Etkö sinä ymmärrä että minähän

Anonyymi-ap

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan sua yhä ja se miten kaikki loppui sattuu tosi paljon.

26

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin siinä helposti käy. Katseesta sen viimeistään näkee. Kyse voi olla sekunneista kun puhutaan katsekontaktista että mikä riittää siihen että rakastuu. Se on tulella leikkimistä. Jos kumpikaan ei ole rohkea niin huonosti siinä käy. Olen kokenut sen kantapään kautta.

• Anonyymi

En ymmärrä. Eikä varmaan ymmärrä sekään ihminen jota tarkoitit.

• Anonyymi

Imperfekti on kiva.

• Anonyymi

Entäs se joku possessiivisuffeliksi onkos se ja hyvä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs se joku possessiivisuffeliksi onkos se ja hyvä?

En pidä omistusmuodoista.

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä. Tarvitsen oikeasti tosi rehellisen ja varman vastauksen.

• Anonyymi

Kannattaako tätä kirjoittelua enää jatkaa? Haluan että tämä loppuu koska ei tämä johda mihinkään... Ei meistä kummastakaan ole enää irl toimimaan.

-umpisolmu

• Anonyymi

Ei muuta kuin poistut palstalta. Sillä se hoituu.

• Anonyymi

Tämähän oli huojentava tieto anonyyminä, jossa mikään ei johda mihinkään.öitä

• Anonyymi

Hyvää yötä sinulle.

• Anonyymi

Veit jalat suustani eiku sanat

• Anonyymi

Täysin päinvastainen tunne tuli.

• Anonyymi

Hyvät yöt ja huomenna lisää 🤓

• Anonyymi

Miksi peittelit tunteitasi??

• Anonyymi

Onneksi tämä on anonyymipalsta, niin ei tarvitse ottaa mistään itseensä, ellei välttämättä halua.

• Anonyymi

Kyllä. Minä oikeasti luulin että sinä rakastit minua. Sitten teit niin. En ymmärrä.

• Anonyymi

Entä jos tajusinkin. Mitä voisin tehdä asialle? Mitä haluat, että teen?

• Anonyymi

No soitat tai kirjoittelet muualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No soitat tai kirjoittelet muualla

ei ole numeroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole numeroa

Numero tiedustelu? Kysyä jostain?

• Anonyymi

Nykyään ihmiset eroaa liian pienistä vastoinkäymisistä

• Anonyymi

Tajuan kyllä ja tunteet ovat molemminpuolisia... vaikka et uskoisi sitä. Rakastuin sinuun ja se on varmaa se.❤️‍🔥n-m.

• Anonyymi

Mitä tapahtui? Miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

En ollut täysin tietämätön tunteistasi. Se miten tilanne alkoi kääntyä sitä vastaan että meillä olisi ollut mahdollisuus tuli minullekin pienenä yllätyksenä. Olin ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen että miksei voisikin koettaa onneaan kanssasi. Mutta sitten elämä alkoi toden teolla panna vastaan kaikille yrityksille muuttaa sen suuntaa. Ja piti hyväksyä asioita ihan uudella tavalla.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaisi pukea sanoiksi tunteensa ajoissa, jos niitä on.

• Anonyymi
      UUSI

Luuletko olevasi ainoa johon sattuu, onko se Vain sinun yksinoikeutesi? Entäpä se toinen? Ei saa tuntea mitään ja tuskin tunteekaan kun ei ulospäin mitään näytä. Hip hei, kuule kaikki me käydään läpi jos jonkinlaisia tunteiden vuoristoratoja, osa tuo esiin tunteet esiin värikkäästi, osa piilottaa ne suuren yleisön olessa ympärillä ja osa ei tunne mitään. Se on vain elämää kullakin hetken verran.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2471
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2420
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1104
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      853
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      823
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      821
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      805
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      719
    Aihe