Kaivatullasi viehättävimmät?
Mitkä eleet
42
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Tapitus hiukan alta kulmien. Niin suloista.
- Anonyymi
Sellainen ujo hymy ja luulo etten tajua kun tuijottaa.
- Anonyymi
Olen ihan avoimesti katsellut ja haaveillut. En ole mitenkään yrittänyt peitellä sen hetkistä hyvää fiilistä ja onnellisuuden tunnetta. Olen toivonutkin, että välittyisi myös toiselle positiivista energiaa. 💁♂️💕🦋🙎♀️🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan avoimesti katsellut ja haaveillut. En ole mitenkään yrittänyt peitellä sen hetkistä hyvää fiilistä ja onnellisuuden tunnetta. Olen toivonutkin, että välittyisi myös toiselle positiivista energiaa. 💁♂️💕🦋🙎♀️🌸
Juu ei hän enää sitä ole peitellyt niinkään, ainakaan kun kaksin olemme. Mutta vähän pelottaa vielä katsoa liian kauan silmiin kuitenkin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei hän enää sitä ole peitellyt niinkään, ainakaan kun kaksin olemme. Mutta vähän pelottaa vielä katsoa liian kauan silmiin kuitenkin 😉
Mitä siitä pelätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siitä pelätä
Sitä pitää kysyä häneltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👀 katse on ollut välillä niin polttava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On välittynyt 💌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👀 katse on ollut välillä niin polttava.
Silmät jotka näkee sieluun! Herrainen jestas mitä kaikkea ne paljastaa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sen jälkeen, kun energia on välitetty? Mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi
Positiivisuuden aura, se on harvinaista herkkua ja sitä ei korvaa mikään ;).
- Anonyymi
..😉
- Anonyymi
Jammaillee niin söpösti ja seksikkäästi 😊
- Anonyymi
Kiitos rakas. Jammailen kohta sänkyysi.
- Anonyymi
Kävely, sillä naisella henkeä salpaava kävelytyyli upealla kropalla. Saan vielä joskus laakin kun henkeä ahdistaa nähdessäni naisen.
- Anonyymi
✨💋✨
- Anonyymi
Tuskin
- Anonyymi
Näetkö häntä usein?
- Anonyymi
Gubbe jatkaa yksinhöpötystään🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kyllä kyllä ja pari kiintiöhönöä on erottelevinaan nyansseja sitä mukaa kun massapostia satelee
- Anonyymi
Peppu keinuu seksikkäästi kun kävelee ohitse.
- AnonyymiUUSI
Ja se lantion keinutus 🤤
- Anonyymi
Kohteliaisuus ja ihanan pehmeä ääni! Muutenkin suloinen!
- Anonyymi
Kulta 🧑🦳💋💓
- Anonyymi
Se miten hän nainen kohtasi toiset. Enää en häntä näe kun lähti pois työpaikasta jo kuukausia sitte mutta tuntui että kaikki piti siitä tosi paljon. Harvoin oli huonolla tuulella ja sai aina itelle hyvän fiiliksen paskoinakin hetkinä. Lähti oikealle alalle.
- Anonyymi
Ketä oikein kaipaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä oikein kaipaat
Jotaki semmosta jonka poistuminen arjesta sattu yllättävän paljon.
- Anonyymi
Ei hauku muita ihmisiä.
- Anonyymi
Katseet.
- Anonyymi
Keskisormi ikkunassa 😍
- AnonyymiUUSI
🤬🫵🏿🤏🏿🖕🏿🌵Nii' i
- Anonyymi
Se että hän on kylmä kohtaani eikä ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Ehkä se kun ei tiedä lähteekö hän karkuun vai tuleeko kivasti juttelemaan siihen ihan viereen. Pidän enemmän tästä jälkimmäisestä, siinä on tunnetta, ja se hätäinen keskustelun viritys on jännittävä tapahtuma, mutta samalla se tuntuu hyvältä ja jotenkin rakkaalta.
- Anonyymi
Hymyilevä suu ja silmät
- Anonyymi
Yksittäinen ele oli se kun hän kerran esitteli kiinteää peppua nojaamalla vähän eteen päin. Olimme kahdestaan huoneessa jossa muuten oli aina enemmänkin porukkaa. Vuosien takaiset tutut olemme eräästä syystä. Ihana nainen muutenkin, usein erään sillan luona kohtasimme myös.
- Anonyymi
ääni, hymy, katse lempeä
- AnonyymiUUSI
Keskittynyt ilme, määrätietoiset liikkeet, se tapa jolla hän peilaa eleitäni ja ilmeitäni. Voi se olla tarkoituksellistakin, mutta koska tämä on Ikävä-palsta, aion kuvitella sen tahattomasti ja aidoksi reaktioksi.
- AnonyymiUUSI
Velmu katse, hymy, silmät, rypyt, iho, hiukset, pituus, vatsa, niin kiltti ja auttavainen. Miehekäs olemus ja ottaa sen minkä haluaa häpeilemättä.
- AnonyymiUUSI
Ihanuus M nainen kun lipoo huuliaan, onkohan ollut sattumaa huulten kostutusta vai onkohan minulle liponut, koska näin samassa tilassa istuessa on jonkin kerran käynyt?
- AnonyymiUUSI
Niin totinen, vakavasti otettava, ei saa härnätä tai ainakaan jäädä siitä kiinni. Hurmaava, hymyilee sisäänpäin, joskus lipsahtaa näkyvä hymy tai jopa nauru.
- AnonyymiUUSI
Hän kiinnitti huomioni mietteliäällä katseellaan, ja tuli mieleen että ne olivat auringon lämmittämän maan väriset, enkä oikein tiennyt mitä tehdä asialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492471Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222410- 1121381
- 421094
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66853- 56813
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26811Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39795Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30709