Nyt alkaa pimeä keskiaika. Mikään ei auta kun ei ole valoa. Kyllä ketuttaisi jos olisi ostanut 30000€ edestä paneeleita sillä pimeydestä ei irtoa. 0,200kWh päivän tuotto ja 6w tulee nyt....
Vain 200w päivän tuotto
16
148
Vastaukset
- Anonyymi
Niin nythän sitä sähköö,tartti ja se on kallista
Onko mitään tyhmempää kun sijoitaa paneelleihin ja luulla että saavansa ilmaista sähkö- Anonyymi
Sähköpaneelit on järkeä hankinta.
Niillä ei ole tarkoituskaan tuottaa pimeimpään aikaan mitään.
- Anonyymi
Eli puhdasta tuottoa tuli edes pikkuisen! Keväällä omalle katolle tulee taas lisää muutama paneeli. Suunnitelmissa on pieni oma kiinteistöakku ja vain itse käytettynä ei myyntiin. Samperin hyvä mieli tulee kun ei tartte itse ostaa sähköä. Lataan pimeinä aikoina halvat tunnit verkosta. 20kw saa riittää.
- Anonyymi
20kWh
- Anonyymi
Ei tarvii ostaa sähköö , tarvii baan ostaa paneeleita ja asennus ja uusi inverrteri aika ajoin
- Anonyymi
Palljonko on sijoitus kun ostat paneeleitanja akkuja. , ninnsaat ilmaistamsähköö
Muista uusi inverrteri , enekuin hajoo kustannus 3500e - Anonyymi
Miksi hankkii paneelit kun ei edes säästä yhtään , katon huoto hankaloituu kun paneelit pitää poistaa jos pesee katon
Kysyn vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii ostaa sähköö , tarvii baan ostaa paneeleita ja asennus ja uusi inverrteri aika ajoin
Etkö voisi lopettaa turhan kirjoittelun jo viimein! ÄLÄ KIRJOITA ÄLÄ PYYDÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palljonko on sijoitus kun ostat paneeleitanja akkuja. , ninnsaat ilmaistamsähköö
Muista uusi inverrteri , enekuin hajoo kustannus 3500eUusi invertteri maksaa alle 2000 €. https://nordsolar.fi/tuote/fronius-symo-5-0-3-m-5kw-invertteri/
Vaihto on tunnin homma, sanoi naapurin sähkömies.
- Anonyymi
Kyllä ootte ihme vammaisia. Samaa osastoa sen sähköautoista ja persuista kiistelevien kanssa. Hyvä Suomi.
- Anonyymi
Minä valasen valolla ja peileillä aurinkopaneleita ja 24h tulee virtaa !
- Anonyymi
Sähköauto on täysin saasteeton
Mutta balmistusmaastutaa vesistöt ja lapset intiassa
- Anonyymi
Minä bapaisen oaneelia kynttilällä
- Anonyymi
Eikös talbella jurimtarvita sähköä kun se on kalista ja sitä menee paljon
Miten ladata sähköautoo kesällä kun auto on tuöpaikalla silloin kun aurinko paistaa ja pitäisi saunio ilmaisella sähköllä - Anonyymi
Pörssi sähkö jo toista päivää ilmaista
- Anonyymi
Palstalla on vain vajakki, joka tekee aloituksia jostain aurinkopaneeleista 20 kertaa viikossa, yksi jälkijättö, joka ei saa ensimmäistäkään kirjainta oikein naputeltua ja sitten on meidän sisäsiittoinen aloituskitisijä, josta kaikki on jännää ja ihmettelee kuinka jännää seuraavaksi on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241506- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656