Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan sua yhä ja se miten kaikki loppui sattuu tosi paljon.
Etkö sinä ymmärrä että minähän
26
821
Vastaukset
- Anonyymi
Niin siinä helposti käy. Katseesta sen viimeistään näkee. Kyse voi olla sekunneista kun puhutaan katsekontaktista että mikä riittää siihen että rakastuu. Se on tulella leikkimistä. Jos kumpikaan ei ole rohkea niin huonosti siinä käy. Olen kokenut sen kantapään kautta.
- Anonyymi
En ymmärrä. Eikä varmaan ymmärrä sekään ihminen jota tarkoitit.
- Anonyymi
Imperfekti on kiva.
- Anonyymi
Entäs se joku possessiivisuffeliksi onkos se ja hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se joku possessiivisuffeliksi onkos se ja hyvä?
En pidä omistusmuodoista.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä. Tarvitsen oikeasti tosi rehellisen ja varman vastauksen.
- Anonyymi
Kannattaako tätä kirjoittelua enää jatkaa? Haluan että tämä loppuu koska ei tämä johda mihinkään... Ei meistä kummastakaan ole enää irl toimimaan.
-umpisolmu- Anonyymi
Ei muuta kuin poistut palstalta. Sillä se hoituu.
- Anonyymi
Tämähän oli huojentava tieto anonyyminä, jossa mikään ei johda mihinkään.öitä
- Anonyymi
Hyvää yötä sinulle.
- Anonyymi
Veit jalat suustani eiku sanat
- Anonyymi
Täysin päinvastainen tunne tuli.
- Anonyymi
Hyvät yöt ja huomenna lisää 🤓
- Anonyymi
Miksi peittelit tunteitasi??
- Anonyymi
Onneksi tämä on anonyymipalsta, niin ei tarvitse ottaa mistään itseensä, ellei välttämättä halua.
- Anonyymi
Kyllä. Minä oikeasti luulin että sinä rakastit minua. Sitten teit niin. En ymmärrä.
- Anonyymi
Entä jos tajusinkin. Mitä voisin tehdä asialle? Mitä haluat, että teen?
- Anonyymi
No soitat tai kirjoittelet muualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No soitat tai kirjoittelet muualla
ei ole numeroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole numeroa
Numero tiedustelu? Kysyä jostain?
- Anonyymi
Nykyään ihmiset eroaa liian pienistä vastoinkäymisistä
- Anonyymi
Tajuan kyllä ja tunteet ovat molemminpuolisia... vaikka et uskoisi sitä. Rakastuin sinuun ja se on varmaa se.❤️🔥n-m.
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Miehelle?
- AnonyymiUUSI
En ollut täysin tietämätön tunteistasi. Se miten tilanne alkoi kääntyä sitä vastaan että meillä olisi ollut mahdollisuus tuli minullekin pienenä yllätyksenä. Olin ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen että miksei voisikin koettaa onneaan kanssasi. Mutta sitten elämä alkoi toden teolla panna vastaan kaikille yrityksille muuttaa sen suuntaa. Ja piti hyväksyä asioita ihan uudella tavalla.
- AnonyymiUUSI
Kannattaisi pukea sanoiksi tunteensa ajoissa, jos niitä on.
- AnonyymiUUSI
Luuletko olevasi ainoa johon sattuu, onko se Vain sinun yksinoikeutesi? Entäpä se toinen? Ei saa tuntea mitään ja tuskin tunteekaan kun ei ulospäin mitään näytä. Hip hei, kuule kaikki me käydään läpi jos jonkinlaisia tunteiden vuoristoratoja, osa tuo esiin tunteet esiin värikkäästi, osa piilottaa ne suuren yleisön olessa ympärillä ja osa ei tunne mitään. Se on vain elämää kullakin hetken verran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492471Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222420- 1121381
- 421104
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66853- 56823
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26821Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30719