.

• Anonyymi

Ketä oikein kaipaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä oikein kaipaat

Jotaki semmosta jonka poistuminen arjesta sattu yllättävän paljon.

• Anonyymi

Ei hauku muita ihmisiä.

• Anonyymi

Katseet.

• Anonyymi

Keskisormi ikkunassa 😍

• Anonyymi
        UUSI

🤬🫵🏿🤏🏿🖕🏿🌵Nii' i

• Anonyymi

Se että hän on kylmä kohtaani eikä ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Ehkä se kun ei tiedä lähteekö hän karkuun vai tuleeko kivasti juttelemaan siihen ihan viereen. Pidän enemmän tästä jälkimmäisestä, siinä on tunnetta, ja se hätäinen keskustelun viritys on jännittävä tapahtuma, mutta samalla se tuntuu hyvältä ja jotenkin rakkaalta.

• Anonyymi

Hymyilevä suu ja silmät

• Anonyymi

Yksittäinen ele oli se kun hän kerran esitteli kiinteää peppua nojaamalla vähän eteen päin. Olimme kahdestaan huoneessa jossa muuten oli aina enemmänkin porukkaa. Vuosien takaiset tutut olemme eräästä syystä. Ihana nainen muutenkin, usein erään sillan luona kohtasimme myös.

• Anonyymi

ääni, hymy, katse lempeä

• Anonyymi
      UUSI

Keskittynyt ilme, määrätietoiset liikkeet, se tapa jolla hän peilaa eleitäni ja ilmeitäni. Voi se olla tarkoituksellistakin, mutta koska tämä on Ikävä-palsta, aion kuvitella sen tahattomasti ja aidoksi reaktioksi.

• Anonyymi
      UUSI

Velmu katse, hymy, silmät, rypyt, iho, hiukset, pituus, vatsa, niin kiltti ja auttavainen. Miehekäs olemus ja ottaa sen minkä haluaa häpeilemättä.

• Anonyymi
      UUSI

Ihanuus M nainen kun lipoo huuliaan, onkohan ollut sattumaa huulten kostutusta vai onkohan minulle liponut, koska näin samassa tilassa istuessa on jonkin kerran käynyt?

• Anonyymi
      UUSI

Niin totinen, vakavasti otettava, ei saa härnätä tai ainakaan jäädä siitä kiinni. Hurmaava, hymyilee sisäänpäin, joskus lipsahtaa näkyvä hymy tai jopa nauru.

• Anonyymi
      UUSI

Hän kiinnitti huomioni mietteliäällä katseellaan, ja tuli mieleen että ne olivat auringon lämmittämän maan väriset, enkä oikein tiennyt mitä tehdä asialle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2471
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2410
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1094
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      853
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      813
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      811
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      795
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      709
    Aihe