Ukrinanlaiset äänesti Rauhanpuolesta, mutta länsi pakotti sotaan,vaalipetturin kanssa !?

Anonyymi-ap

Afganistanin sotahäpeä länsimaille, ei tunnu onnistuvan Ukraina hyvityksenä ja järjetön varustautuminenkin,tuhookin omia valtioita !?

14

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JA paskat! Länsi EI ole pakottanut sotaan vaan sen pakotti ihanteesi, pääteurastaja putin!

• Anonyymi

Idiootti Zelenski, pääsi vain sodanlopetu aatteellaan Presidentiksi, mutta olikin sodanaloittaja Poroshenkon vasalli,salaisella sopimuksella,Lännenkin kanssa !?
      Näin Ukrainasta irrottautuneet,ei saanut samaa kohtelua mkuin Jukoslaviasta irronneet sai,tosin pommittainkin !?

• Klovni Zelensiki -Amerikka halpa häntä

• Anonyymi

Tämän totuuden, epädemokraattiset Mediat pitää salassa ja nauraa päälle !?

• Anonyymi

Putin suuttui, kun hänen käskyläisensä ei enää miellyttänyt ukrainalaisia, sellaista se lännessä on, täällä jopa presidentit vaihtuvat!

• Anonyymi

Tästä ei lännen epädemokraattiset mediat, halua kertoa totuutena,kun itse mukana !?

• Anonyymi

Lännen mediat on demokraattisia, toisinkuin teillä venäjällä jossa valehdellaan KAIKKI!

• Anonyymi

Eikä pelkästää pakottanut, vaan sen sotaa ojattu sateliitein ,jo 2014 saakka, ehkä aijempaa vallankaappaustakin !?

Tätä ei Suomen armeijan johto ole kertonut kanslaisille,että liittolaisena pitää olla tästä hiljaa !?

• Anonyymi

Me Rysät olan vähä hunoja ki jotamman,muta tarkentä meile on,€tä kukan ei ymäärä mie dän gir joitugia ?!

• Anonyymi
      UUSI

Sodan aloittaja Poroshenkon vaali,murhineen ja 1,3 miljoonan pakolaisineen, ei ollut demokraattinen, mutta sopi Suomelle kuin nenä päähän !?

• Anonyymi
      UUSI

Rysät aloti hykkäys sodam Ugrinaa vtsaan ?! Muta tymhät Suoma aliset ei ymärä tättä ?! My Rysät ymäre ttän ainna kakki ?! Siski meidänb mir juituskiksaaki on ain paljkm jarke ä ?!

• Anonyymi
      UUSI

Sotasensuuri iski,kun yhtälaisesta oikeudesta puhutaan !?

• Anonyymi
      UUSI

Ei Suomen kansakaan sotaa halua, mutta päättäjät haluaa. Kuka nuo päättäjät on valinnut? Ei ainakaan kansa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei päättäjätkään halua sotaa vaan rauhan! Mistä ihmeestä moinen väite??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe