Onko kyse persumaisesta äänien kalastamisesta vai mitä. Li on kuin Sanna Marin, yhtä sotaisa. Todellisuudessa ei välitä Ukrainan kansasta vaan jostain geopoliitikasta. Kansalle valehdellaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Persujen rauha on se ainoa oikea rauha.Se on vähän kun sananvapaus.Sekin kuuluu vain persuille.Persut on rehellisiä.Nähtiinhän se kun pääsivät hallitukseen."Ja näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin.."
- Anonyymi
Viisaat pitävät persuja neroina,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaat pitävät persuja neroina,
"Anonyymi
2024-11-18 14:27:39
Viisaat pitävät persuja neroina",
++++++++++++++++
Rehelliset pitävät perzuja kieroina.
- Anonyymi
Hollywood-naivius on vallannut vasemmistoliiton johtohenkilöt. Aikoinaan intiaanit olivat verenhimoisia, villejä ja raakoja. Onneksi oli sankarillinen ratsuväki.
- Anonyymi
"Anonyymi
2024-11-14 09:28:07
Aikoinaan intiaanit olivat verenhimoisia, villejä ja raakoja".
+++++++++++
Intiaanit olivat Pohjois Amerikan alkuperäiskansa jotka yrittivät
puolustaa omaa maataan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Haudatkaa_sydämeni_Wounded_Kneehen
Itse luin tuon kirjan 12v.
- Anonyymi
Siksi, että vasemmistoliitto on vain oman puolueen asialla, muusta viis.
- Anonyymi
"Anonyymi
2024-11-18 14:26:48
Siksi, että vasemmistoliitto on vain oman puolueen asialla, muusta viis".
++++++++++++++++++++
Päinvastoin Vasemmisto Liitto on tavallisen ihmisen asialla.
Perzut on kokkareiden juoksupoikia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211166- 93987
- 79720
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21539- 27520
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?54464- 27456
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433