Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.
Eli, siis:
Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D
Rauha
13
808
Vastaukset
- Pas du tout
Teidät pitää saada tältä palstalta kokonaan pois julistelemasta välirauhoja ja häiritsemästä keskustelua.
- thinktank
... olento sinä olet?
Minä olen jo jonkinmoinen vakituinen tällä palstalla.
Eli älä sinä rupea ajamaan minua pois!
- Kalle
Joo, hyvää Juhannusta kaikille aatesuunnasta riippumatta.
/Kalle, joka voi toivottaa hyvät juhannukset palstalaisille ilman sensuurin pelkoa Ruskiksen nyt lopettua kommunistisen toimintansa tällä palstalla - ja ei päivääkään liian aikaisin- thinktank
... muuten Kalle seurannut Ruskiksen touhuja näin "jälkeen seriffiyden"
Mies on oikeasti oikea vapauden arkkivihollinen tai siis olisi, jos hänellä olisi mitään vaikutusvaltaa...
Mitens Kalle viettää juhannusta? - Kalle
thinktank kirjoitti:
... muuten Kalle seurannut Ruskiksen touhuja näin "jälkeen seriffiyden"
Mies on oikeasti oikea vapauden arkkivihollinen tai siis olisi, jos hänellä olisi mitään vaikutusvaltaa...
Mitens Kalle viettää juhannusta?Koska Ruskiksen profiilisivu ei ole julkinen enään niin häntä ei voi seurata palstoilla yhtä helposti. Jonkun kerran olen kuitenkin häneen törmännyt ja minusta tuntuu siltä, että hän tarvitsisi ammatti... . Mene ja tiedä, ehkä olen väärässä.
Mitä tulee juhannuksen viettooni niin sitä vietettiin täälä Saimaan rannalla hyvien ystävien seurassa. Saunottiin, uitiin, ajattiin vesisuksilla ja pelattiin erilaisia rantapelejä. Meillä oli todella hauskat juhlat ruokapöytä notkui antimia ja grillissä hiilet hehkuivat koko illan. Sitä syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa tuonne aamtunneille asti.
Nyt on pää kuin Haminan kaupunki mutta kyllä se siitä paranee saunomalla ja uimalla. Alkoholia en ole koskaan pitkän elämäni aikana ottanut lääkkeeksi seuraavana päivänä - äläkä sinäkään sitä tee.
/Kalle, jolla oli tosi hauska juhannus ja toivoo niin olleen myös kaikilla muilla suomalaisilla Kalle kirjoitti:
Koska Ruskiksen profiilisivu ei ole julkinen enään niin häntä ei voi seurata palstoilla yhtä helposti. Jonkun kerran olen kuitenkin häneen törmännyt ja minusta tuntuu siltä, että hän tarvitsisi ammatti... . Mene ja tiedä, ehkä olen väärässä.
Mitä tulee juhannuksen viettooni niin sitä vietettiin täälä Saimaan rannalla hyvien ystävien seurassa. Saunottiin, uitiin, ajattiin vesisuksilla ja pelattiin erilaisia rantapelejä. Meillä oli todella hauskat juhlat ruokapöytä notkui antimia ja grillissä hiilet hehkuivat koko illan. Sitä syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa tuonne aamtunneille asti.
Nyt on pää kuin Haminan kaupunki mutta kyllä se siitä paranee saunomalla ja uimalla. Alkoholia en ole koskaan pitkän elämäni aikana ottanut lääkkeeksi seuraavana päivänä - äläkä sinäkään sitä tee.
/Kalle, jolla oli tosi hauska juhannus ja toivoo niin olleen myös kaikilla muilla suomalaisilla" ja meillä kaikilla oli nii´n mukavaa, oi jospa VOM´kin olis ollut mukana"!
vom- Kalle
vom kirjoitti:
" ja meillä kaikilla oli nii´n mukavaa, oi jospa VOM´kin olis ollut mukana"!
vomEhkä sinä olitkin mukana, mene ja tiedä.
Ystäväpiiriini kuuluu muutama aktiivikommunisti ja myös monta jo kommunistiset ajatukset taakseensa jättänyttä toveria, vanhempia herrasmiehiä. Olenhan minä itsekin työläinen ja lähtöisin köyhästä työläisperheestä, jossa ei tosin esiintynyt ainakaan meidän lasten kuullen minkäänlaista poliittista keskustelua tai propagandaa.
/Kalle, joka toivottaa toverille "vom" hyvää juhannuksen jatkoa
Tällä viestilläsi tulit paljastaneeksi kolme asiaa. Ensiksi sen, että olet palstalla vain
V.....lemassa, toiseksi tietämättömyytesi asioista (asettamalla kommarit ja vapauden esitaistelijat vastakkain!) ja kolmanneksi sen, että ninimerkkisi on täysin yliampuva.Jos
olet viimeksimainitusta erimieltä, esitä yksikin oma ajatuksesi palstalla!!
vom- thinktank
Viestini oli tälläinen:
"Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.
Eli, siis:
Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D"
Luulinpa kaikilta täällä olijoilta löytyvän edes hiukan huumorintajua...
Sitten väitteisiisi:
1. Ei, en ole täällä vain vittuilemassa. Olen täällä mm. vittuillakseni mutta minulla on muitakin intressejä
2.Päinvastoin: Asettamalla kommunistit ja vapauden esitaistelijat vastakkain, osoitan nimennomaan tietäväni ja ymmärtäväni kaikkein oleellisimman.
3.Niinhän se on. Vaan mitäpä sinä sille voit? thinktank kirjoitti:
Viestini oli tälläinen:
"Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.
Eli, siis:
Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D"
Luulinpa kaikilta täällä olijoilta löytyvän edes hiukan huumorintajua...
Sitten väitteisiisi:
1. Ei, en ole täällä vain vittuilemassa. Olen täällä mm. vittuillakseni mutta minulla on muitakin intressejä
2.Päinvastoin: Asettamalla kommunistit ja vapauden esitaistelijat vastakkain, osoitan nimennomaan tietäväni ja ymmärtäväni kaikkein oleellisimman.
3.Niinhän se on. Vaan mitäpä sinä sille voit?Että Sinulle valkenisi kohdan kaksi ristiriita, tutustu Pariisin Kommuunin tapahtumiin!
vom- thinktank
vom kirjoitti:
Että Sinulle valkenisi kohdan kaksi ristiriita, tutustu Pariisin Kommuunin tapahtumiin!
vomeli liberaalinen, siis toisin sanoen vapautta puolustava, Ranskan kolmas tasavalta kukisti jakobiinilaisen, proto-bolshevistisen kommuunin.
Kiitos siitä Thierssille ja muille Kolmannen tasavallan porvarillisille johtajille! thinktank kirjoitti:
eli liberaalinen, siis toisin sanoen vapautta puolustava, Ranskan kolmas tasavalta kukisti jakobiinilaisen, proto-bolshevistisen kommuunin.
Kiitos siitä Thierssille ja muille Kolmannen tasavallan porvarillisille johtajille!Tätä minä veikkasinkin.Ei minkäänlaista haisua Pariisin kommuunista!!
vom- thinktank
vom kirjoitti:
Tätä minä veikkasinkin.Ei minkäänlaista haisua Pariisin kommuunista!!
vomJa taas hyökkäys ilman perusteluja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1434843Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793512SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191438Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235