Sisu venyttää senttiä

Anonyymi-ap

Sisu on ostana puruimuriin putkia Temusta HALAVALLA. Inisee kun ei saa venytettyä putkia metrisiksi. Joku sentti puuttuu. Totista huuuumoria on Sisun vääntö?

40

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1 viesti poistettu vaikka ihan hauska keskustelun aihe.
      Sisu oli aika jäykkis puruimurinletkuvideolla.

Mulla jos olis ulkomaalaistuttuja niin pyytäsin sanomaan: puruimurinletku.

• Anonyymi

Koetin vain kysyä, oliko puruimuri Robota merkkinen.
        Sitä ei sensuuri sallinut.

• Anonyymi

Temukin kumppaniksi,se vaan ropottaa ja temuttaa,tilasin.

• Anonyymi

Melko temunen koko ukko. Hirmu ankeeta on sen huumori. Jos ollenkaan.

• Anonyymi

Hyvin kommentoitu!

• Anonyymi

Synkän näköinen Halloween-naama on tuo raihnainen vanhus. Kyllä oli taas niin toivottoman näköistä kanalintujen pyyntiä eukkonsa kanssa. Kainuun Herman Munster läpsii hirvikärpäsiä niskastaan, kun pitäisi kanalintuja ampua.
      Sisun kanalinnustaminen näyttää samalta, kuin jos 65-vuotias alkaisi opettelemaan polkupyörällä ajamista.
      Raahaa mukanaan siinä paaliin joutavassa pakettiauton romussaan sitä vanhaa kuorma-auton vannetta, mihin tekee sitten nuotion makkaran paistoon. Nolaa noilla tempuillaan koko nälkämaan väestön.

• Anonyymi

Jooseppi on tilannu Temusta laakereita leski rouvien mehulinkojen huoltoa varten ja on lähössä Utajärvelle. Erämökin ronski plösö emäntä kysyy Joosepilta eikö jo sentin venytys riittäisi ja voitaisiin investoida sähköliesi?? Jooseppi jylisee Hoh, hoo kyllä täällä nälkämaan akat joutaa tekemään sirkkelillä klapeja ja lämmittämään hellalla vaikka pettuvelliä!! Hoh, hoo!!!

• Anonyymi

Hyvin kommentoitu,sisu se vaan ropottaa.

• Anonyymi

Istukos ne koko yön siinä valkialla kun pimiällä istuvat ja sitten aamulla istuvat. Kovia istumaan.

• Anonyymi

Siivikon Herman Munster oli olevinaan ovela, kun julkaisi typerän jo yli kaksi kuukautta sitten kuvatun linnustusvideon vasta nyt marraskuun puolivälissä. Tästä eteenpäin vuoden loppuun asti saa enemmän tubemassia, kuin muuna aikoina julkaistuista arvottomista roskavideoista.
      Ilmankos nyt kaikki kynnelle kykenevät molopäät yrittää tuupata jos jonkinmoista arvotonta roskavideota nyt näytille. On se kyllä järkyttävää sen ukon "huumori".
      Joskus 80-luvun alussa tuli televisiosta saksalainen huumorisarja nimeltä "saa nauraa". Se ohjelma oli kuin Siivikon Sisun huumori... kukaan ei siitä ottanut selvää, että millä kohdalla olisi pitänyt nauraa...

• Anonyymi

otin googlen kuvahaulla kuvan herman munster. sehän on kuin ilmetty siivikon sisu.

• Anonyymi

Nää onkii sitcomia vai shitcomia.....mite se kirjotellaan?

• Anonyymi

Seuraavassa videossa odotetaan Sisulta uuden metsästyskiväärin esittelyä. Mikä on kaliperi? Ottiko .308 Win paukun, joka käy teerestä hirven kautta suteen ja karhuun. Tosiasiassahan se kaliperi ei noista elukoista kelpaa hyvin mihinkään, mutta lain mukaan sallitaan noihin kaikkiin. .308 Win. sopii hyvin vain metsäkauriille.
      Lataako Sisu itse patruunat lastulevymökin seinen sisäpuolella? Tarkkana ukkona supistaa ensin hylsyt ja mittaa ruudin niin tarkkaan panokseen, että viimeinen ruutijyvä halkaistaan vielä partakoneen terällä ennen hylsyyn pudottamista... siitä se tarkka patruuna syntyy.
      Synteettisellä tukilla näytti olevan ja äänenvaimennin oikein piipun nokassa. Kiväärin päällä oleva kiikaritähtäin kiinnostaa. Tilasiko Temusta kiinalaien halvan 4 x 32 pienoiskiväärin kiikarin, vai lukeeko kiikarin päällä oikea laatumerkki, kuten esim. Kahles.

• Anonyymi

Innolla seurataan mestaria,porukalla.

