Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä faktaa että ihastuin suhun jo yli vuosi sitten. Ja tunteeni on yksipuolisia, jos saisit tietää pitäisit mua ihan pellenä.
N > M
En vaan jaksa
30
709
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän.. Vaikee tän perusteella tietää mitää..
- AnonyymiUUSI
No mutta että miehen teennäinen vaikerrus viehättää teikää riikinkukkoa silti?
- AnonyymiUUSI
Mitä olet tehnyt asiaa edistääksesi? Oletko kertonut tunteistasi tai ehdottanut tapaamista?
- AnonyymiUUSI
Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki
Tää kaveri nii kusettaa ittiään notta
- AnonyymiUUSI
Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.
Aivan syötät siis naisena esiintyvä guppe näille taas tätä samaa väliraporttia
- AnonyymiUUSI
Niinhän sinä olet minua kohdellutkin tai oikeastaan huonommin, kuin muita. Siinä olet oikeassa, että pelle olet.
- AnonyymiUUSI
🤡🤡🤡
- AnonyymiUUSI
Vinkkinä voi sanoa sinulle, että kohtaaminen mitenkään ei kannata, jos ihastuminen on yksipuolista.
- AnonyymiUUSI
Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen
- AnonyymiUUSI
No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa täytyy toimia neutraalisti.
Täytyy varmaan yrittää sitten etsiä uusia ihastuksen kohteita. Onnea etsintään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon halunnu ripillä käydä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon halunnu ripillä käydä
Harmi ku syko on niin hjyymorintajyton se kelaa vaan jatkuvasti agentaa eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että on yksipuolista ?
Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko". - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että on yksipuolista ?
Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko".Sepä se, kun en tiedäkkään. Kohtelet ja käyttäydyt minua kohtaan kyllä kuin sulla olisi tunteita. Mutta silti mun pääkoppa huutaa mulle joka kerta että mä kuvittelen kaiken. Eihän kukaan minuun nyt ihastu herrajumala. Ihmettelen sitä aina kuinka huolehdit että mulla on kaikki hyvin ja olet huomaavainen, liiankin huolehtiva ollaksesi vain ystävä.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen
Nolo trolli👾
- AnonyymiUUSI
Minäkään en meinaa jaksaa, olen hyvin väsynyt tilanteeseen kun haluaisin kommunikoida hänen kanssaan. Aloitus ei ole minulle, mutta neutraali ymmärrettävää omalla kohdalla.
En pitäisi, mut ihmettelisin että miks oot vältellyt, estänyt, ja et oo ees aina tuntunut kuuntelevan mun sanaa, vaan olettanut, miettisin et tunteet oli liikaa tai joku avoidant attachment style, kun järkevintä ois vaa, että et pitäisi musta, mut seki on niin ristiriitasta siit milt irl vaikutit , anteeksi jos en ollut tarpeeksi avoin omista tunteistani, pelkäisin, et menettäisin sut kiirehtimäl, mut taisin menettää kun en osannut tehdä mitään??
Mut oisin mä positiivisesti yllättynyt jos tulisitki näkeen mua sillon 18.11, voitas selvittää kaikki,jutella ja vaan olla, ja lupaan et huomioisin sut 9999%sesti ja voidaa tehä kaikkea kivaa, pitää tosi hauska päivä, tai sit ihan tavallinen, mitä vaa <3 :3 ~ Veeralle tietty, johon ihastuin kunnolla jo yli vuos sitten kun nähtiin ekan kerran sovitusti irl.- AnonyymiUUSI
Mitä silloin 18.11 tapahtuu?
- AnonyymiUUSI
Älä tule mun ovelle/Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
Anonyymi kirjoitti:
En ees tiiä mis asut lol. :p ja miks tulisin??
- AnonyymiUUSI
En oo veera
/ap
- AnonyymiUUSI
Niinhän sä olet kohdellut. Kuin kaikkia muitakin. Kyllä se pelle olen minä kun luulen jotain vaikka rakastunut olen..
- AnonyymiUUSI
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
No kerro ihmessä guppe näistä keskusteluista, eaim missä miljöössä ja montako kertaa niin uuvatit saa mietiskellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?
Niin, no tuskin olet se kelle tämä viesti on tarkoitettu, tai ei tämä ole varsinaisesti oikein kellekkään. Mutta joo, varmahan ei voi koskaan olla toisen tunteista. Ja se oma ajatus voi hämärryttää sen todellisuuden kun elää siinä omassa ihastuskuplassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492461Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222410- 1121381
- 421094
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66843- 56813
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26811Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39795Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30709