Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä faktaa että ihastuin suhun jo yli vuosi sitten. Ja tunteeni on yksipuolisia, jos saisit tietää pitäisit mua ihan pellenä.
N > M
En vaan jaksa
35
1585
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän.. Vaikee tän perusteella tietää mitää..
- Anonyymi
No mutta että miehen teennäinen vaikerrus viehättää teikää riikinkukkoa silti?
- Anonyymi
Mitä olet tehnyt asiaa edistääksesi? Oletko kertonut tunteistasi tai ehdottanut tapaamista?
- Anonyymi
Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki
Tää kaveri nii kusettaa ittiään notta
- Anonyymi
Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.
Aivan syötät siis naisena esiintyvä guppe näille taas tätä samaa väliraporttia
- Anonyymi
Niinhän sinä olet minua kohdellutkin tai oikeastaan huonommin, kuin muita. Siinä olet oikeassa, että pelle olet.
- Anonyymi
🤡🤡🤡
- Anonyymi
Vinkkinä voi sanoa sinulle, että kohtaaminen mitenkään ei kannata, jos ihastuminen on yksipuolista.
- Anonyymi
Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen
- Anonyymi
No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa täytyy toimia neutraalisti.
Täytyy varmaan yrittää sitten etsiä uusia ihastuksen kohteita. Onnea etsintään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon halunnu ripillä käydä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon halunnu ripillä käydä
Harmi ku syko on niin hjyymorintajyton se kelaa vaan jatkuvasti agentaa eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että on yksipuolista ?
Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että on yksipuolista ?
Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko".Sepä se, kun en tiedäkkään. Kohtelet ja käyttäydyt minua kohtaan kyllä kuin sulla olisi tunteita. Mutta silti mun pääkoppa huutaa mulle joka kerta että mä kuvittelen kaiken. Eihän kukaan minuun nyt ihastu herrajumala. Ihmettelen sitä aina kuinka huolehdit että mulla on kaikki hyvin ja olet huomaavainen, liiankin huolehtiva ollaksesi vain ystävä.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen
Nolo trolli👾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, kun en tiedäkkään. Kohtelet ja käyttäydyt minua kohtaan kyllä kuin sulla olisi tunteita. Mutta silti mun pääkoppa huutaa mulle joka kerta että mä kuvittelen kaiken. Eihän kukaan minuun nyt ihastu herrajumala. Ihmettelen sitä aina kuinka huolehdit että mulla on kaikki hyvin ja olet huomaavainen, liiankin huolehtiva ollaksesi vain ystävä.
/apVoisitko ystävällisesti kertoa teistä hieman enemmän. Jos et halua niin ok. Jokin tunniste, vaikka itse tuntuu että palstalta jo löytänyt 'jotain' ja minusta itsestäni kiinni on tämä homma. Surkea on olo tuollaisessa tilanteessa, tiedän. /ihan sivusta
- Anonyymi
Minäkään en meinaa jaksaa, olen hyvin väsynyt tilanteeseen kun haluaisin kommunikoida hänen kanssaan. Aloitus ei ole minulle, mutta neutraali ymmärrettävää omalla kohdalla.
En pitäisi, mut ihmettelisin että miks oot vältellyt, estänyt, ja et oo ees aina tuntunut kuuntelevan mun sanaa, vaan olettanut, miettisin et tunteet oli liikaa tai joku avoidant attachment style, kun järkevintä ois vaa, että et pitäisi musta, mut seki on niin ristiriitasta siit milt irl vaikutit , anteeksi jos en ollut tarpeeksi avoin omista tunteistani, pelkäisin, et menettäisin sut kiirehtimäl, mut taisin menettää kun en osannut tehdä mitään??
Mut oisin mä positiivisesti yllättynyt jos tulisitki näkeen mua sillon 18.11, voitas selvittää kaikki,jutella ja vaan olla, ja lupaan et huomioisin sut 9999%sesti ja voidaa tehä kaikkea kivaa, pitää tosi hauska päivä, tai sit ihan tavallinen, mitä vaa <3 :3 ~ Veeralle tietty, johon ihastuin kunnolla jo yli vuos sitten kun nähtiin ekan kerran sovitusti irl.- Anonyymi
Mitä silloin 18.11 tapahtuu?
- Anonyymi
Älä tule mun ovelle/Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Anonyymi kirjoitti:
En ees tiiä mis asut lol. :p ja miks tulisin??
- Anonyymi
En oo veera
/ap
- Anonyymi
Niinhän sä olet kohdellut. Kuin kaikkia muitakin. Kyllä se pelle olen minä kun luulen jotain vaikka rakastunut olen..
- Anonyymi
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
No kerro ihmessä guppe näistä keskusteluista, eaim missä miljöössä ja montako kertaa niin uuvatit saa mietiskellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?
Niin, no tuskin olet se kelle tämä viesti on tarkoitettu, tai ei tämä ole varsinaisesti oikein kellekkään. Mutta joo, varmahan ei voi koskaan olla toisen tunteista. Ja se oma ajatus voi hämärryttää sen todellisuuden kun elää siinä omassa ihastuskuplassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no tuskin olet se kelle tämä viesti on tarkoitettu, tai ei tämä ole varsinaisesti oikein kellekkään. Mutta joo, varmahan ei voi koskaan olla toisen tunteista. Ja se oma ajatus voi hämärryttää sen todellisuuden kun elää siinä omassa ihastuskuplassa.
Millä kirjaimella sen nimi alkaa. ja hymyilekö hän sinulle?
- Anonyymi
J.S olet Pelle Raahesta
- Anonyymi
Luovuta jo
- Anonyymi
Pellettitehtaalla Raahessa?
Vieläkö saunalisää maksetaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607394- 1254145
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273473- 212878
- 272483
- 232412
- 252020
- 472020
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732002- 321938