Joo, se kaupunki sitten pisti Lippuniemi/Paloisvuori alueen pimeäksi. Ei pala katuvalot ei, mutta pururadalla näkyy lamput loistavan, eihän sitä Parempiosaisten Harrastuksia saa Häiritä, sattuu vielä kopsahtamaan ohta petäjään pimeässä. Pudottiin sitten lopullisesti "vähempiarvoiseen sakkiin" kun ei edes katuvaloja saada, Kiitos Kaupunki Tästäkin Huomiosta!
Katuvalot pois päältä
Anonyymi-ap
6
293
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä on jokin vika jota korjataan. Sitten kun korjattu ja valo palaa niin muista että olit alimmassa joukossa.
- Anonyymi
Hiasta on korjaukset, jo toista yötä seutu pimmeenä. Nii, ja eikös yleensä ilmoitella jos on jotakin vikaa?
- Anonyymi
Millä tavoin pururadalla liikkuminen on parempiosaisten harrastus?
- Anonyymi
Eikö näe kessua vetää partsilla?
- Anonyymi
Siitäkin edestä eräässä kaupungin kerrostalossa on valoja kuin joulukuusessa.
- Anonyymi
Niin ja vielä joukossa vilkkuvia valoja 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 701303
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2051289- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837