Pahalta näyttää sillä niin yli-innostunut hän tuntuu olevan kun "MUN kirja tulee ulos" huomenna . Tosin sen kirjan on kirjoittanut aivan joku muu mutta pääasia että hänkin on "MUN kirjailija".
Mutta tästä innostuksesta tuli kyllä deja-vu.
Muistanpa, miten hän oli tikahtua onneensa, kun hän aikoinaan selitti, että hän on perustanut MUN ikioman yrityksen. Mitenkä sen kanssa sitten kävikään?
Seuraavan kerran hän oli tikahtua, kun MUN vaatemallistoni tuli julki. Mitenkäs senkään kanssa kävi?
Mutta pääasia, että Sieppi on niin tavattoman kiitollinen seuraajilleen. Itsekkyys vaan paistoi tästäkin läpi, kun hän liveohjelmassaan kiitti seuraajiaan: hän muotoili sen "kiitos seuraajistani" . Hän ei siis suinkaan kiittänyt seuraajiaan vaan siitä että hänellä on näitä seuraajia, jotka ovat mahdollistaneet hänen ökyelämäänsä. Sen sijaan itse seuraajat eivät saaneet kiitoksen sanaa Kaakamon kirjailijalta.
Tikahtuuko Sara Sieppi ennen keskiviikkoa?
120
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Todella vähän tykkäyksiä Saran instassa kun ottaa huomioon hänen seuraajien määrän.
- Anonyymi
Ai Sarakin käyttää tuota kikkaa että viimeisimpänä postauksena se joka on saanut eniten tykkäyksiä. Saralla näyttää olevan 7 kk vanha postaus ekana. Sehän näyttää sitten tilastoissa hyvältä ja siksi pitävät noita vanhoja postauksian alussa. Mutta Sara onkin kikkailija jopa veroasioissa.
- Anonyymi
Kommentteja on vielä vähemmän suhteessa seuraajien määrään. Yli 200 tuhatta seuraajaa ja jotain alle parikymmentä kommenttia, jos sitäkään. Ja suurin osa kuolaavilta miehiltä tietenkin ja tytöiltä jotka kysyvät että mistä tuo mekko on, mistä nuo kengät on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentteja on vielä vähemmän suhteessa seuraajien määrään. Yli 200 tuhatta seuraajaa ja jotain alle parikymmentä kommenttia, jos sitäkään. Ja suurin osa kuolaavilta miehiltä tietenkin ja tytöiltä jotka kysyvät että mistä tuo mekko on, mistä nuo kengät on.
Taitaa tulla kirjasta ainoastaan kuluja 😫.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku nuori ostaa kirjan ja jos heilläkään on siihen edes rahaa. Ihmettelen miten noin nuori kirjoittaa kirjan ja kaikkihan on kuitenkin jo ollut luettavissa Saran töppäilyt ja vaihtuvat miehet samoin.
- Anonyymi
Ja seuraajien määrä laskee kuin lehmän häntä, parhaimmillaan niitä taisi olla yli 260 000. Ihmiset tulevat pikkuhiljaa järkiinsä, kun tajuavatn että elättävät tuota itsekästä ekokatastrofia.
Mitenköhän muuten tuo lehmävertaus tuli mieleen, kun ajattelen Kaakamon ikääntyvää varamissiä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jeesus näitä kommentteja, joku REPPANA kyttää jotain tykkääjiä! Samainen immeinen näyttää kyttäävän erään toisenkin julkkisnaisen tykkäyksiä!
PS. Minä en esim. koskaan käy laittamassa tykkäyksiä, vaikka näitä ko. naisia seuraankin. Minusta nuo tykkäykset on lähinnä kakaroiden touhua. Mun 15 v. tytär on niin tohkeissaan tykkäyksistä ja sen asian ymmärtääkin, mutta että aikuinen.....ja joku hölmö jaksaa vielä seurata jonkun tykkäysten määrää....🤣😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jeesus näitä kommentteja, joku REPPANA kyttää jotain tykkääjiä! Samainen immeinen näyttää kyttäävän erään toisenkin julkkisnaisen tykkäyksiä!
