Nyt alkaa pimeä keskiaika. Mikään ei auta kun ei ole valoa. Kyllä ketuttaisi jos olisi ostanut 30000€ edestä paneeleita sillä pimeydestä ei irtoa. 0,200kWh päivän tuotto ja 6w tulee nyt....
Vain 200w päivän tuotto
16
155
Vastaukset
- Anonyymi
Niin nythän sitä sähköö,tartti ja se on kallista
Onko mitään tyhmempää kun sijoitaa paneelleihin ja luulla että saavansa ilmaista sähkö- Anonyymi
Sähköpaneelit on järkeä hankinta.
Niillä ei ole tarkoituskaan tuottaa pimeimpään aikaan mitään.
- Anonyymi
Eli puhdasta tuottoa tuli edes pikkuisen! Keväällä omalle katolle tulee taas lisää muutama paneeli. Suunnitelmissa on pieni oma kiinteistöakku ja vain itse käytettynä ei myyntiin. Samperin hyvä mieli tulee kun ei tartte itse ostaa sähköä. Lataan pimeinä aikoina halvat tunnit verkosta. 20kw saa riittää.
- Anonyymi
20kWh
- Anonyymi
Ei tarvii ostaa sähköö , tarvii baan ostaa paneeleita ja asennus ja uusi inverrteri aika ajoin
- Anonyymi
Palljonko on sijoitus kun ostat paneeleitanja akkuja. , ninnsaat ilmaistamsähköö
Muista uusi inverrteri , enekuin hajoo kustannus 3500e - Anonyymi
Miksi hankkii paneelit kun ei edes säästä yhtään , katon huoto hankaloituu kun paneelit pitää poistaa jos pesee katon
Kysyn vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii ostaa sähköö , tarvii baan ostaa paneeleita ja asennus ja uusi inverrteri aika ajoin
Etkö voisi lopettaa turhan kirjoittelun jo viimein! ÄLÄ KIRJOITA ÄLÄ PYYDÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palljonko on sijoitus kun ostat paneeleitanja akkuja. , ninnsaat ilmaistamsähköö
Muista uusi inverrteri , enekuin hajoo kustannus 3500eUusi invertteri maksaa alle 2000 €. https://nordsolar.fi/tuote/fronius-symo-5-0-3-m-5kw-invertteri/
Vaihto on tunnin homma, sanoi naapurin sähkömies.
- Anonyymi
Kyllä ootte ihme vammaisia. Samaa osastoa sen sähköautoista ja persuista kiistelevien kanssa. Hyvä Suomi.
- Anonyymi
Minä valasen valolla ja peileillä aurinkopaneleita ja 24h tulee virtaa !
- Anonyymi
Sähköauto on täysin saasteeton
Mutta balmistusmaastutaa vesistöt ja lapset intiassa
- Anonyymi
Minä bapaisen oaneelia kynttilällä
- Anonyymi
Eikös talbella jurimtarvita sähköä kun se on kalista ja sitä menee paljon
Miten ladata sähköautoo kesällä kun auto on tuöpaikalla silloin kun aurinko paistaa ja pitäisi saunio ilmaisella sähköllä - Anonyymi
Pörssi sähkö jo toista päivää ilmaista
- Anonyymi
Palstalla on vain vajakki, joka tekee aloituksia jostain aurinkopaneeleista 20 kertaa viikossa, yksi jälkijättö, joka ei saa ensimmäistäkään kirjainta oikein naputeltua ja sitten on meidän sisäsiittoinen aloituskitisijä, josta kaikki on jännää ja ihmettelee kuinka jännää seuraavaksi on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483