En vaan jaksa

Anonyymi-ap

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä faktaa että ihastuin suhun jo yli vuosi sitten. Ja tunteeni on yksipuolisia, jos saisit tietää pitäisit mua ihan pellenä.
N > M

30

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ymmärrän.. Vaikee tän perusteella tietää mitää..

• Anonyymi
        UUSI

No mutta että miehen teennäinen vaikerrus viehättää teikää riikinkukkoa silti?

• Anonyymi
      UUSI

Mitä olet tehnyt asiaa edistääksesi? Oletko kertonut tunteistasi tai ehdottanut tapaamista?

• Anonyymi
        UUSI

Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki

Tää kaveri nii kusettaa ittiään notta

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.

Aivan syötät siis naisena esiintyvä guppe näille taas tätä samaa väliraporttia

• Anonyymi
      UUSI

Niinhän sinä olet minua kohdellutkin tai oikeastaan huonommin, kuin muita. Siinä olet oikeassa, että pelle olet.

• Anonyymi
        UUSI

🤡🤡🤡

• Anonyymi
      UUSI

Vinkkinä voi sanoa sinulle, että kohtaaminen mitenkään ei kannata, jos ihastuminen on yksipuolista.

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen

• Anonyymi
        UUSI

No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä tapauksessa täytyy toimia neutraalisti.
        Täytyy varmaan yrittää sitten etsiä uusia ihastuksen kohteita. Onnea etsintään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina oon halunnu ripillä käydä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina oon halunnu ripillä käydä

Harmi ku syko on niin hjyymorintajyton se kelaa vaan jatkuvasti agentaa eteenpäin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että on yksipuolista ?
        Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että on yksipuolista ?
        Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko".

Sepä se, kun en tiedäkkään. Kohtelet ja käyttäydyt minua kohtaan kyllä kuin sulla olisi tunteita. Mutta silti mun pääkoppa huutaa mulle joka kerta että mä kuvittelen kaiken. Eihän kukaan minuun nyt ihastu herrajumala. Ihmettelen sitä aina kuinka huolehdit että mulla on kaikki hyvin ja olet huomaavainen, liiankin huolehtiva ollaksesi vain ystävä.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen

Nolo trolli👾

• Anonyymi
      UUSI

Minäkään en meinaa jaksaa, olen hyvin väsynyt tilanteeseen kun haluaisin kommunikoida hänen kanssaan. Aloitus ei ole minulle, mutta neutraali ymmärrettävää omalla kohdalla.

• UUSI

En pitäisi, mut ihmettelisin että miks oot vältellyt, estänyt, ja et oo ees aina tuntunut kuuntelevan mun sanaa, vaan olettanut, miettisin et tunteet oli liikaa tai joku avoidant attachment style, kun järkevintä ois vaa, että et pitäisi musta, mut seki on niin ristiriitasta siit milt irl vaikutit , anteeksi jos en ollut tarpeeksi avoin omista tunteistani, pelkäisin, et menettäisin sut kiirehtimäl, mut taisin menettää kun en osannut tehdä mitään??

Mut oisin mä positiivisesti yllättynyt jos tulisitki näkeen mua sillon 18.11, voitas selvittää kaikki,jutella ja vaan olla, ja lupaan et huomioisin sut 9999%sesti ja voidaa tehä kaikkea kivaa, pitää tosi hauska päivä, tai sit ihan tavallinen, mitä vaa <3 :3 ~ Veeralle tietty, johon ihastuin kunnolla jo yli vuos sitten kun nähtiin ekan kerran sovitusti irl.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä silloin 18.11 tapahtuu?

• Anonyymi
        UUSI

Älä tule mun ovelle/Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

???

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ees tiiä mis asut lol. :p ja miks tulisin??

• Anonyymi
        UUSI

En oo veera
        /ap

• Anonyymi
      UUSI

Niinhän sä olet kohdellut. Kuin kaikkia muitakin. Kyllä se pelle olen minä kun luulen jotain vaikka rakastunut olen..

• Anonyymi
        UUSI

Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.

No kerro ihmessä guppe näistä keskusteluista, eaim missä miljöössä ja montako kertaa niin uuvatit saa mietiskellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?

Niin, no tuskin olet se kelle tämä viesti on tarkoitettu, tai ei tämä ole varsinaisesti oikein kellekkään. Mutta joo, varmahan ei voi koskaan olla toisen tunteista. Ja se oma ajatus voi hämärryttää sen todellisuuden kun elää siinä omassa ihastuskuplassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2461
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2410
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1094
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      843
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      813
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      811
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      795
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      709
    Aihe