PS. Minä en esim. koskaan käy laittamassa tykkäyksiä, vaikka näitä ko. naisia seuraankin. Minusta nuo tykkäykset on lähinnä kakaroiden touhua. Mun 15 v. tytär on niin tohkeissaan tykkäyksistä ja sen asian ymmärtääkin, mutta että aikuinen.....ja joku hölmö jaksaa vielä seurata jonkun tykkäysten määrää....🤣😂Tykkäyksiin ja sellaisiin noilla homma perustuu, olet hyödytön idoleillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Minä en esim. koskaan käy laittamassa tykkäyksiä, vaikka näitä ko. naisia seuraankin. Minusta nuo tykkäykset on lähinnä kakaroiden touhua. Mun 15 v. tytär on niin tohkeissaan tykkäyksistä ja sen asian ymmärtääkin, mutta että aikuinen.....ja joku hölmö jaksaa vielä seurata jonkun tykkäysten määrää....🤣😂Kyttäät kuitenkin eli tyhmä. Kasvata kakaraasi. Siitä on hyvää vauhtia tulossa myös tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sara ollut munahaukka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sara ollut munahaukka?
Kyllä on ollut,mikäli otsikot pitää paikkansa🤑
- Anonyymi
Vali vali kirja on nyt julkaistu. Ulinat keskenmenoista alkoivat jo. Aivan kuin vain Siepille sattuisi kaikki paha. Voi kyynel.
- Anonyymi
Miksi seuraat hänen tekemisiään?
- Anonyymi
Sieppikin on nyt pahan paikan edessä. Tykkääjät vähenevät samaten rahantulo. Ansiot hiipuu, niin pitää keksiä jotain ja paljastuskirjahan on hyvä kikka, kertoa kaikki edelliset suhteet ja kuinka petettiin ja jos ei sekään tehoa niin keskenmeno keissit peliin , se on varma keino saada ymmärrystä ja sääliä ja sitä kautta lisää seuraajia.
Huh huh . Kaakamon varamissukalle voisi sanoa....oliko sulla vielä muuta !! - Anonyymi
Tuskin saa Nobel palkintoa, edes roskakirja sarjassa. Varamissin muistelman ei jatkoon.
- Anonyymi
Jaahas! satukirjanko se Sieppi sitten lykkäsikin ? kun ei enää nappien avaaminen ja pöksyjen laskeminen riitä! niin kaivetaan sitten tällainen keskenmenokortti esiin, jos vaikka sillä pääsisi taas otsikoihin. Ja kun siepon tuntee niin tietää että yksi keskenmeno ei riitä vaan niitä tarvitaan ainakin neljä
- Anonyymi
Olet kyllä sairas ihminen. 🙄
- Anonyymi
Ei keskenmenot ole koskaan leikin asioita ja jos vielä niin paljon on Saralle tullut perätysten.
- Anonyymi
10:27 Oletko ajatellut hoitoon hakeutumista, olet nimittäin sairas?
PS. Sinä tuskin tunnet Sieppiä, ehkä jostakin tiedät, muttet tunne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä sairas ihminen. 🙄
Kumma kun ihmiset eivät opi että varamissin puheessa on aina Lapin lisän lisäksi myös sieppilisää . Onhan se nähty niin moneen kertaan jo noissa Iholla -ohjelmissa, että pullero puhuu ns muunneltua totuutta.
- Anonyymi
10:27 Sieppi tuskin sinun kaltaisia ihmisiä haluaa edes tuntea, joten eiköhän tuo sinun kirjoituksesi ole pelkkää höpöhöpöä....Sairasta näyttää olevan myös sun kommentointisi!
Noin huonoa kirjoitustaitoa en ole muuten aikoihin nähnyt....kirjoitus yhtä pötköä, ilman
välimerkkejä tai väärässä paikassa, lause aloitetaan isolla kirjaimella ja Erisnimi isolla alkukirjaimella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:27 Sieppi tuskin sinun kaltaisia ihmisiä haluaa edes tuntea, joten eiköhän tuo sinun kirjoituksesi ole pelkkää höpöhöpöä....Sairasta näyttää olevan myös sun kommentointisi!
Noin huonoa kirjoitustaitoa en ole muuten aikoihin nähnyt....kirjoitus yhtä pötköä, ilman
välimerkkejä tai väärässä paikassa, lause aloitetaan isolla kirjaimella ja Erisnimi isolla alkukirjaimella.Korjaus; Erisnimi tässä tapauksessa aloitetaan pienellä kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskenmenot ole koskaan leikin asioita ja jos vielä niin paljon on Saralle tullut perätysten.
Mutta ei myöskään mainostamisen arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskenmeno on henkilö kohtainen asia. Niillä ei pidä kerjätä myötätuntoa tai levitellä koko maailmalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskenmeno on henkilö kohtainen asia. Niillä ei pidä kerjätä myötätuntoa tai levitellä koko maailmalle.
Eikös nuo keskenmenot ja suhteet eksiin ole henkilökohtaisia asioita, ei niistä huudella koko maailmalle,. Kaikki kortit, ei mitään pyhää enää, pöydälle , jotta nimi näkyy lehdissä ja saa roikkua julkisuudessa. Saran tarina Saran kertomana ja huomatkaa AINA syyllinen (viallinen) on se toinen osapuoli ja Sara viaton - ovatko hänen seuraajansa todelle noin helposti vietävissä?
- Anonyymi
Roopekin paneskeli sieppiä vuosikaudet🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun ihmiset eivät opi että varamissin puheessa on aina Lapin lisän lisäksi myös sieppilisää . Onhan se nähty niin moneen kertaan jo noissa Iholla -ohjelmissa, että pullero puhuu ns muunneltua totuutta.
Saraa on moni mies painanut edestä ja takaa
- Anonyymi
Sarasta tulee aivan mahtava ja rakastava äitiö lapsilleen ja toivotaan että hän saa lapsia vielä elämäänsä.
- Anonyymi
Juu juu nyt kaikki jännittämään ja toivomaan!
- Anonyymi
10:27 Kommentoijalta kysyisin, oletko koskaan kokenut keskenmenoa? Miltä se sinusta tuntui?
PS. Minä olen ja vieläpä kolme kertaa, tosin sen jälkeen olen saanut kokea ihanan äitiyden. - Anonyymi
No, tuo tasapaksu onneton kirja on alta aikayksikön siellä, mihin se kuuluukin:
Pölyttymässä Halpa Hallin alekorin alimmaisena hintaan 0,50 EUR
Miksi tuollainen turha kirja pitää saada tehtyä, vain siksi, että olisi toiveena helppoa rahaa saatavilla tietysti. Mutta ketä voisi oikeasti kiinnostaa tällaisen kirjan "sisältö"....?- Anonyymi
Onhan sellainenkin turha kirja kuin Taistelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintään yhtä turha.
Vastenmielinen kyhäelmä....
Kuin seiskaluokkalaisen "minun kesälomani" laatutasoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sarjaa on tämä Siepin tuotos kuin oli Martinan Taistelija !
Näiden mielikuvatuotosten paikka on ALE-laarin pohjalla !
- Anonyymi
Syöppö varmisti nyyhkytarinallaan, että pysyy otzikoidsa vaikk kirjasta ei tulisikaan seuraabaa finlandia voittajaa
- Anonyymi
Finlandia voittaja ehdokas 2025!
Nyt lähti täysillä kahvit näppikselle!!
Buah buah buahahhhahahaaahahahaahahhahahaahahhahaaaaa!
Nyt lähtee taju, naurattaa niin että pullaan pian tukehtuu!
Buah buah buahahahhhahhahahahhahahhahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Anonyymi
Puhuuko Syöpäkirjassaan mitään keskenmenoistaan vai onko tämä keskenmenojuttu ihan uutta keksintöä?
- Anonyymi
Olen itse oikeasti saanut keskenmenon, enkä varmasti olisi kyennyt menemään jalkapallomatsiin samana iltana!
- Anonyymi
Olen itse saanut keskenmenon oikeasti, enkä varmasti kyennyt illalla menemään jalkapallomatsiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse saanut keskenmenon oikeasti, enkä varmasti kyennyt illalla menemään jalkapallomatsiin!
En osaa kuvitella Sieppiä hellänä äitinä, koska on niin MINÄ ITSE ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieppi on niin kiltti ja kunnollinen, ei mitään vikaa, eikä syytä koskaan hänessä, vaan aina kaikissa muissa ilkeissä ihmisissä, kertoo prinsessa itse.
- Anonyymi
Ei kai ne ole kirjaan ehtineet jos tämän vuoden Tammikuussa ensimmäinen, ja viimeisin elokuussa. Viikkolehden haastatteluissa kertoo noista.
Uskommehan, ja jaamme säälitykkäyksiä Saran instaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäks mitä, ei sun tarvitse kuvitellakaan! Hoidat vain oman äitiytysesi tai isyytesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse oikeasti saanut keskenmenon, enkä varmasti olisi kyennyt menemään jalkapallomatsiin samana iltana!
Sieppi onkin supernainen.
- Anonyymi
Hyviä juttujahan Sieppi kertoo esim. Granlundin tapauksesta ja sitten "Siitä" eli ilmeisesti ex-avomiehestään. Seiska nosti esille vain ulosottojutut koska Seiska on niihin erikoistunut. Onkos muuten "Se" eli Roope jotain Hörkön kavereita? Hörkkö oli Roopen podcastissa vieraana.
- Anonyymi
Seiska on paljastanut Roopen pettämisiä kun oli suhteessa Siepin kanssa. Sieppi kertookin että hänen alkoholisti ja pettäjämiehensä kännykkä oli täynnä viestejä ja videoita tutuilta naisilta.
- Anonyymi
Tiedän jonkun toisenkin alkoholistin ja pettäjämiehen jota naiset vonkasivat alvariinsa. Herutteluviesteillä kännykkään ja tätä rataa.
- Anonyymi
Sieppi on sieppi, onneksi nyt on vihdoinkin "oikea" mies siepattuna. Nyt pitikin sitten tekaista kirja missä saa selitellä elikäs siepitellä menneet tyrkkyilyt, suhteet, mollata miehet, Sara itsehän on niin sivistynyt realisti, että oikein kummastuttaa mitenkä noin fiksuna on voinutkin kompuroida ensinkään aiemmin elämässään. Kaikkea hyvää Kaakamon Siepille elämäänsä ja liuta lapsia, jotta someen riittää sisältöä tuleviksikin vuosiksi ja tarinoita seuraavaksi kirjaksi. Kyllä on korkeatasoisia tuotoksia tulevaisuudessakin luvassa. NOT!
- Anonyymi
En hyväksy ihmisiä ketkä löytäävät vikoja ex- puolisoista ja että niistä vielä kirjoittaa kirjan. Pitää itseään ainoastaan puhtaasti hyvänä ihmisenä ja ei huomaa omia virheitä ollenkaan. Miksi jäi suhteeseen ja antoi polkea itsensä maanrakoon miehen taholta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy ihmisiä ketkä löytäävät vikoja ex- puolisoista ja että niistä vielä kirjoittaa kirjan. Pitää itseään ainoastaan puhtaasti hyvänä ihmisenä ja ei huomaa omia virheitä ollenkaan. Miksi jäi suhteeseen ja antoi polkea itsensä maanrakoon miehen taholta.
Voi jos joku mies kertoisi julkisuuteen, miten laiska ja vetelä joku nainen oli, niin varmaan linnaan joutuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jos joku mies kertoisi julkisuuteen, miten laiska ja vetelä joku nainen oli, niin varmaan linnaan joutuisi.
Mies voisi myös paljastaa, miten tyhmä ja itseään täynnä moni puoliso on. Moni kakku oikeasti päältä kaunis, mutta silkkaa sontaa sisältä.
- Anonyymi
eikö kesken meno kone tajua ettei apinat ja ihmiset ei voi lisääntyä..
- Anonyymi
4kesken menoa vuodessa eikä tajua eläimet kuulluu viidakkoon elä pyllistä niille.
- Anonyymi
Sieppi on melkoinen satutäti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieppi on melkoinen satutäti
Melkein Torpan Maisan veroinen
- Anonyymi
Kaakamon varamissi vain Kaakamoon kaakattamaan, kyllä siellä paikallisessa S-Marketissa kirja myy kuin häkä!
Ja kylän vanhat pojat voi antaumuksella peräkammarin hämärässä oikein perehtyä kirjan antiin.... - Anonyymi
Eiks syöpöllä todellakaa oo mitäään itsekritiikk? Häpeäisi!!!
- Anonyymi
Voi pyhä Jysäys nyt tuli vitsikirja myyntiin.Jos ei muuta niin saatte nauraa ,minä ainakin nauroin että vesi silmisti vuoti.Ovat jo nuo Iltalehden lööpit ,niin hauskoja .Mitä ne nuo Ö luokan julkkikset oikein hakee noilla ulostuloilla.
- Anonyymi
Onko pakko oksentaa julkisuuteen kaikki yksityiselämän vanhatkin jutut???
Jokainen yksityiskohta lakanoiden vaihdosta alkaen vaan töötätään esille.
Siis eikö mikään ole enää pyhää? Ja mitäköhän miehillä olisi kerrottavaa
tästä naisesta??? - Anonyymi
Miksi ei saisi kirjoittaa, onhan vuosien saatossa hyvin moni kirjoittanut itsestään ja elämästään kirjoja. Ei ole helppoa alkoholistin rinnalla, joten hyvä jos joku nuori nainen ottaa opikseen ja ei jää katselemaan tuollaista meininkiä. Siinä itsekin sekoaa ja muuttuu, kuten Siepin siteerannut iltapäivälehtikin kirjoittaa. Eihän kukaan tietäisi kirjojen sisällön ellei ip-lehdet niistä kirjoittaisi..
- Anonyymi
Miks oli alkoholisti miehen kanssa? Mies otti eron kuitenkin ja jätti Saran. Olisi kai vieläkin miehen kanssa ja nyt ruikuttaa mennyttä elämäänsä sen miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks oli alkoholisti miehen kanssa? Mies otti eron kuitenkin ja jätti Saran. Olisi kai vieläkin miehen kanssa ja nyt ruikuttaa mennyttä elämäänsä sen miehen kanssa.
roope salminen
- Anonyymi
Rahantarveko on niin suuri, että tämä uskomaton "muistelmateos" on ollut pakko tehdä. Todellista huor...
- Anonyymi
Vaikka Sieppi näyttää 80 vuotiaalta, niin elämänkokemus todellisesta elämästä on puhdas nolla! Se oikea elämä ei ole valkoinen sohva, jota somessa esitellään.
- Anonyymi
apinarokko alapäässä ja yläpääss ei mitään.
- Anonyymi
Sara kertoo et on itse väkivaltainen ja läpsinyt ex-puolisoa ja nyrkillä hakannut reijänkin vessan oveen. 🥵. No rehellisyys maan perii ja on sanontakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara kertoo et on itse väkivaltainen ja läpsinyt ex-puolisoa ja nyrkillä hakannut reijänkin vessan oveen. 🥵. No rehellisyys maan perii ja on sanontakin.
Onkohan Saralla kaikki kamarit lämpimillä🤑
- Anonyymi
Ihana rouva. Käytöstavat ja joku raja pidettävä suuttuessakin. Naapuri parat.
- Anonyymi
Enkeliä on aina yrittänyt esittää, syy aina muissa ei prinsessassa.
- Anonyymi
Tunnustaa "jotain" omasta käytöksestään siksi, että ehtii ennenkuin totuus hänestä paljastuu muualta ja yrittää näyttää "fiksummalta" . Nyt olisikin sitten kiire saada masuasukki, että pääsisi vatsan kanssa poseeraamaan. Oi aikoja, oi tapoja.
- Anonyymi
Kyllä olisi Roope saanut ympäri korvia jos olisi tullut Saran tietoon jo suhteen aikana että Roopesta on tehty rikosilmoitus seksuaalirikoksesta. No, Roope fiksusti jätti Saran kun sai tietää rikosilmoituksesta. Vuoden päästä sitten tulikin syyte ja asia tuli julkiseksi.
- Anonyymi
Aikamoinen mainehaitta olisi Saralle tullut jos olisivat olleet vielä yhdessä kun tuo asia olisi tullut esille. Siinä olisi Sara revitty kappaleiksi ja ehkä alettu pommittamaan yhteistyökumppaneita että työt katoaisivat, vaikka Saralla ei osaa eikä arpaa tuohon tapatumaan joka oli tapahtunut ennenkuin olivat Roopen kanssa alkaneen seurustelemaan. Mutta näillä kauniilla menestyneillä julkisuudessa olevilla naisilla on ne vihollisensa, kuten olemme nähneet ja täältäkin näemme.
- Anonyymi
Roope oli jo kutsunut Saran sille keikalle jonka keikan jälkeen sitten tuo tapaus sen toisen naisen kanssa oli. Eli Roope siinä jo pyöritti kahta naista yhtä aikaa. Mutta toki olihan Sara kutsuttuna kaikenlaisilla jääkiekkoilijoiden jatkoilla ym. eli ilmeisesti näitä julkisuudesta tuttuja naisia sitten kutsuttiin erilaisille jatkoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roope oli jo kutsunut Saran sille keikalle jonka keikan jälkeen sitten tuo tapaus sen toisen naisen kanssa oli. Eli Roope siinä jo pyöritti kahta naista yhtä aikaa. Mutta toki olihan Sara kutsuttuna kaikenlaisilla jääkiekkoilijoiden jatkoilla ym. eli ilmeisesti näitä julkisuudesta tuttuja naisia sitten kutsuttiin erilaisille jatkoille.
Kun Sara selittää Granlund -tapausta niin siitä tulee selville kuinka nämä nuoret kaunottaret pyörivät jääkiekkoiljoiden juhlissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Sara selittää Granlund -tapausta niin siitä tulee selville kuinka nämä nuoret kaunottaret pyörivät jääkiekkoiljoiden juhlissa.
Ai Suomessakin tällaista että urheilijat kutsuvat nuoria naisia jatkoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Suomessakin tällaista että urheilijat kutsuvat nuoria naisia jatkoille?
"Tuokaa shotteja niin kerron kaiken mitä tein kanadalaisen kanssa" huusi Sofiakin henkilökunnalle keväällä 2022 kun olivat Kellyn kanssa pämppäämässä. Sofia oli iskenyt jonkun kanadalaisen jääkiekkoilijan kun Suomessa oli pelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuokaa shotteja niin kerron kaiken mitä tein kanadalaisen kanssa" huusi Sofiakin henkilökunnalle keväällä 2022 kun olivat Kellyn kanssa pämppäämässä. Sofia oli iskenyt jonkun kanadalaisen jääkiekkoilijan kun Suomessa oli pelit.
Therman haaskasi rahansa 2020 lähtien Sofiaan ja jätti jäännösveroja ja muita maksamatta eikä tehnyt töitä ja bisnesskaverit kaikkosi Sofian takia ja nyt sitten on tullut vuosien saatossa sellaisetkin ulosotot, että varmasti menettää vielä Hangonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Therman haaskasi rahansa 2020 lähtien Sofiaan ja jätti jäännösveroja ja muita maksamatta eikä tehnyt töitä ja bisnesskaverit kaikkosi Sofian takia ja nyt sitten on tullut vuosien saatossa sellaisetkin ulosotot, että varmasti menettää vielä Hangonkin.
Keväällä 2021 joutui laittamaan jo Levin mökin myyntiin ja sitten mm. nosti firmastaan 150 tuhannen osingon ja Sofian velkakin yhtäkkiä tuli kuitatuksi ja Sofialle vuokrattiin kallis kattohuoneisto hienostoalueelta. Kivenlahden remontoi Sofiaa varten Sofian kalliin maun mukaisesti eikä Sofialle kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Ylimutka ei tuossa jutussa maininnut että Belorfin ex-avomies?
- Anonyymi
Kyllä on Saralla rankkaa. No voi hellan lettas sentään. Sympatiaa kerjäävä aikuisvauva. Entä kun oikea elämä joskus alkaa ? Kuka auttaa Saraa ?
- Anonyymi
Montako opusta on jo myyty?
Milloin ovat viralliset julkkarit?
Kenties Kaakamossa?- Anonyymi
Kyllä on Roope fiksu, kun vaikenee, vaikka varmasti olisi paljon mielenkiintoisia juttuja tästä "suloisesta" ja "viattomasta" kodin hengettärestä kertoa.
- Anonyymi
Hyvältä vaikuttaa kirja. Pitääpä lukea.
- Anonyymi
Tosi fiksu ja ansioitunut, maailmaa nähnyt ja lukenut kirjoittaja!
Kirja on varmasti menestys! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi fiksu ja ansioitunut, maailmaa nähnyt ja lukenut kirjoittaja!
Kirja on varmasti menestys!Sen huomaa jo niin kauniista ja sivistyneestä kielenkäytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa jo niin kauniista ja sivistyneestä kielenkäytöstä.
Eikö ole rikos murtautua toisen puhelimeen salaa, nostaisin rikossyytteen asianosaisena, yksityisyyden loukkaaminen mm. ja mitä muuta mahdollisesti väkivaltaisuus?
Minusta Sanna Ukkolan kirjoitus ko. neitosesta on hyvä, vuosien jälkeen mitä syytä pestä likapyykkiä julkisesti? Seuraajat näkyvät unohtavan Saran väkivaltaisuuden suhtessa, itse roikkui väkisin suhteessa kukaan ei pakottanut, rahan ja julkisuuden takia.
- Anonyymi
Joko se vaaleanpunainen syöppö ulisee, että kriitikot kiusaavat häntä?
- Anonyymi
Uusimmassa postauksessaan tämä Kaakamon ikääntynyt varamissi seisoo omahyväisen näköisenä ostoskeskuksen edessä ja katselee valomainoksesta kirjansa mainosta.Katsotaanpa minkälaiseksi ilme menee, kun ensimmäiset kritiikit kirjasta ilmestyvät - jos nyt ylipäätään kukaan kriitikko edes viitsii sitä lukea.
- Anonyymi
Kyllä on maailmantähden elkeet ja tyytyväinen ilme. Jotenkin säälittää jo tuo reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on maailmantähden elkeet ja tyytyväinen ilme. Jotenkin säälittää jo tuo reppana.
Taitaa Sara nostella esiin vanhoja kirjoituksia täällä, että hänestä kirjoittelu unohtuisi. Nolo tyrkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Sara nostella esiin vanhoja kirjoituksia täällä, että hänestä kirjoittelu unohtuisi. Nolo tyrkky.
Kukaan ei saa nyrkillä iskettyä reikää oveen! Kyllä pitää olla kovempaa kädessä, et saa riijän oveen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei saa nyrkillä iskettyä reikää oveen! Kyllä pitää olla kovempaa kädessä, et saa riijän oveen.
Saikohan tämä kunnioitettu uranainen kutsun linnan juhliin? On se elämänkerta sen verran mielenkiintoinen, että varmaan sai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikohan tämä kunnioitettu uranainen kutsun linnan juhliin? On se elämänkerta sen verran mielenkiintoinen, että varmaan sai.
Mistä ansioista Sara kutsuttaisiin linnanjuhliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ansioista Sara kutsuttaisiin linnanjuhliin?
Ei ollenkaan ole hyvä ennuste et on Sara saanut jo keskenmenoja neljä kertaa. Toivotaan kuitenkin että jossakin vaiheessa hän saa lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollenkaan ole hyvä ennuste et on Sara saanut jo keskenmenoja neljä kertaa. Toivotaan kuitenkin että jossakin vaiheessa hän saa lapsia.
Sara on paljastanut nyt kaikille, kuka hän ihan oikeasti on. Vähän tunnen myötähäpeää.
- Anonyymi
On hiukan vieraantunut todellisuudesta...
- Anonyymi
Siinä kyllä erittäin epävarma ja epämiellyttävä ihminen kuin vain voi olla,itseään täynnä eikä näe muitten ihmisten teoissa mitään hyvää vaan minä nimä on hänen mentaliteettinsä.
- Anonyymi
Mieti vaan itseäsi.🙄
- Anonyymi
Itku Iita taas asialla ihan kun jotain kiinnostaisi tuon naisen elämä,juoksisi vain niiden miesten perässä niinkuin tähänkin asti ja Pyryä ihmettelen mitan viitsii olla tuollaisen epäsikiön kanssa.
- Anonyymi
Ihmettelen, miten Pyry kestää tuota oikkuilevaa nirppanokkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti kyllä Sara isot juhlat ja miten paljon oli näköjään ystäviä paikalla ja näköjään oli Pyrykin itse mukana juhlimassa 🥰.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa miettinyt. Miksi Pyry ? Lahjakas ja viisas mies. Miksi ?
- Anonyymi
Siepin kootut sadut. Hoh hoi jaa.
- Anonyymi
Mikä siinä kirjassa on satua eli valetta, kuten väität?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva buumi on nyt monelle näköjään. Ainakin Kuljulla ja Siepillä, moni on kans saanut vauvan viimmeaikoina. Mikäs sen parempi asia sit olikaan ja pääsisimme ihailee heidän perheelämää vauva arjessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kyllä liiankin rehellistä mitä Sara kirjoitti kirjaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kyllä liiankin rehellistä mitä Sara kirjoitti kirjaansa.
Martina kiittää rakasta ystäväänsä, aivan hänen näköisistään ihanista juhlista 🤗.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina kiittää rakasta ystäväänsä, aivan hänen näköisistään ihanista juhlista 🤗.
Miksi siellä juhlissa oli noin älytön määrä täytekakkuja 🥮🥮🥮🥮 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista asioista niinkään tiedä mutta ainakin tuo syy välirikkoon sisaren kanssa Ei pidä paikkaansa. todellinen syy on se, että sara asiakkaan edessä yritti vierittää syyn omasta mokastaan sisarensa syyksi.
Ai mistä tiedän? No arvaapa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samppanjaa ja täytekakkuja. Mikä ettei ja maistuisi varmaan sullekkkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi varmaan koska kakkujen päällä oli sanat "Oliks" "sulla" "vielä" "jotain". Näin yhden kakun jossa luki päällä "jotain" niin siitä fiksummat tajuaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi varmaan koska kakkujen päällä oli sanat "Oliks" "sulla" "vielä" "jotain". Näin yhden kakun jossa luki päällä "jotain" niin siitä fiksummat tajuaakin.
Olihan voinut laittaa tekstit jotennekkin muualle, kuin täytekakkuihin. Ilmaiseksi saanut kakut, sipsit, kaikki kukat seinälle ja mainos juomat samoin. Ei kuitenkaan alkoholi juomia.
- Anonyymi
Toi varamissi on nolo.
- Anonyymi
Saran puolisona vaatisin salassapitosopimuksen, ettei mitään henkilökohtaista saa julkaista eron jälkeen yhteisistä vuosista. Hyvä varautua, ettei tarvitse katua.
- Anonyymi
Viinijuhlillako pohjustaa seuraavaa keskenmenoa, hm.
- Anonyymi
Olipa kuulemma hienot pirskeet ja upea, arvovaltainen vierasporukka nauttimassa sipsejä julkaisujuhlissa. Kyllä nyt menestys on taattu!
- Anonyymi
Onko Sara Sieppi?munahaukka
- Anonyymi
Olipa tekotissien esittelijöitä useampia,
varmaan ymmärtävät toisiaan, "laulaja" mukaan lukien. Oikeasti aika noloja tyyppejä sipsejä mutustelemassa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363995- 881972
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151841Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi541448Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331385VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741196
- 691053
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1151050