Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä faktaa että ihastuin suhun jo yli vuosi sitten. Ja tunteeni on yksipuolisia, jos saisit tietää pitäisit mua ihan pellenä.
N > M
En vaan jaksa
34
1737
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän.. Vaikee tän perusteella tietää mitää..
- Anonyymi
No mutta että miehen teennäinen vaikerrus viehättää teikää riikinkukkoa silti?
- Anonyymi
Mitä olet tehnyt asiaa edistääksesi? Oletko kertonut tunteistasi tai ehdottanut tapaamista?
- Anonyymi
Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä. Vaan kaikki naiset on juuri niin tyhmiä miten naisena esiintyvälle miehelle asian esität. Heillä ei ole aloitekykyä live_tapaamiseen siitäkään huolimatta, että joku random on koko maailma hänelle. Hohhoijaa sinuaki
Tää kaveri nii kusettaa ittiään notta
- Anonyymi
Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Minä olen kertonut ja ehdotellut tapaamisia mm.kahvilla käymistä ja hän on kertonut haluavansa, mutta keskustelu tyssää heti, kun ajankohtaa aletaan sopimaan.
Aivan syötät siis naisena esiintyvä guppe näille taas tätä samaa väliraporttia
- Anonyymi
Niinhän sinä olet minua kohdellutkin tai oikeastaan huonommin, kuin muita. Siinä olet oikeassa, että pelle olet.
- Anonyymi
🤡🤡🤡
- Anonyymi
Vinkkinä voi sanoa sinulle, että kohtaaminen mitenkään ei kannata, jos ihastuminen on yksipuolista.
- Anonyymi
Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen
- Anonyymi
No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä
No siinä tapauksessa täytyy toimia neutraalisti.
Täytyy varmaan yrittää sitten etsiä uusia ihastuksen kohteita. Onnea etsintään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä
Aina oon halunnu ripillä käydä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon halunnu ripillä käydä
Harmi ku syko on niin hjyymorintajyton se kelaa vaan jatkuvasti agentaa eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se kannata vaan kun on pakko virallisissa merkeissä
Mistä päättelet että on yksipuolista ?
Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että on yksipuolista ?
Itse odotan sitä tapaamista aina kuin kuuta nousevaa. Vaikka se onkin virallista, niin tyhjää parempi sekin, kun muuta ei toistaiseksi ainakaan ole. Kun näen sinut ja saan sen lyhyen ajan olla kanssasi, niin sillä on suuri merkitys minulle. Ikävää kun sanot että se on sinulle " pakko".Sepä se, kun en tiedäkkään. Kohtelet ja käyttäydyt minua kohtaan kyllä kuin sulla olisi tunteita. Mutta silti mun pääkoppa huutaa mulle joka kerta että mä kuvittelen kaiken. Eihän kukaan minuun nyt ihastu herrajumala. Ihmettelen sitä aina kuinka huolehdit että mulla on kaikki hyvin ja olet huomaavainen, liiankin huolehtiva ollaksesi vain ystävä.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö taas olet tullut yksäri tietämään gupen aloituksissa kaiken. Taidat olla hyvin yksinäinen
Nolo trolli👾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, kun en tiedäkkään. Kohtelet ja käyttäydyt minua kohtaan kyllä kuin sulla olisi tunteita. Mutta silti mun pääkoppa huutaa mulle joka kerta että mä kuvittelen kaiken. Eihän kukaan minuun nyt ihastu herrajumala. Ihmettelen sitä aina kuinka huolehdit että mulla on kaikki hyvin ja olet huomaavainen, liiankin huolehtiva ollaksesi vain ystävä.
/apVoisitko ystävällisesti kertoa teistä hieman enemmän. Jos et halua niin ok. Jokin tunniste, vaikka itse tuntuu että palstalta jo löytänyt 'jotain' ja minusta itsestäni kiinni on tämä homma. Surkea on olo tuollaisessa tilanteessa, tiedän. /ihan sivusta
- Anonyymi
Minäkään en meinaa jaksaa, olen hyvin väsynyt tilanteeseen kun haluaisin kommunikoida hänen kanssaan. Aloitus ei ole minulle, mutta neutraali ymmärrettävää omalla kohdalla.
En pitäisi, mut ihmettelisin että miks oot vältellyt, estänyt, ja et oo ees aina tuntunut kuuntelevan mun sanaa, vaan olettanut, miettisin et tunteet oli liikaa tai joku avoidant attachment style, kun järkevintä ois vaa, että et pitäisi musta, mut seki on niin ristiriitasta siit milt irl vaikutit , anteeksi jos en ollut tarpeeksi avoin omista tunteistani, pelkäisin, et menettäisin sut kiirehtimäl, mut taisin menettää kun en osannut tehdä mitään??
Mut oisin mä positiivisesti yllättynyt jos tulisitki näkeen mua sillon 18.11, voitas selvittää kaikki,jutella ja vaan olla, ja lupaan et huomioisin sut 9999%sesti ja voidaa tehä kaikkea kivaa, pitää tosi hauska päivä, tai sit ihan tavallinen, mitä vaa <3 :3 ~ Veeralle tietty, johon ihastuin kunnolla jo yli vuos sitten kun nähtiin ekan kerran sovitusti irl.- Anonyymi
Mitä silloin 18.11 tapahtuu?
- Anonyymi
Älä tule mun ovelle/Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule mun ovelle/Sivusta
???
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule mun ovelle/Sivusta
En ees tiiä mis asut lol. :p ja miks tulisin??
- Anonyymi
En oo veera
/ap
- Anonyymi
Niinhän sä olet kohdellut. Kuin kaikkia muitakin. Kyllä se pelle olen minä kun luulen jotain vaikka rakastunut olen..
- Anonyymi
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
No kerro ihmessä guppe näistä keskusteluista, eaim missä miljöössä ja montako kertaa niin uuvatit saa mietiskellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se tässä olen luullut, kuvitellut pienessä päässäni kaikenlaista ja ylianalysoinut jokaisen keskustelun, ilmeen, eleen, äänensävyn.
Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minäkin tykkään niin etkö ole analysoinut sitten ihan oikein?
Niin, no tuskin olet se kelle tämä viesti on tarkoitettu, tai ei tämä ole varsinaisesti oikein kellekkään. Mutta joo, varmahan ei voi koskaan olla toisen tunteista. Ja se oma ajatus voi hämärryttää sen todellisuuden kun elää siinä omassa ihastuskuplassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no tuskin olet se kelle tämä viesti on tarkoitettu, tai ei tämä ole varsinaisesti oikein kellekkään. Mutta joo, varmahan ei voi koskaan olla toisen tunteista. Ja se oma ajatus voi hämärryttää sen todellisuuden kun elää siinä omassa ihastuskuplassa.
Millä kirjaimella sen nimi alkaa. ja hymyilekö hän sinulle?
- Anonyymi
Luovuta jo
- Anonyymi
Pellettitehtaalla Raahessa?
Vieläkö saunalisää maksetaan?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683