Haapajärvellä on joukkio joka pyörii keskustan tuntumassa pitäen puhelimella yhteyttä toisiinsa, se joka havaitsee vainottavana olevan mieshenkilön ilmoittaa muille kiusantekoon osallistuville. Kotona pitkällä kankaalla ei edes yöllä anneta olla rauhassa, ulko ovea käyty keskellä yötä kolistelemassa. Näitä tynnyrikosken etsijöitä on ollut lähes 50 vaikka muilla asioilla on liikuttu. Mitä se teille kiusantarkoituksessa kyseisen ihmisen koti osoitetta levitteleville kuuluu. Antakaapa omannekin jakoon tasapuolisuuden vuoksi.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Jos tuo aloitus pitää paikkansa niin sairaaksi on yhteiskunta
mennyt, todella sairaaks.
Viimeinen julma tapaus on kait tämä "Pariskunta kidutti uhrejaan
karmealla tavalla Jyvaskylässä"- Anonyymi
Outoa menoa maassamme nykyään.
- Anonyymi
trumpin kannattajat vakoilevat täkäläisiä
- Anonyymi
Aloittajalla on jäänyt lääkkeet ottamatta..
- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
silläkö perustelet kun tulee asiat julki , pitäisikö olla hiljaa kaikesta mitä salassa tehdään. Miksi pitää vältellä asioiden julki tulemasta jos toimii laillisesti.
- Anonyymi
Ai heti lääkkeet ottamatta jos on kiusattu,just joo,näinhän te jotkut ajattelette, mutta mitäs kun osuu omaan nilkkaan,no sanotaan että varmaan jääny lääkkeet ottamatta...
- Anonyymi
me kansa vakoilee mua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461134Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks41667- 22622
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as12566Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467