• Anonyymi

Jooseppi on lähdössä kohti Utajärveä ja jylisee oven suussa, pitäkäähän putiikki pystyssä, hoh, hoo !!! Ransiitin kyljissä on uudet teippaukset. "Kaikkea tehhään ja kysyä voi mitä vaan! Ei enää sentin venytystä vaan osamaksukin onnistuu". Rööperi asettuu kuistille kiikaroimaan pullonpohja linssillä latvalintuja. Plösö uus anupilla kuulostaisi olevan lintu haukussa. Erämökin ronski plösö emäntä supattaa posket punaisina hehkuen, että joko kohta Jooseppi investoisi mökkiin sähkölieden??

• Anonyymi

Hyvin kommentoitu!! Joosepin huumori on tosi kuivaa eikä kukaan tiedä missä kohti piti nauraa???

• Anonyymi

Tullooko jooseppi sisulle lumitöihin jylisevällään.

• Anonyymi

Piha polulla mennessään Jooseppi vielä jylisee niin, että mökissä ikkunat tärisee; "Minä en osta mitään, minä vain myyn!! Anuppi on sitä varten, että ostaa kodinkonneita ja vaikka sirkkelin!! minä myyn!! Niin kuin myin edellisenkin anupin lahjottamat kodinkonneet!!" Mökissä hellan äärellä ronski plösö emäntä hihittää posket punaisina, että on se kyllä isäntä, hi, hii....

• Anonyymi

Tane kuvaa kaiken.

• Anonyymi

Sen jutuille voi hihitellä silleen pitkin matkaa. Ihi ihi ja uhu uhu.

• Anonyymi

Oli se kyllä hyvä kun vanhoilla päivillään sai vielä ikioman Jooseppi Herman Munsterin isännäksi hihittää erämökin ronski plösö emäntä ja lisää klapia lieden pesään... Meinasi jo mennä parasta ennen päiväys umpeen, tsihii...

• Anonyymi

Sen kivääri on 0.22LR tai ilmakivääri!?

• Anonyymi

Tarkka on ropottaja.seurataanpas.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Ei sitä muuten suosikiksi pääsisi.

• Anonyymi

Kyllä te ootte siellä jumalan selän takana tyhmää porukkaa 😹😹😹

• Anonyymi

Joosepin siwmenpyssyn suoja pussiin on käytetty kaksi oravan nahkaa ja häntä on koristeena. Jooseppi on perustanut Utajärvelle kerhon jossa leski rouvat pääsevät harjoittelemaan siemenpyssyn käyttöä.

• Anonyymi

Kumpi on teistä parempi, Tölkki-Transporter vai Ransetti?
      Tölkki lähtee ainakin paremmin käyntiin kuin Ransu mutta kuinka muut ominaisuudet?

• Anonyymi

Jooseppi Herman Mynster jonka siemenpyssy on lippaallinen kertatuli cal. 22LR (löysä reikä). Ransiitin kojelaudalle sopii lepuutettavaksi ko. ase. Eihän sitä muuten siemenpyssy kerhon vetäjäksi pääsisikään!

• Anonyymi

Kateellisena kirjoitatte
      Siivikon Sisu on tavallinen mies joka kehittelee ja tekee kaikenlaista.
      Uskaltaa ne esittää juutuupissa.
      Hyvä niin.
      Katsojia ja kanavan tilaajia on paljon.
      Kiitos hänelle hyvistä pätkistä !

• Anonyymi

Siivikon Sisu... Halloween meni jo... voit ottaa jo sen naamarin pois päästäsi!

• Anonyymi

Sisu vie 100-0.

• Anonyymi

Nukkuisin.En saata.Tämä turhamisuuteni jäytää sieluani .Kateilen kaikkia.Kateilen hautaan asti ja vielä sittenkin.Ehkä? Saanko jotain hyvää kateilemalla, arvostelemalla kaikkia. Minäkö tekisin kaikki paremmin.Oikein? En tekisi. Olen turhamainen moukka. Oma viisas.Omasta mielestä.

• Anonyymi

Jaksuja,hae apuva.

• Anonyymi

Tuliko niistä 100.0 senttisiä venyttämällä?

• Anonyymi

Sisumies pinnalla ,kateus ansaitaan,aina.

• Anonyymi

Sisu se vaan naatiskelee suosiossaan.kohta 10 tonni karjaa.

• Anonyymi

Ajattelen sisus yöt.tämä tuntuu minulle sopivalta elämältä.siinä on sisältöä Sisu vie 100-0.olenko unelmavävy?

• Anonyymi

Sisu... ota Halloween naamari jo pois päästäsi.... ja Plösöltä kanssa... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Seriffi vie taas.😂jylisevät jäi tanelle.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe