Nainen mitäs sanoisit

Anonyymi-ap

Jos sinulla olis mies ja se sanois kotonanne että hän haluais ns miesluolan oman miesluolan tuli vuan mielehen kun tv stä tuli vintage valtakunta ohjelma ja katsoin sitä noin 10 minuuttia kun loppu mutta siinä sanottiin miesluola

81

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiitos. Mies voi tietenkin hankkia oman asunnon, mutta mä en ala maksamaan ylimääräistä asunnosta, johon mahtuu "miesluola".

• No jos olis tilaa ja mahollista niin
      tottakai saa sellasen.
      Tarttisin oikestaan itellenikin sellasen
      oman huoneen ehkä...
      Tuskin se mies haluais tai kestäisi kauan näitä mun piirustus/maalaus, sekä käsityö jne
      ikuisuus projekti kaaoksia joka paikassa...

• Ooouuujeee luova ihminen… tosi kiva🤗 itsekin olisin. Ehkä sitten joskus kun lapset ovat isompia. Onko sulla joskus tapana yöllä maalailla?🤔

• Anonyymi

No onhan paperikeräyskin olemassa no ei vaskaan vitsi vitsi no piirrät keittiön pöydällä ja kun et enään piirtele niin piirustusvälineet piirongin laatikkoon tai jos mahtuu johonkin kirjoituspöytä niin se on sitten sinun harraste pöytäsi

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ooouuujeee luova ihminen… tosi kiva🤗 itsekin olisin. Ehkä sitten joskus kun lapset ovat isompia. Onko sulla joskus tapana yöllä maalailla?🤔

Oli joskus öisinkin....
        Nyt en oo maalannut mitään yli vuoteen.....
        Sen jälkeen ku tänne eksyin....
        Paitsi mielessäni....

Miks kysyit tosta yöllä maalaamisesta? 🤔

Saatoin mä kyllä ehkäpä hieman
        sanoilla kuvailla jotain sellasta
        jossain vaiheessa.....

Pari ideaa ja hahmotelmaa
        oli jo valmiinakin mutta...
        Roskiinhan ne meni.....
        💔

Vähän niiku siinä
        "taulut"
        biisissä ei tullu valmiita...

PS
        Enkä nyt tosiaankaa tarkoita että
        oisin maalaillut ja satuillut
        jotain sontaa täällä jostain....

• Anonyymi kirjoitti:

No onhan paperikeräyskin olemassa no ei vaskaan vitsi vitsi no piirrät keittiön pöydällä ja kun et enään piirtele niin piirustusvälineet piirongin laatikkoon tai jos mahtuu johonkin kirjoituspöytä niin se on sitten sinun harraste pöytäsi

Eeeeiii onnistu....

Mulla on pakko olla vähä siellä sun täällä
        kyniä ja paperia koko ajan esillä että
        saan heti rustailtua ja piirreltyy
        jotain ku ajatus tunkee
        vähänkään mieleen...

Mäkin suostuin niihin kalavehkeisiin
        kaikkialla muualla paitsi sängyssä.... 😊

En kyl niihin matoihin jossain... 😠

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Eeeeiii onnistu....

Mulla on pakko olla vähä siellä sun täällä
        kyniä ja paperia koko ajan esillä että
        saan heti rustailtua ja piirreltyy
        jotain ku ajatus tunkee
        vähänkään mieleen...

Mäkin suostuin niihin kalavehkeisiin
        kaikkialla muualla paitsi sängyssä.... 😊

En kyl niihin matoihin jossain... 😠

Kai niille paikka löytyy

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ooouuujeee luova ihminen… tosi kiva🤗 itsekin olisin. Ehkä sitten joskus kun lapset ovat isompia. Onko sulla joskus tapana yöllä maalailla?🤔

Miltä tuntuu aikuinen mies keskustella omien hahmojen kanssa arkisista asumisasioista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalla kuskaavat nätisti kun sillä säästää jätehoitokuluissa mitä vähemmän kuormaa. Kyllä se prse liikkuu jos sillä säästää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai niille paikka löytyy

Rupeisiks sä heti järjestämään tilaa gupen kanssa askartelutarvikkeille?

• originalpieninainen kirjoitti:

Oli joskus öisinkin....
        Nyt en oo maalannut mitään yli vuoteen.....
        Sen jälkeen ku tänne eksyin....
        Paitsi mielessäni....

Miks kysyit tosta yöllä maalaamisesta? 🤔

Saatoin mä kyllä ehkäpä hieman
        sanoilla kuvailla jotain sellasta
        jossain vaiheessa.....

Pari ideaa ja hahmotelmaa
        oli jo valmiinakin mutta...
        Roskiinhan ne meni.....
        💔

Vähän niiku siinä
        "taulut"
        biisissä ei tullu valmiita...

PS
        Enkä nyt tosiaankaa tarkoita että
        oisin maalaillut ja satuillut
        jotain sontaa täällä jostain....

Ihan vaan sillä että itselläni se luovuus monesti tulee juuri illalla ja öisin.. siis juuri silloin kun itsekin olen maalaillut… mietin siis juuri sitä kun monesti olet öiseen aikaan hereillä.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ihan vaan sillä että itselläni se luovuus monesti tulee juuri illalla ja öisin.. siis juuri silloin kun itsekin olen maalaillut… mietin siis juuri sitä kun monesti olet öiseen aikaan hereillä.

Joo siis öisin ei oo häiriötekijöitä tai keskeyttäviä juttuja niin se on parasta aikaa tollasiin...
        Ja tosiaan se oli ainutta omaa aikaa
        sillon ku muksut oli pienii....

Toi on tuttua että se inspis iskee illalla tai yöllä...
        Ja helposti menee huomaatte aamuun
        kun jotai alkaa tekee...

• Anonyymi kirjoitti:

Maalla kuskaavat nätisti kun sillä säästää jätehoitokuluissa mitä vähemmän kuormaa. Kyllä se prse liikkuu jos sillä säästää

Eihän maalla maalla mun tietääkseni mitää paperia laiteta roskiin vaan poltetaan... 🤔

• originalpieninainen kirjoitti:

Joo siis öisin ei oo häiriötekijöitä tai keskeyttäviä juttuja niin se on parasta aikaa tollasiin...
        Ja tosiaan se oli ainutta omaa aikaa
        sillon ku muksut oli pienii....

Toi on tuttua että se inspis iskee illalla tai yöllä...
        Ja helposti menee huomaatte aamuun
        kun jotai alkaa tekee...

Itselleni olisi tärkeätä juurikin sillä luovalla hetkellä tehdä sitä vaikka nyt sitten taulua mahdollisimman pitkään. Saada se sillä hetkellä valmiiksi. Muuten sitä samaa inspiraatiota on vaikeampi hakea enään myöhemmin. Ellei työn alla nyt olisi joku jota jäljentää kuvasta. Niitä nyt ei ihan heti saa valmiiksi.

Mutta ehkä se oma luova aika löytyy sitten joskus.😊 tai niin mä ainakin toivon, kaipaan jotenkin sitä siinä saa keskittyä siihen työhön ja unohtaa kaikki muut asiat.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itselleni olisi tärkeätä juurikin sillä luovalla hetkellä tehdä sitä vaikka nyt sitten taulua mahdollisimman pitkään. Saada se sillä hetkellä valmiiksi. Muuten sitä samaa inspiraatiota on vaikeampi hakea enään myöhemmin. Ellei työn alla nyt olisi joku jota jäljentää kuvasta. Niitä nyt ei ihan heti saa valmiiksi.

Mutta ehkä se oma luova aika löytyy sitten joskus.😊 tai niin mä ainakin toivon, kaipaan jotenkin sitä siinä saa keskittyä siihen työhön ja unohtaa kaikki muut asiat.

Koskeeko tämä sama seksiäkin kun sinulle tulee se ns luovahetki niin haluat tehdä sitä mahdollisimman usein ja pitkään ja jos ei tee loppuun asti niin jää orgasmit kesken

• Anonyymi kirjoitti:

Koskeeko tämä sama seksiäkin kun sinulle tulee se ns luovahetki niin haluat tehdä sitä mahdollisimman usein ja pitkään ja jos ei tee loppuun asti niin jää orgasmit kesken

No tässä asiassa vaikuttaa aika paljon se itse partneri. Ja kyllä kiihottumiseen tarvitaan tiettyä mielentilaa, jos sitä ei tarpeeksi ole niin helposti koko homma jää vähän puolitiehen.

• Anonyymi

Saahan mies sanoa mitä sanoo. Siinä asunnossa, jossa minä suoatun asumaan, ei kuitenkaan ole tilaa miesluolalle. Mies joutuu hankkimaan sen luolansa jostain muualta. Tosin sellainen mies, jonka huolin, ei kaipaile mitään miesluolaa.

• Anonyymi

Neaderthalit saa asua luolissaan,minä asun raikkaassa tilavassa modernissa ja kauniissa kodissani.

• Anonyymi

Tämä oli hyvä sai nauramaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli hyvä sai nauramaan

No sehän on hyvä, että miehen maalailu sai sinun mielialan ylöspäin

• Anonyymi

Mies voi omaan kotiinsa sellaisen rakentaa tai muuttaa vaikka koko kotinsa sellaiseksi. Oma on asiansa.

Mun kotiini ei sellaista rakenneta. Tämä on naisluola!

xLiner

• Anonyymi

Sen kun vastasin jo eilen, mutta oli kai liian hyvä ja lyhyt vastaus. Poistui.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Jos siitä tulee parempi mieli kumppanille, avopuolisolle että on jokin oma alue ja puuhahuone, niin aivan vapaasti. Vetäytyy sinne sitten, kun omaa aikaa kaipaa. Vetää oven kiinni. Ei mua haittaa. Kunhan mun ei tarvitse huoneen hoitoon ja ylläpitoon puuttua. Huolehtii itse leikkinurkkansa. Mun naisluola on puutarhassa. 😆

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos siitä tulee parempi mieli kumppanille, avopuolisolle että on jokin oma alue ja puuhahuone, niin aivan vapaasti. Vetäytyy sinne sitten, kun omaa aikaa kaipaa. Vetää oven kiinni. Ei mua haittaa. Kunhan mun ei tarvitse huoneen hoitoon ja ylläpitoon puuttua. Huolehtii itse leikkinurkkansa. Mun naisluola on puutarhassa. 😆

Entinen Eivori

Niin ja oonhan mäkin vallannut ison osan meidän kotia jyrsijöilläni. Olisin kohtuuton, jos kieltäisin toiselta omien intressien huoneen.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja oonhan mäkin vallannut ison osan meidän kotia jyrsijöilläni. Olisin kohtuuton, jos kieltäisin toiselta omien intressien huoneen.

Entinen Eivori

Entä jos tulee ukaasi jyrsijät ulos aitaukseen ja äkkiä ja heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tulee ukaasi jyrsijät ulos aitaukseen ja äkkiä ja heti

Ei tule. On kyllä sanonut ettei yhtään enempää eläimiä taloon, mutta tänäänkin syntyi hiirivauvoja. Vielä en tiedä kuinka monta. Onhan meillä jo nyt 40 eläintä ja lähemmäs 50 mennää kun noi vaavit lasketaan mukaan. 😃

Vaan eihän yli 20 häkkiäkään mihin vaan asuntoonkaan mahdu ja marsuillakin on ihan oma huone lattioineen käytössä.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule. On kyllä sanonut ettei yhtään enempää eläimiä taloon, mutta tänäänkin syntyi hiirivauvoja. Vielä en tiedä kuinka monta. Onhan meillä jo nyt 40 eläintä ja lähemmäs 50 mennää kun noi vaavit lasketaan mukaan. 😃

Vaan eihän yli 20 häkkiäkään mihin vaan asuntoonkaan mahdu ja marsuillakin on ihan oma huone lattioineen käytössä.

Entinen Eivori

Ja siis noi kaikki on perheenjäseniä, en myy eläimiä muutenkaan. Jotkut olettaa, kun eläimiä on paljon, että niitä on myyntiin tarkoitus lisäillä. Vaan ei ole. Omaksi elämäniloksi jokainen yksilö. En harrasta eläinbisnestä. Ei oo mun juttu.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Tai niin terraarioita, en käytä kalterihäkkejä ainuttakaan, niitäkin kyllä varastossa on 6 kappaletta isoja ja pieniä. Terraariot (lasia) ja Dunat (Multy/Maxi) käy pikkujyrsijöille. Mini Duna on sairastapaus kotikolo.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Ai hitto tääkin juttu pitäis sitten sen mahdollisen puoliskon hyväksyä että meillä olisi noita pikkusia ja suloisia karvapalleroita....
        🐹🐀🥰
        3 terraa täällä tyhjillään vieläkin...
        Kunhan keksin minne muutan
        niin sit vasta niihin asukkeja.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ai hitto tääkin juttu pitäis sitten sen mahdollisen puoliskon hyväksyä että meillä olisi noita pikkusia ja suloisia karvapalleroita....
        🐹🐀🥰
        3 terraa täällä tyhjillään vieläkin...
        Kunhan keksin minne muutan
        niin sit vasta niihin asukkeja.

Juu, se vaatii kumppanilta ymmärrystä ja hyväksyntää. En vois millään olla ihmisen kanssa, joka ei hyväksyisi karvakavereitani. Mies onneksi tykkää ihan hullunaan marsuista ja lelluttaa ja osallistuu hoitoon ja huolenpitoon yhtä aktiivisesti kun minä. Marsut on hänellekin rakkaita. Pitelee sylissä ja herkistelee. ❤️

Hiiret ja hamsutkin hyväksyy ja tykkää, vaikkei itse niihin niin kontaktia ota. Ymmärtää kyllä, että ovat mulle tärkeitä ja perhettä eri eläinlahkosta huolimatta. Nautin elämästä tuollasten suloisten keskellä eläen.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, se vaatii kumppanilta ymmärrystä ja hyväksyntää. En vois millään olla ihmisen kanssa, joka ei hyväksyisi karvakavereitani. Mies onneksi tykkää ihan hullunaan marsuista ja lelluttaa ja osallistuu hoitoon ja huolenpitoon yhtä aktiivisesti kun minä. Marsut on hänellekin rakkaita. Pitelee sylissä ja herkistelee. ❤️

Hiiret ja hamsutkin hyväksyy ja tykkää, vaikkei itse niihin niin kontaktia ota. Ymmärtää kyllä, että ovat mulle tärkeitä ja perhettä eri eläinlahkosta huolimatta. Nautin elämästä tuollasten suloisten keskellä eläen.

Entinen Eivori

Sitä hän vähän alkuun virnuili, kun tervehdin aamulla jokaisen hereillä olevan karvakaverin. Huomenta herra xxxx jne. 😃

Entinen Eivori

• Anonyymi

Jos se olisi kovin tärkeää miehelle, niin ok. Sopivasta tilastahan se on kiinni, kuten edellä on mainittu.
      Mutta jos sieltä luolasta kömmittäisiin orankimaisesti alkolle tuoksuen, valloittaisin tilan.
      Ei mitään örkkejä.
      Vilma

• Anonyymi

Entä jos se on teidän oma seksiluolanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos se on teidän oma seksiluolanne

Vaikuttaisi monologimies siinä tapauksessa siltä, että liian virikevetoista. Ei toimisi pidemmän päälle ku näistä sexasioista tuli kerran puhe. Niitä tarinallisuuksia toiset erityisesti haalii yleisestikin ottaen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaisi monologimies siinä tapauksessa siltä, että liian virikevetoista. Ei toimisi pidemmän päälle ku näistä sexasioista tuli kerran puhe. Niitä tarinallisuuksia toiset erityisesti haalii yleisestikin ottaen

Ja pitää tarinallisuuksista väkisin kiinni ku kipeestä siitä mistä kipeä pula

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pitää tarinallisuuksista väkisin kiinni ku kipeestä siitä mistä kipeä pula

Okay, i reckon we have a winner of the day and it’s very early

• Anonyymi

haaveilijan kirjailema aika hyvä runonpoikanen.

• Anonyymi

Ihan yhtälailla miehen koti. Tehköön jos haluaa.

• Anonyymi

menisi todella monimurtkaiseksi selirrää jyb ryi ruwrijibwwb subsä hauskakin otaa sääjyvua ha känoltiloja

19.6 3.4 sisä ja ulko lamborghini

• Anonyymi

aika moniin on taerrtunurt tuo aspwefwein tauti kuin joku höhörys gyurivat jösukkööb gakkursweninnastu'

• Anonyymi

aamulla kun heräät niinmitä rteey minä tuijoyan heärys kellon numewroita ihätys hauska kwllo hissa orihejtiru gewuhastaa jattiibjubbynerit

• Anonyymi

herätys kello zwsllainen niin jooh joks hrijastaa numeweoira oli olin jossaupungin jutuissa iin että joku radio-rock alkaa soimaan herrätyksenäkin.

• Anonyymi

Monestihan autotalli on miesluola, meillä se oli jaettu luola.. Vitsit, että tulikin ikävä niitä ihan ikiomia autotallibileitä.

• Anonyymi

Pitää miehellä olla oma tila. Mun mielestä se on hyvä asia. Siellä saa olla miehelle tärkeitä asioita ja sisustus niin kukn hän haluaa. Tärkeä juttu.

• Anonyymi

Olen aika samaa mieltä kuin muutama muukin tässä ketjussa. Minä en viihdy sellaisessa asunnossa, jossa on ylimääräistä tilaa jollekin luolalle. En tajua mitä hittoa sellaisella lukaalilla tekee, enkä mä ole valmis maksamaan ekstraa sen luolan neliöistä. Otan mielummin kumppanin, joka viihtyy niissä samoissa tiloissa kuin minäkin.

• Tää ei oo varmaan se pointti. Ei nyt varsinaista miesluolaa kukaan tarvi. Siis sellasta niinku Amerikoissa, missä ammutaan biisoneita ja muutakin villin lännen toimintaa. Mutta työtiloja pitää olla. Ei mullakaan tässä asunnossa, mutta toisaalta. On puutyötila koneineen ja hitsauspaikka. Sellasta luonnollista tilaa tehdä käsin. Sama juttu kun kutominen ja virkkaus. Voi tehdä muun toiminnan ohessa. Eihän niitä käsityömenetelmiä kouluissakaan enää erotella. Jos täällä nainen asuis, niin mun puolesta saa täällä kämpässä levitellä projektinsa, ei mua haittaisi, kunhan ei nyt ihan mun sängylle niitä laita tai tietokonetta peitä. Ja vastaavasti jos vaikka puutyö kiinnostaa niin sais tulla tekemään. Nää on tärkeitä taitoja, kun noi kiinan yhteydet joka tapauksessa katkeaa, ennemmin tai myöhemmin. Ei enää tilata Temusta.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Tää ei oo varmaan se pointti. Ei nyt varsinaista miesluolaa kukaan tarvi. Siis sellasta niinku Amerikoissa, missä ammutaan biisoneita ja muutakin villin lännen toimintaa. Mutta työtiloja pitää olla. Ei mullakaan tässä asunnossa, mutta toisaalta. On puutyötila koneineen ja hitsauspaikka. Sellasta luonnollista tilaa tehdä käsin. Sama juttu kun kutominen ja virkkaus. Voi tehdä muun toiminnan ohessa. Eihän niitä käsityömenetelmiä kouluissakaan enää erotella. Jos täällä nainen asuis, niin mun puolesta saa täällä kämpässä levitellä projektinsa, ei mua haittaisi, kunhan ei nyt ihan mun sängylle niitä laita tai tietokonetta peitä. Ja vastaavasti jos vaikka puutyö kiinnostaa niin sais tulla tekemään. Nää on tärkeitä taitoja, kun noi kiinan yhteydet joka tapauksessa katkeaa, ennemmin tai myöhemmin. Ei enää tilata Temusta.

Minulle se on se pointti. Ei sen tietenkään muille tarvitse olla. Mä en tajua mitä helvettiä sellaisella luolalla muka tekee ja kuten sanoin, niin mä en ala niistä neliöistä ylimääräistä maksamaan. Jos noita tekee työkseen, niin sitten voi järjestää sen työtilan itselleen jostain muualta. Vaikka itse olen huonekalupuuseppä koulutukseltani, niin en mä silti sitä kaikkea kotiini tarvitse.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Tää ei oo varmaan se pointti. Ei nyt varsinaista miesluolaa kukaan tarvi. Siis sellasta niinku Amerikoissa, missä ammutaan biisoneita ja muutakin villin lännen toimintaa. Mutta työtiloja pitää olla. Ei mullakaan tässä asunnossa, mutta toisaalta. On puutyötila koneineen ja hitsauspaikka. Sellasta luonnollista tilaa tehdä käsin. Sama juttu kun kutominen ja virkkaus. Voi tehdä muun toiminnan ohessa. Eihän niitä käsityömenetelmiä kouluissakaan enää erotella. Jos täällä nainen asuis, niin mun puolesta saa täällä kämpässä levitellä projektinsa, ei mua haittaisi, kunhan ei nyt ihan mun sängylle niitä laita tai tietokonetta peitä. Ja vastaavasti jos vaikka puutyö kiinnostaa niin sais tulla tekemään. Nää on tärkeitä taitoja, kun noi kiinan yhteydet joka tapauksessa katkeaa, ennemmin tai myöhemmin. Ei enää tilata Temusta.

Ylipäänsä se, että ne tavarat on muka pakko hommata itselleen ja sitten vielä lisää neliöitä, että saa pyöriä luolassaan, on mun mielestä turhaa tuhlausta. Onhan noita paikkoja, joihin pääsee halutessaan harrastaman. Ei kaikkea tarvitse jokaisen itselleen ostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylipäänsä se, että ne tavarat on muka pakko hommata itselleen ja sitten vielä lisää neliöitä, että saa pyöriä luolassaan, on mun mielestä turhaa tuhlausta. Onhan noita paikkoja, joihin pääsee halutessaan harrastaman. Ei kaikkea tarvitse jokaisen itselleen ostaa.

Se oiskin kätevää, kun ois kulkukortti kuin kuntosalille, mutta noi käsityöpaikat on siitä hankalia, että kovin ohjattua hommaa. Ei välttämättä tarvi ees lisää tilaa. Esim tommonen autotalli on täysin turha. Auto kun voi olla ulkona, ei se sinne pakkaseen kuole. Pariovi vaan pois. Ja kapeampi tilalle. Onhan se jo arkkitehtonisestikin parempi, ettei siinä julkisivussa oo mitään rumaa ladon ovea.

Sitten mitä rahan käyttöön tulee. Niin mieluummin mä sen noihin koneisiin laitan, kun hautakivee varten säästän. Tarkoituksena ei siis hankkia mahdollisimman paljon, vaan pikkuhiljaa vaihtaa noita vehkeitä laadukkaampiin.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se oiskin kätevää, kun ois kulkukortti kuin kuntosalille, mutta noi käsityöpaikat on siitä hankalia, että kovin ohjattua hommaa. Ei välttämättä tarvi ees lisää tilaa. Esim tommonen autotalli on täysin turha. Auto kun voi olla ulkona, ei se sinne pakkaseen kuole. Pariovi vaan pois. Ja kapeampi tilalle. Onhan se jo arkkitehtonisestikin parempi, ettei siinä julkisivussa oo mitään rumaa ladon ovea.

Sitten mitä rahan käyttöön tulee. Niin mieluummin mä sen noihin koneisiin laitan, kun hautakivee varten säästän. Tarkoituksena ei siis hankkia mahdollisimman paljon, vaan pikkuhiljaa vaihtaa noita vehkeitä laadukkaampiin.

Kyllä noita paikkoja löytyy, joihin pääsee tekemään, jos tahtoo.

Jokaisella on mielipiteensä. Jos itselläni olisi autotalli, niin siellä olisi auto ja piste. Sitä ei todellakaan mihinkään luolakäyttöön uhrattaisi.

Mä en muuten puhunut lainkaan rahasta, muutoin kuin sen kohdalla mihin itse olen valmis käyttämään rahaan. Jokainen pistäköön omansa ihsn mihin itse tahtoo. Minä en pistä omiani täysin turhiin neliöihin. Se taas on itsestään selvää, että mies pistää niihin koneisiin (ja tiloihin) ihan omat rahansa jos sellaisia kokee tarvivansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noita paikkoja löytyy, joihin pääsee tekemään, jos tahtoo.

Jokaisella on mielipiteensä. Jos itselläni olisi autotalli, niin siellä olisi auto ja piste. Sitä ei todellakaan mihinkään luolakäyttöön uhrattaisi.

Mä en muuten puhunut lainkaan rahasta, muutoin kuin sen kohdalla mihin itse olen valmis käyttämään rahaan. Jokainen pistäköön omansa ihsn mihin itse tahtoo. Minä en pistä omiani täysin turhiin neliöihin. Se taas on itsestään selvää, että mies pistää niihin koneisiin (ja tiloihin) ihan omat rahansa jos sellaisia kokee tarvivansa.

Joo, ei tarvi pelästyä. Mä uskon että valtaosasta miehistä riittää se sohva. Ei kai täälläkään muita kun mä ja buddy, joilla on noita työtiloja. Sitten oli yks romukauppias, mutta taisi sekin sen homman lopettaa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo, ei tarvi pelästyä. Mä uskon että valtaosasta miehistä riittää se sohva. Ei kai täälläkään muita kun mä ja buddy, joilla on noita työtiloja. Sitten oli yks romukauppias, mutta taisi sekin sen homman lopettaa.

Kuka ihme täällä on pelästynyt? Sinäkö? Erikoinen ajatus, että olisi vain kaksi vaihtoehtoa, miesluola tai sohva. Itselleni ei oikein kummankaanlainen mies ole pidemmän päälle hyvä vaihtoehto, mutta muutakin onneksi löytyy. Mä tosiaan ptan mielummin sellaisen, joka viihtyy niissä samoissa tiloissa mun kanssani, eikä sille tarvitse hankkia jotain omaa erillistä säilytystilaa. Sehän olis vähän kuin olis hevonen tallissa pihalla ja sitä pitää mennä sinne erikseen tapaamaan. Turhan vaivalloista mun makuuni.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihme täällä on pelästynyt? Sinäkö? Erikoinen ajatus, että olisi vain kaksi vaihtoehtoa, miesluola tai sohva. Itselleni ei oikein kummankaanlainen mies ole pidemmän päälle hyvä vaihtoehto, mutta muutakin onneksi löytyy. Mä tosiaan ptan mielummin sellaisen, joka viihtyy niissä samoissa tiloissa mun kanssani, eikä sille tarvitse hankkia jotain omaa erillistä säilytystilaa. Sehän olis vähän kuin olis hevonen tallissa pihalla ja sitä pitää mennä sinne erikseen tapaamaan. Turhan vaivalloista mun makuuni.

Joo, sorry, mun kirjoitustyyli on vaan tällänen. Ketkä tänne pitempään kirjotellu, tietää. Mä aina kun kärjistän.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo, sorry, mun kirjoitustyyli on vaan tällänen. Ketkä tänne pitempään kirjotellu, tietää. Mä aina kun kärjistän.

Missä ihmeessä sä näet pelkoa? Ei kai siinä mitään pelättävää ole, että joku ihminen nyt vain on yhteensopimaton itsen kanssa? Mun mielestä yhteensopimattoman kanssa yhteenmeneminen on ajatuksena pelottavampi, kuin tuon tosiasian tunnistaminen ja tunnustaminen. Eikä tuo ensimmäinenkään lopulta niin kauhean pelottavaa ole, kun aina voi myös erota.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä ihmeessä sä näet pelkoa? Ei kai siinä mitään pelättävää ole, että joku ihminen nyt vain on yhteensopimaton itsen kanssa? Mun mielestä yhteensopimattoman kanssa yhteenmeneminen on ajatuksena pelottavampi, kuin tuon tosiasian tunnistaminen ja tunnustaminen. Eikä tuo ensimmäinenkään lopulta niin kauhean pelottavaa ole, kun aina voi myös erota.

Mutta sehän on hyvä, jos et pelästynyt. Ei kai tällä kannata päätään enempiä vaivata.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mutta sehän on hyvä, jos et pelästynyt. Ei kai tällä kannata päätään enempiä vaivata.

Mun pelästyttämiseeni tarvitaan hieman enemmän kuin joku tasohöylä.

• Anonyymi

Vaimon kuoleman jälkeen koko haussi on miesluolaa. Porakone pahvilaatikon päällä olohuoneessa. Pahvilaatikossa uusi printteri mutta ei ole ehtinyt vielä käyttöön. Sängyssä loikoilee pari kissaa ja ulkona tuuhean puun alla karvaturkkikoira.
      Painepesuri kylpyhuoneessa ja painekannu pesuaineelle.
      Kellarissa muutama kesken oleva projekti.
      Joulukinkku uunissa. Kypsyy +90 -lämmössä hiljalleen. Noin kymmenen tuntia.
      Aamulla sitten töihin...
      Oma tupa, oma lupa.

• Anonyymi

Mjoo

Mä rakastan miesluolia, sillä näissä kellareissa on mahdollista pelata bilistä, heittää tikkaa, juoda bisseä ja niittailla seinään Pamelan (Andersson) kuvia ilman että kukaan kaakattaa välissä estääkseen luovaa työtä.

Free Willy!

(hirn)

• Anonyymi

Mjuu

Funea on tod ”badas”. Mutta Fueau on myös filosofi: Kun mikään ei tyydytä, on tyydytettä itsensä.

Tämä EI ole seksuaalinen kommentti - vain inhimillinen sellainen

(hihitystä)

• Anonyymi

Työhuoneet ja harrastustilat kulkee yleensä sillä nimellä mitä niissä tehdään, autotalli jne.
      Miesluola tarkoittaa tilaa, jossa juodaan viinaa.

• Tää on kattavasti ilmastu. Mulla tuli tossa ylempänä jo vähän väärin käsitystäkin asiasta.

• Anonyymi

Ai jaa. Mä oon ymmärtänny ett siel tehdää myös ehkä askarteluhommii katotaan videoi ja baarin jälkeen sinne voi hinata alaovesta jonkun pikavoiton yöksi!
      Oonko väärässä ketjussa?

• Anonyymi

Jos minulla olisi mies, niin sanoisin että oho! Olis nimittäin niin yllättävä tilanne se.

• Anonyymi

Mitä asiaa Sulla on mun luolaan. Mitä luolassa tapahtuu, se luolassa pysyy!

• Anonyymi

Jos olis tilaa niin mikä ettei. Joku tila mihin naisen turha kontrolli ei yletä eikä sitä sinne lasketa.

• Anonyymi

Juuri tuon vuoksi on parasta asua erillään, molemmat omissa nais- ja miesluolissaan 👌

- Sheena

• Anonyymi

Se ei ole oikea suhde. Silloin tullaan ja mennään koska ei uskalleta todella kiintyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole oikea suhde. Silloin tullaan ja mennään koska ei uskalleta todella kiintyä.

Ei kiintyminen liity mitenkään asumisjärjestelyihin. Tuon logiikan mukaan kukaan ei olisi lainkaan kiintynyt mm. omilleen muuttaneisiin lapsiinsa tai vanhempiinsa enää sen jälkeen, kun on muuttanut pois lapsuudenkodistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmana on.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiintyminen liity mitenkään asumisjärjestelyihin. Tuon logiikan mukaan kukaan ei olisi lainkaan kiintynyt mm. omilleen muuttaneisiin lapsiinsa tai vanhempiinsa enää sen jälkeen, kun on muuttanut pois lapsuudenkodistaan.

Juurikin näin. Joskus vaikea ymmärtää miten rajattua on joidenkin ajattelutapa.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiintymyssuhde on silloin ehtinyt muodostua rauhassa, jos on, lapsen ja vanhemman välille. Valitettavasti aina ei näin ole. Se sitten heijastuu aikuisuuden suhteisiin.

Esimerkkisi on tavattoman epäonnistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiintymyssuhde on silloin ehtinyt muodostua rauhassa, jos on, lapsen ja vanhemman välille. Valitettavasti aina ei näin ole. Se sitten heijastuu aikuisuuden suhteisiin.

Ei välttämättä. Ei kannata olettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä. Ei kannata olettaa.

Ole nyt sitten sitä mieltä, jankkari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä korosti sitä miten toivottoman epäonnistunut sun oletuksesi siitä, että asumisjärjestelyt vaikuttaisivat kiintymykseen ovat. Ihmiset eivät mielestäsi selvästikään koskaan kiinny ystäviinsä, mutta kiintyvät kämppiksiin, joiden kanssa eivät ole edes ystäviä. Ihmiset eivät myöskään koskaan ilmeisesti kiinny seurustelu kumppaneihinsa, ennen kun näistä tulee vähintään avokkeja. Miten ihmeessä ihmispariskuntien yhteisasuminen mahtaa edes koskaan alkaa, kun kiintymystä ei kerta synny ennen yhteisasumista. Ilmeisesti kaikki alottavat kämppiksinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole nyt sitten sitä mieltä, jankkari.

Eli huomasit itsekin miten hölmö kommenttisi oli ja miten asumisjärjestely ja kiintymys eivät liity mitenkään yhteen. No hyvä, kun huomasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä korosti sitä miten toivottoman epäonnistunut sun oletuksesi siitä, että asumisjärjestelyt vaikuttaisivat kiintymykseen ovat. Ihmiset eivät mielestäsi selvästikään koskaan kiinny ystäviinsä, mutta kiintyvät kämppiksiin, joiden kanssa eivät ole edes ystäviä. Ihmiset eivät myöskään koskaan ilmeisesti kiinny seurustelu kumppaneihinsa, ennen kun näistä tulee vähintään avokkeja. Miten ihmeessä ihmispariskuntien yhteisasuminen mahtaa edes koskaan alkaa, kun kiintymystä ei kerta synny ennen yhteisasumista. Ilmeisesti kaikki alottavat kämppiksinä.

Meillä on fundamentisti erilainen käsitys kiintymyksestä, Thats all.

Ihminen ei kykene muodostamaan mitään suhteita ilman jonkinlaista kiintymystä varhaisvaiheissaan. Se minkälaista se on laadultaan, määrittää pitkälle ainakin nuoren aikuisen suhteita. En jaksa vääntöä asian tiimoilta, voit pitää mielipiteesi ihan rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on fundamentisti erilainen käsitys kiintymyksestä, Thats all.

Ihminen ei kykene muodostamaan mitään suhteita ilman jonkinlaista kiintymystä varhaisvaiheissaan. Se minkälaista se on laadultaan, määrittää pitkälle ainakin nuoren aikuisen suhteita. En jaksa vääntöä asian tiimoilta, voit pitää mielipiteesi ihan rauhassa.

Toki sinulla saa olla jokin ihan umpikahjo käsitys siitä mitä kiintymys on. Ei kukaan kiellä sinua ajattelemasta, että ihmiset muuttavat aika yhteen henkilöiden kanssa, joihin eivät ole vielä kiintyneet. Ei kukaan kiellä sinua myöskään toimasta noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki sinulla saa olla jokin ihan umpikahjo käsitys siitä mitä kiintymys on. Ei kukaan kiellä sinua ajattelemasta, että ihmiset muuttavat aika yhteen henkilöiden kanssa, joihin eivät ole vielä kiintyneet. Ei kukaan kiellä sinua myöskään toimasta noin.

Miten sä pyörittelet tätä asiaa? Juttuhan lähti siitä, että sheenan perustelu erillisasumiselle oli tuollainen: juuri siitä syystä on parasta asua erillään jne.
        Siis mistä syystä? Ettei siedä toista? Ettei kestä toisen tarpeita? Mitä?
        Siitä on kyse todellisessa kiintymyksessä, toinen saa olla siinä oma itsensä, vikoineen päivineen ja silti rakastat häntä. Kuten itseäsi.
        Itseään voi olla vaikea rakastaa, ja se näkyy teidän vastauksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä pyörittelet tätä asiaa? Juttuhan lähti siitä, että sheenan perustelu erillisasumiselle oli tuollainen: juuri siitä syystä on parasta asua erillään jne.
        Siitä on kyse todellisessa kiintymyksessä, toinen saa olla siinä oma itsensä, vikoineen päivineen ja silti rakastat häntä. Kuten itseäsi.

Eihän ollut. Ei hän sanonut missään kohtaa mitään tuollaista. Kiintymys ei liity mitenkään asumisjärjestelyihin, eivätkä asumisjärjestelyt kiintymykseen. Toisen voi hyväksyä täysin, vikoineen päivineen, ja olla silti asumatta yhdessä. Se, että halutaan asua erillään, voi olla jopa kiintymystä lisäävä asia, kun se on molemmille positiivista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttuhan lähti aloituksesta "Jos sinulla olis mies ja se sanois kotonanne että hän haluais ns miesluolan oman miesluolan "

Niin miksi mies sanoo haluavansa miesluolaa? Siksi, että haluaa erillisyyttä parisuhteen lisäksi, paikan puuhastella omiaan. Se on aivan luonnollinen tarve, MYÖS naisille.

Erillissuhde ei ole edes mikään uusi juttu, vaan kautta aikain jotkut parit ovat asuneet erillään.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      30
      4277
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2217
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1750
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1608
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      83
      1446
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      139
      1296
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1096
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1004
    9. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      984
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      971
    Aihe